ma123

sprzegło t25

Polecane posty

ma123    28

witam mam problem ze sprzęgłem w t25 scierało łapki i co chwilę trzeba było rególować je bo się nie dało włączyć biegu więc myslałem ze to łożysko oporowe jest zatarte i staje po rozebraniu okazało się że jest ok kręci się swobodnie no i jest nasmarowane  nie wiem co może być powodem ścierania łapek tak szybko czy ktoś miał taki problem?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

Miałem kiedyś tak. Łapki złej jakości wymieniłem na inne i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    268

Równo je zdziera? Tzn jednakowo? Bo jak jedną prawie wcale, inną bardzo to docisk jest krzywy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28
Napisano (edytowany)

raczej równo widziałem na forum jak ktoś zregenerował łapki wspawójąc kulki z łożyska na zużyte łapki co myślicie o tym bo u mnie już trzeci komplet tych łapek leci a twardość ma taką że pilnikiem idzie na piechote

Edytowano przez ma123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

@ma123Tak jak wcześniej pisałem ujowe masz łapki produkowane przez byle kogo i z gównianego materiału. Regeneracja czyli dospawanie czegoś twardego b. na pewno lepsze jak ich ciągła wymiana albo znajdź dobry sklep z częściami i weź pilnik ze sobą żeby Ci kitu nie wcisnęli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

a jeszcze mam pytanie chodzi mi o sprzęgło łupkowe czy tam trzeba dokręcić tą śrubę łączącą te dwie połówki na maksa czy nie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949

@ma123 Dokręcać nic Ci nie da jak kliny b. zjechane. Najpierw rozkręć i sprawdź stan klinów i złączki i ewentualnie wymień na nowe oczywiście sprawdź ich twardość a potem skręć na maxa. Ja kiedyś co rok sprawdzałem ale teraz dobrałem kliny i złączkę super jakości i już kilka lat mam spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    28

mam jeszcze pytanie co do tych nakrętek na wałku od skrzyni ile to skręcic bo jest dość duży luz wzdłużny

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj