Skocz do zawartości

Polecane posty

luka11    0

czy mozę ktoś już dostał premie z wielkopolski ? wydaje mi sie ze u nas wszyscy dlugo czekaja ja juz prawie 40 dni klku znajomych grubo ponad 50 i nic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

waldek91    1

15 października złożony wniosek o płatność, 25 listopada poprawka, 2 grudnia kontrola, na początku tego tygodnia dzwoniłem do OR i powiedzieli że wniosek poszedł do warszawy w celu wykonania przelewu. A dzisiaj przychodzi mi list z agencji i w nagłówku jest napisane "Zawiadomienie o niezałatwieniu sprawy" a dalej, że moja sprawa wniosku o płatność zostanie rozpoznana w terminie do dnia 31.12.2014 roku.  Dostał ktoś coś podobnego?    

Edytowano przez waldek91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz6340    17

Ja wysłałem wniosek 17 października (jak dobrze pamiętam) 31 października miałem pierwszą poprawkę PRG potem 14 listopada kolejna poprawka PRG 5 grudnia przyszedł do mnie list że akceptują moje poprawki w PRG jak myślicie długo jeszcze bede czekał? woj. mazowieckie

Edytowano przez Mateusz6340

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

freetaxi ojciec jeszcze nie brał pieniedzy nigdy z unii bo taki jest ja teraz ukonczylem technikum rolnicze przepisal m 16 ha i dostalem MR teraz bede sie starał o MGR ale mam pytanie czy ojciec bedzie mial szanse na dostanie 60 tys z restrukturyzacji malych gospodarstw lecz posiada jeszcze 20 ha i 40 krow mleczynych na siebie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pogadam z nim moze podzielimy sie rogaczami po polowie to i ja hodowle bede mial i wieksze szanse na MGR i on wieksza szanse na MG co o tym sadzisz ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
staszek1234    1

na spotkaniu w ODR odnośnie nowego Prowu, facet mówił że np. jeśli mamy samą produkcję roślinną i chcielibyśmy skorzystać z programu modernizacji gospodartsw rolnych żeby dostać dofinansowanie na kombajn to trzeba będzie mieć ok. 90 ha. czytałem ten nowy projekt Prow ale nie mogłem nic znaleźć odnośnie szczegółowych warunków. Czy wiecie może coś na ten temat? (wiem że to temat odnośnie młodego rolnika ale jest on teraz najbardziej aktywny więc tu zadaję to pytanie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
freetaxi    169

A ja proponowałbym pisać o innych programach w specjalnie do tego założonych tematach na forum bo potem robi się mały śmietnik. A wracając do Waszych pytań. Kolego odnośnie RMG Twojego Taty myślę, że nawet jak podzielisz z nim produkcję zwierzęca to raczej nici. A co powierzchni na zakup kombajnu to ten Pan z ODR sugerował się pewnie ekspertyzą w zakresie doboru maszyn w PROW 2007-2013. 

Edytowano przez freetaxi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikijohn    19

15 października złożony wniosek o płatność, 25 listopada poprawka, 2 grudnia kontrola, na początku tego tygodnia dzwoniłem do OR i powiedzieli że wniosek poszedł do warszawy w celu wykonania przelewu. A dzisiaj przychodzi mi list z agencji i w nagłówku jest napisane "Zawiadomienie o niezałatwieniu sprawy" a dalej, że moja sprawa wniosku o płatność zostanie rozpoznana w terminie do dnia 31.12.2014 roku.  Dostał ktoś coś podobnego?    

 

Jak Ty byś nie dotrzymał terminu to WON z programu ale jak Agencja się opieprzała to ani odsetek ani zadośćuczynień nie będzie i im wolno wszystko...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Xawier    32

tak wlasnie mysle ze poczekam do kwietnia :) moze tą reszte kasy wydam to odrazu zmienie we wniosku za jednym razem :) a jak bede chcial wpisac do doplat dzierzawy ktorych nie wpisywalem we wniosku MR to musze zmieniac biznesplan? nie bede mial na nie umowy,

 

W moim przypadku było że chcieli wyjaśnień i powiedziałem że to dzierżawa taka z roku na roki (nic pewnego czy dalej będzie) to powiedziała mi pani że nie muszę wpisywać w BP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
machtomi    5

Pytałem juz kilka razy ale w dalszym ciągu nie otrzymałem odpowiedzi.

Mianowicie czy 180 dni jest na złożenie wniosku o płatność czy to jest termin w którym należy złożyć wniosek oraz  dopełnić wszystkich poprawek oraz otrzymać decyzje ze wniosek został przekazany do przelewu?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mosull    0

ale jak się dowiedziałem to 180 dni jest na złożenie wniosku o płatność ale ze wszystkimi załącznikami trzeba się zmieścić w tym terminie. Bo pytałem w ARiMR czy mógłbym donieść zaświadczenie z Krusu. Mógłbym ale tylko w tym 180 dniowym okresie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
freetaxi    169

Nie praktykowałem. Do tej pory miałem przypadek z jednym wnioskiem, który był składany 3 dni przed końcem terminu. Ale miał wszystkie wymagane załączniki i nie wymagał uzupełnień czy poprawek. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert21    9

Witam panowie mam takie pytanie czy jeżeli w biznes planie podałem że kupie rozsiewacz do nawozu 600 kg i podałem cene 15 tyś to czy jeżeli kupie taniej  lub o większej pojemności to musze zmieniać biznes plan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolsick    5

Pewnie, że tak o ile będziesz oczywiście spełniał warunki. 

czyli jak ja skorzystam z MR to moge sie ubiegac o MGR np na zakup ciagnika??

Pewnie, że tak o ile będziesz oczywiście spełniał warunki. 

Czyli jak złozylem wniosek o MR to moge sie ubiegac z PROW  na MGR np na zakup ciagnika??

Pewnie, że tak o ile będziesz oczywiście spełniał warunki. 

Czyli jak złozylem wniosek o MR to moge sie ubiegac z PROW  na MGR np na zakup ciagnika??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
freetaxi    169

Hubert teoretycznie można zostawić tak jak jest. Ja natomiast zawsze robię zmianę tak aby jakiś służbista w razie kontroli czy rozliczania mi się do tego nie przyczepił. Bolsick jak najbardziej możesz skorzystać z nowej MGR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×