adikpl1

Lindner

Polecane posty

ChiquitaB    754

fajny patent to przedni tuz na osi przedniej i dostosowuje się do terenu:) w topagrar troszkę go opisali. Oglądałem na żywo to fajna maszynka jest chociaż pewnie ciężko będą się sprzedawały ze względu na nowość tak samo steyr schodzi a fajne maszyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

@Prezes1352Będe bardzo wdzieczny :)ten 102konny ma skrzynie 16/8, podnośnik o udżwigu 4900 kg, inna kabine, mniejsze kapcie w standardzie a te od 109 koni to mają skrzynie 24/8, podnośnik 6000 kg, większe kapcie, inna kabina :) czyli różnice są a jest ich napewno więcej :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Tak ten przedni tuz na osi to super sprawa :). Myśle że Lindery będą się dobrze sprzedawac tylko muszą dobrze wejśc na rynek:). To nowośc w końcu jest. Jak pytałem się ostatnio czy już sprzedali coś to mówili że 4 już czekają na odbiór :).

kami@ tak bardzo ładnie opisali je w Top Agrar Polska


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

te małe ze sktrynią 16/8 to maja skrzynie od case cs pro tylko silnik i kabina inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5
Napisano (edytowany)

@Prezes1352 niiee, tak ladnie opisali je na ich stronie :)

 

http://www.lindner-traktor.pl/

 

Dzwoniłem przed chwilką i za 102 konnego zaśpiewał mi około 56 tys euro netto czyli 290 tyś brutto... za 109 km 61 tys euro... no to już moge go skreślić z listy traktorów branych pod uwage przy zakupie :D a szkoda:(

Edytowano przez kami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Faktycznie kami@ na stronce lepiej opisane hehe:D. Nawet pan Sęcerski na zdjęciach jest hehe:D.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W opisie najpierw jest bezstopniowa skrzynia biegów, parę linijek niżej skrzynia 16/8.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kami    5

nagłowek to "dodatkowe wyposażenie" więc może podaje co by można dobrać do niego :) tak wgl mnie też zastanawia ta oferta bo przecież hydro-masz jak słyszałem ściąga te ciągniczki tylko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14
Napisano (edytowany)

Tak hydro masz Sciąga je tylko:). Ale znam się bardzo dobrze z panem sęcerskim i jego pracownikami brałem od nich pare rzeczy:). Z chłopakami idzie się dogadac. A serwis mają dobry. Jak ci się ciągnik popsuje to dają ci zastępczy taki sam:p. Mają Mccormicki, TYM-y, Landini, polmoty, Lindery, farmtracki, fotony. No i pełno maszyn:p

 

Obejżał bym soibie jeszcze raz ten odcinek w Agromachine ale nie mogę znaleźc w necie. A na stronie Raitechu sa tylko stare odcinki ;/

 

Post pod postem

 

 

 

 

cena Lindnera Geotraca 94 w takim skąpiejszym wyposażeniu bo ciągniki są robione na zamówienie to cena to 56tyś netto czyli 208 netto do negocjacji.

Edytowano przez Prezes1352

Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15
Napisano (edytowany)

@Prezes1352 jakbyś tam kiedyś wpadł to byłbym wdzieczny gdybyś się spytał o cene lindner'a geotrac'a 94 (102km) :)

 

Nikt Ci nie poda ceny ciągnika Lindner, dopóki nie określisz dokładniej jego specyfikacji. Są to ciągniki tak szeroko konfigurowalne, że różnica w cenie w obrębie jednego modelu może być dwukrotna. Ceny ciągników Geotrac 124 wahają się - w zależności od wyposażenia - w granicach od ok. 56 do prawie 100 tys. Euro netto. Mniejsze modele, np. 94 mają cenę niewiele niższą, od ok. 50 tys. netto. Właściwie droższe od Lindnera są tylko ciągniki Fendt, ale biorąc pod uwagę wysoką jakość tych ciągników, pomimo ceny powinny się przyjąć na naszym rynku.

 

W opisie najpierw jest bezstopniowa skrzynia biegów, parę linijek niżej skrzynia 16/8.

 

Lindner nie montuje skrzyń bezstopniowych w żadnym z modeli. Są to ciągniki przystosowane do pracy w górach, a mechaniczne przełożenia gwarantują pewne przeniesienie mocy. Z drugiej strony biegi w ciągnikach Geotrac wchodzą bardzo precyzyjnie a biorąc pod uwagę wyższą sprawność konwencjonalnej skrzyni przekładniowej można się spodziewać niższego zużycia paliwa.

 

 

Obejżał bym soibie jeszcze raz ten odcinek w Agromachine ale nie mogę znaleźc w necie. A na stronie Raitechu sa tylko stare odcinki ;/

 

Ciągniki serii Geotrac 104 - 124 były szczegółowo opisane w lutowym numerze AGROmechaniki (2/2012). Obszerny artykuł (6 stron) zawiera wszystkie ważne i ciekawe informacje o tych ciągnikach. W numerze majowym (5/2012) pojawił się artykuł o mniejszych modelach (64 - 94).

Wszystkie odcinki Agromachiny można obejrzeć na stronie agromechanika.net.pl

Edytowano przez luckywasak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14
Napisano (edytowany)

No też jak byłem u dealera po odbiór pługów bo mam blisko do nich to podpytałem się o cene i wyspoażenie takie bardziej skąpiejsze to cena 56 tyś euro. Cena oczywiście Lindnera Geotraca 94. Ale jak by go dobrze doposazyc jak pisali w top agrar polska to ok 100tys euro.

 

A co do odcinków agromachiny to są ale nie ma z sezonu 3 :(

Edytowano przez Prezes1352

Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ChiquitaB    754

tak czytałem specyfikację i co można sobie dobrać do nich, to bardzo ciekawe ciągniki i myślę że tym szerokim wachlarzem dodatków może sobie zyskać rzeszę klientów. Od mechanika po mega elektronika :) i tak powinno być wszędzie. jeden ciągnik dla danych KM a nie 5 różnych i sam wybierasz co chcesz mieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Prezes1352    14

Gadałem z dealerem i mówił że te ciągniki bardziej nadają sie na terenu górzyste niż na zwykłe prace polowe. OgÓlnie zdrożały te lindnery. Ostatnio na wystawie stal w wyposażeniu nie aż takim szokującom to cena 255 netto o mocy 109km.


Moje sprzęciki: New holland t7.270 , t6090pc, t5060 edc, t6020plus, t6050plus, Fendt 410 vario , Claas Arion 640 cebis oraz Massey Fergusson 255, Ursus c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
st220    20

Całkiem ciekawe te ciągniki, to jest jakaś mało znana marka czy może nowy produkt któregoś z dużych koncernów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

To jest rodzinna firma, produkująca ciągniki w Austrii, u nas nowość, ale u nich na lokalnym rynku i krajach ościennych znana i myślę że chwalona marka.

Mimo tego że jest to rodzinna firemka, w Autrii ma 4 miejsce w sprzedaży ciągników, tuż za dużymi koncernami ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wysoki24    2

Z tego co wiem Lindner ma rewelacyjną opinię w Austrii. Podobno sa to ciagniki produkowane tylko i wyłącznie z europejskich części - a więc dla przykładu przereklamowany do granic możliwości marketingowych John Deere tego nie oferuje bo maja "skośno-okie" podzespoły w wielkiej ilości.

Moim zdaniem marka jest mało rozreklamowana w Polsce, a jakościowo zapewne bije wiele bardziej znanych firm.

Wyposażenie ciągników pod wieloma względami jak na taka moc jest imponujące.

Edytowano przez wysoki24
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Plizz-poczytaj sobie opinie Austriaków (np. na Landwirt.com) a następnie wygłaszaj takie opinie...Tylko nie czytaj wyrywkowo .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1342

Daniel spokojnie :D faktem jest że jak JD czy inna firma buduje fabrykę u chińczyków to robi tego żeby cukierki tam produkować...

Kwestia modelu i wiarygodności tego "Made in...."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

Lindner wprowadził sporo ciekawych zmian w Geotracu 134 ep.

Przekładnia 32/32 z automatyką przełączania 4 biegów w grupie, silnik 144 KM max (na WOM), LEDy do jazdy dziennej na masce (mi się podobają, nie wiem dlaczego poprzednik napisał że kują w oczy - ale to kwestia gustu), nawigacja w lusterku z możliwością wyświetlania obrazu z dodatkowej kamery wstecznej (obraz z 2 kamer może być wyświetlany na monitorze IBC - jak w poprzednich modelach). Fajnie obsługuje się pamięć obrotów - regulacja potencjometrem i pamięć pod przyciskiem. W standardzie jest regulacja obrotów silnika z błotników i rozbudowany podłokietnik.

 

A tu zdjęcia nowego Geotraca 134

 

http://www.facebook....&type=1

Edytowano przez luckywasak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luckywasak    15

W styczniowym numerze AGROmechaniki pojawił się raport z jazdy próbnej nowym Lindnerem Geotrac 134ep. Opis już nieco bardziej szczegółowy niż informacje dostępne do tej pory. Polecam...

 

agromechanika.net.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj