Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Filtr oleju silnika SW 400

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Filtr
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam wszystkich. Dzisiaj zmieniam wkład filtru oleju w moim bizonie. pierwszy raz od 6 lat niestety... I korzystając z chwili wolnego czasu wziąłem lusterko i obejrzałem jak wygląda to mocowanie szklanki od spodu. i tu pojawił się problem. bo jak jest ten zawór który się kluczem zamyka i otwiera ( na gumowym przewodzie) to on był zamknięty... Tak powinno być czy ma być otwarty? I po co on właściwie tam jest? Bo nikt mi nie potrafi wytłumaczyć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Zawór jest po to żeby zamknąć obieg oleju na chłodnice oleju.Jak kosiłeś to chłodnice oleju miałeś gorącą czy zimną.A to jest 56 czy 58 rekord.Jak nagrzejesz silnik to chłodnica powinna być ciepła,bo na tym to polega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

56... a czy to ze olej nie szedł na chłodnice może wyjaśnić sytuację z tamtego sezonu, kiedy wymieniałem olej i zamiast 16l weszło 11?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mareczek78    1

jak dobrze pamiętam ilość oleju w silniku to 13L + 3 chłodnica . Tak jak mówi tomek73 - po nagrzaniu silnika sprawdź chodniczki olejowe - powinny być gorące. Jak będą ciepłe tzn. ze masz przekręcony zawór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Dzięki. A jeśli ten zawór jest zamknięty to olej jest filtrowany czy nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MateuszG100    0

Kolego czy zawór jest otwarty czy zamknięty to i tak olej jest filtrowany, tylko tym zaworem odcinasz chłodnice olejową i czy to 56 czy 58 to oba silniki mają chłodnice tylko inne ale powinno być to otwarte u ciebie pewnie jest chłodnic chłodzona powietrzem bo w rekordach jest wymiennik cieplny chłodzony wodą i tyle pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

dziękuje wszystkim za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez MAŁYROLNIK1
      Potrzeuje szybko instrukcj opsługi
    • Przez ursusikc330m
      Leyland po założeniu nowych końcówek wtryskiwaczy kopci na niebiesko,na tych starych chyba mniej kopcił niż na tych nowych.Zauważyłem jeszcze że z pod kolektora wydechowego lekko wydostaje się coś podobne do oleju
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem w silniku SW 400 pierścienie na tłokach i panewki korbowodowe i mam pytanie czy nie zaszkodzi to silnikowi bo,dużo osób twierdzi że leylanda trzeba remontować całego a nie na raty i teraz sam nie wiem czy dobrze zrobiłem
    • Przez ursusikc330m
      Potrzebne mi są jakieś rysunki albo jakieś fotki prawego boku bizona a dokładnie chodzi o regulacje obrotów bębna bo przy moim jest widełki zostały wyrzucone a reszta dźwigienek została przyspawana do ramy kombajnu(Przeróbka poprzedniego właściciela).Chcę to przywrócić do oryginału ale nie wiem od czego zacząć.
    • Przez Jacek3p
      Witam koledzy , na pewno już nie jeden z was myślał nad tym jak poprawić napęd w naszych bizonach bo skrzynia jak wiadomo masakra przesiadłem się z forszaj 512 gdzie skrzynia była dużo lepsza i co najważniejsze na zwolnicach ale teraz jest bizon i mowa tutaj o nim
×