Konik12

Mocowanie silnika jumz 6am

Polecane posty

Konik12    0
Napisano (edytowany)

Witam wszystkich, 

stałem się posiadaczem (jeszcze szczęśliwym ) jumz'a koparko-spycharki w wersji rolniczej i zaczynam powolną reanimację. 

Pierwsza rzecz na którą się natknąłem to luźne ( całkowicie odkręcone) przednie mocowanie - wspornik silnika. Czy ma ktoś zdjęcie jak to powinno wyglądać, czy  występują tam jakieś tłumiki drgań czy skręcone jest to na sztywno do ramy. 

Z góry dziękuję za pomoc.

Screenshot_2021-01-15-22-11-56-252_com.google.android.apps.docs.png

Edytowano przez Konik12
Uzupełnij treści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konik12    0

To wiem. Nie wiem tylko czy dokręcić go na sztywno do ramy czy należało by dać tam jakieś przekładki tłumiące drgania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Konik12    0

Jak bym mógł dostać jakąś fotkę jak to wygląda będę wdzięczny. Pozdrawiam. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zwc18    2

Znalazł pan rozwiązanie ? gdyż w moim również brak takowych elementów i niestety nie dysponuje katalogiem :/ 
Ktoś poradzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konik12    0

U siebie dałem gumy tyle żeby dało się założyć na lekko podlewarowanym silniku i skręciłem do oporu. Jak na razie się trzyma. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez cabwie
      Koledzy jestem nowym użytkownikiem mtz82 nie działa czujnik paliwa po rozkręceniu okazało się że na wskaznik nie dochodzi prąd po podłączeniu z innego źródła wskazówka wychyla się na maxa po odłączeniu przewodu z pływaka jest tylko jeden w pływaku sytuacja się nie zmienia dalej to  samo Proszę o jakieś sugestie gdzie szukać problemu
    • Przez BeniaminGrodek
      WITAM! wszystkich  mam zamioar zalozyc silownik do mtz 50  do wspomagania a mam taki silownik od  motowidel bizona skok chyba 250mm teraz moje pytanie jest takie kazdy zaklada silownik pod przednia os z dorobieniem mocowania pod silownik  a ja mam pomysl zrobic to jak w wersjach exportowych czyli mocowanie silownika do belki bocznej silnika i co wy o tym myslicie >>>?? ktore rozwiazanie jest bardziej korzystne i ktore przede wszytkim lepsze i trwalsze  z gory dzieki
    • Przez wojtekpodkarpacie
      Witam wszystkich.
      Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez panmino
      Po remoncie silnika i wymiana pompy zorientowałem się, że silnik ma trochę za niskie obroty maksymalne - pod obciążeniem 2000, na luzie 2150. Przestawiłem więc ustawienie pedału gazu, tak, żeby przy pedale w podłodze pompa była maksymalnie otwarta, młoteczek doszedł do łebka śrubki oporowej fabrycznie ustawionej. No i traktor wkręcał się na 2500! Nie sprawdziłem w książce, tylko zadowolony pojechałem kosić mulczerem. Po 30 minutach wywaliło mi korek wlewu oleju..! Dalej kosiłem już na 2250, a korek zabezpieczyłem drutem żeby nie wyskoczył. Nie mam pewności czy ciśnienie w skrzyni korbowej rośnie też przy niższych obrotach, nie zdążyłem tego sprawdzić. Jakie Wy macie obroty ustawione w swoich ciągnikach, chodzi mi o 1025 bo w innych modelach jest inaczej.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj