przemo1449

Case MX 110-Schemat instalacji elektrycznej

Polecane posty

przemo1449    0

Witam czy ktoś może posiada schemat instalacji elektrycznej do casa mx 110 ? jest mi bardzo potrzebna bo nie mogę dojść do ładu w swoim case niedawno kupionym 

za wszelkie informacje na temat instalacji z góry dziękuje 

pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1449    0

przewody od świateł były ucięte ,zacząłem jakos to wszystko łączyc i teraz mi cos traktor nie chce odpalic, nie wiem czy odłączyłem jakiś przewód czy co,tam było tak porobione aby sprzedać i teraz nie mogę dojśc do ładu ...

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    9

Kręci i nie pali czy w ogóle nie kręci? Między kabina a silnikiem masz przekaźniki dwa jeden od rozrusznika jest drugi z tego co pamiętam do pompy idzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1449    0

Kręci właśnie, ale nie pali, tak jakby prądu na świecy nie było, to mówisz żeby tam szukać przyczyny na tym przekaziniku tak? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467

no raczej jak kreci a nie odpala to szukacc przyczyny w pompce paliwa moze do niej nie dochodzi prad jezeli jest elektryczna


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1449    0

Pompka jest mechaniczna, paliwo jest ile trzeba, plakiek próbowałem i też nic, tak jakby prądu nie było, gdzie to szukać może ktoś podpowie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Jeśli kręci i nie pali na plaka to wątpię żeby miało to coś wspólnego z elektryką, jeśli zdejmujesz filtr powietrza i dajesz plaka w dolot (ale tak żeby też powietrze ciągną) i nie idzie to tak na dzień dobry sprawdź ciśnienie na cylindrach ewentualnie można też próbować zobaczyć czy podają wtryskiwacze paliwo ( wykrecasz wtryskiwacze i podłączasz na zewnątrz no i kręcisz tak jak do odpalania ) jak idzie paliwo to można wtedy zamiast plakiem próbować opalarką w dolot gorące powietrze podawać. działa lepiej niż świeca żarowa wtedy będzie wiadomo coś więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Po co odrazu rozbierać silnik... można na początek dać prąd kablem na cewkę gaszenia przy pompie, albo poluzować sam przewód do wtryskiwacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Nie mówię żeby silnik rozbierać ale wyjąć chociaż jeden wtryskiwacz a i tak myślę że to nie wina elektryki ani układu paliwowego. Poluzować przewody paliwowe też można ale jak np pompa poszła to może dawać na tyle duże ciśnienie, że będzie rurkami dawać a jednocześnie na tyle małe że przez wtrysk nie przebije. Z mojej strony to była tylko propozycja a właściciel zrobi jak zechce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid1146    9

Nie pamiętam dokładnie ale tam jest taka cewka co pociąga dźwigienkę niech ktoś co pokręci a ty zobacz czy się cofa 

Edytowano przez Dawid1146

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2467
przemo1449 napisał:

Pompka jest mechaniczna, paliwo jest ile trzeba, plakiek próbowałem i też nic, tak jakby prądu nie było, gdzie to szukać może ktoś podpowie? 

jak masz mechaniczna pompe i nie masz cewki na gaszeniu to co ma prad do palenia aby rozrusznik krecil dobrze. masz swiece zarowe czy plomieniowa? to sprawdz czy do swiec dochodzi prad jak dochodzi to sprawdz czy grzeja. jak prad do swiec nie dochodzi to pewnie przekaznik. jaknz plaka nie chce odpalic to sprawdz kompresie i czy wtryski daja paliwo bo moze wtryskiwacze do wymiany lub ustawiwnia


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Na plaku by najmniej powinien się odezwać silnik. Do pompy wtryskowej dochodzą jakieś przewody elektryczne. Luzujesz przwód przy wtrysku pierwszym ( ten co jest najwyżej na pompie ) pojawia się paliwo ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemo1449    0

Dzięki bardzo Panowie za, wszystkie wskazówki, odkręciłem jeden wtrysk i paliwo nie szło, spuściłem paliwo z filtra, poprzedni właściciel jeździł na przepale bo było brudne i trochę mętne, później zakręcilem wszystko jak trzeba napompowałem paliwa i odpalił od razu bez żadnego plaka, nie wiem do końca co mu było, ale jest już dobrze, zobaczymy jutro jak to bd z odpaleniem bo nadają - 13, sprawdzę jeszcze ciśnienie na silniku, może słabe sprężanie jest... 

Jeszcze raz dzięki Panowie za wskazówki 

Pozdrawiam 

 

A jeszcze jedno pytanie mam, jaki rozdzielacz wstawić do ładowacza do tego ciągnika żeby zdał egzamin, bo nie orientuje się jaka jest przepustowość na min?  Bo są mniejsze i większe z tego co się orientowałem? Może ktoś podpowie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj