cember16

JD 975-Zapowietrzający się układ paliwowy

Polecane posty

cember16    0

Witam od dłuższego czasu przy żniwach kombajn john deere 975 zapowietrza się wymieniany jest filtr paliwa czyszczony był cały układ zasilania paliwem i zapowietrzanie czasami nastąpi dodam że kombajn ma elektroniczną pompke zasilającą .Może być wina tej pompki?,bo pomyslałem że przed żniwami wypadało by te usterke usunąć.Czego to może być wina? czy tej pompki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

W moim 970,mam mechaniczną pompkę i filtry od stara 200 i przez 13lat eksploatacji zero problemu.A może to wina śrubek do odpowietrzania pompy wtryskowej?.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

u mnie się nie odpowietrza się pompy paliwa tylko włącza się zapłon pompka (pyka) a odpowietrza się tylko filtr paliwa i kombajn zapala bez problemu .Gdy się zapowietrzy podczas pracy to przez scianki filtra paliwa widac jakby spadek poziomu paliwa i czy możliwy jest zanik prądu w okolicy pompki lub jej zawieszanie?.Gdy się zapowietrzy to pompka brzęczy tak jak by niebyło paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartas19    2

Miałem ten sam problem w swoim 1065. Ta pompka elektryczna która znajdowała się pod zbiornikiem była uszkodzona i mimo tego że podpompowałem paliwo pompką mechaniczną przy silniku to i tak po dłuższej przerwie w pracy silnika paliwo schodziło i kombajn nie chciał zapalić. Po wymianie pompki elektrycznej na nową problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek74    1

Witam

Ja również miałem problemy z zapowietrzaniem tylko w JD 1065.

Pierwszego roku zapchany był syfem filterek w pompce elektrycznej przez co tracił moc i w przewodach za pompką widać było powietrze(odkręca się i wyjmuje od spodu przedmuchuje sprężarką i jest git) i później przez cały sezon było spoko.

Drugiego roku pod koniec sezonu zaczęła chodzić nie równo a czasami przestawała chodzić naprawiłem stacyjkę główne prądy póściłem przez chebel od zetora i dokończyłem sezon.

Teraz posprawdzałem na spokojnie i się okazało że nie łączyło jeszcze w kostkach przez co się kabelki podgrzały, i jak narazie działa bez zarzutu przeszedł test w jęczmieniu ozimym w minioną sobotę.

A zaczynałem rozglądać za nową pompką oryginał troszkę kosztuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregor1980    0

Ja w moim 955 też miałem problem z tą pompką dwa sezony niemogłem dojsc

do ładu chciałem kupic już nowa pompke,ale skusiłem sie ją rozebrac dokładnie

wyczysciłem nasmarowałem cylinderek i traz już 3 sezon niemam z nią problemu

a za nową wołali 1100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
micgal39533    498

Panowie takie pytanie, bo miałem w 1075 wymieniane rurki od wtrysków do pompy i wymieniany był filtr powietrza i teraz ni pierona nie chce zapalić. dodam że na samej górze w filtrze jest trochę powietrza a kombajn kręci kręci i nic z tego. Czy to może być wina tej pompki elektrycznej, że nie daje paliwa albo za małe ciśnienie ? Po chwili jak się kręci to poleci tylko troszkę dymku i koniec 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Acech
      Witam, 
      W w/w ciągniku mam problem z wałkiem WOM, zaraz po załączeniu stacyjki wyskakują poniższe błędy (oraz nie działa wałek WOM):
      BCU: 
      523813.01
      523811.01
      523812.01
      523814.01
      523806.01
      523815.01
      Znalazłem w sieci opis błędów i aby sprawdzić bezpiecznik F02 PLB/01 i 02 - za niskie napięcie na module mocy PC5. Wszystkie bezpieczniki w kabinie sa ok (natomiast bezpieczników o takich oznaczeniach nie znalazłem. Czy ktoś miał podobny problem lub ma dostęp do schematu? Na który pin sterownika ma wchodzić to napięcie? Czy to może jest uszkodzony sterownik BCU?  
      Z góry dziękuję za pomoc.
      GT
    • Przez Slavan
      Witam. Przymierzam się do zakupu john deera w540 z 2009r. Posiada ktoś taki i jest w stanie się wypowiedzieć na jago temat? Czy lepiej go odpuścić i wziąć 2256? Areał 110ha zbóż i 70ha qq.

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez Bartusek2
      Witam mam pytanko jak oceniacie jd 6506 mam do kupienia takiego https://www.olx.pl/d/oferta/john-deere-6506-6510-szwecja-pewny-po-serwise-w-wanickim-piekny-opis-CID757-IDWIskM.html?search[filter_float_motor_hours%3Ato]=7000&search[filter_float_power%3Afrom]=90&search[filter_float_price%3Ato]=140000&search[order]=filter_float_price%3Adesc   i nie wiem co zrobić Z góry dzięki Pozdrawiam 
    • Przez Highlander54
      Witam
      Wie ktoś może jak kalibruje sie czujnik poziomu paliwa w john deere 1470? Wymieniłem go i teraz ciągle pokazuje minimalną ilość w zbiorniku i pokazuje się błąd z kalibracją czujnika
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj