Skocz do zawartości
rosolinnio

Silnik prekins pomocy!!

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
rosolinnio    37

Witam wszystkich otóż mam problem z silnikiem Perkins traci na mocy tuz po chwili jak sie nagrzeje bo na zimnym silniku wszystko jest dobrze , gdy go wyłączę i po ponownym uruchomieniu ciepłego silnika wszystko chodzi ładnie lecz po jakiś 2 minutach traci znowu na sile i otóż brzmi moje pytanie co z nim morze być dodam ze nowa pompa wtryskowa ( nie powiem ale podejrzewam ja bo nie znaczy ze jak nowe to dobre) wtryskiwacze sprawdzone sprawne wszystkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianmmmm    0

przypchany przewód paliwowy. nie musi się zapowietrzać ale będzie słabł i może falować na obrotach. sprawdż sobie odstojnik separator i końcówki węży paliwowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godlech912    0

A u mnie właśnie tak się działo jak się zapowietrzał... Miał moc a po chwili się zamulał! Spróbuj odpowietrzyć pompę oraz filtry paliwa jeśli takowe występują i jeśli jest taka możliwość!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    186

Jak się nagrzeje to polej pompę wtryskową zimną wodą.Musisz ją schłodzić.Jak znów nabierze siły to pompa siedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturs860    0

według mnie to jak koledzy pisza musi byc gdzieś zabrudzona instalacja paliwowa. miałem podobnie kiedyś w ciagniku fendt jak orałem to pierwsze 100 metrów jechał po nawrocie normalnie a potem słab tak ze ostatnie 100m jechał z połowaq predkoścdi. okazało sie że w pompce zasilającej jest takie sitko i było ono zabrudzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam mf 255 ma 8000mth i miał 2 remonty silnika nie wiem co może być z układem paliwowym ale jak masz napykane dużo godzin to może być problem z silnikiem poprostu perkinsy nie są zbyt udanymi silnikami i są mało wytrzymałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

mam pytanie jeszcze jedno wie ktoś może jak sprawdzić turbinę?? i czy ona mogla by powodować ze silnik tak gwałtownie słabnie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Zimną wode to bym proponował na głowe wylać. Sprawdź układ paliwowy odpowietrzenie zbiornika drożnośc przewodów czy w zbiorniku jakies syfy nie pływają. Nie napisałes jaki masz ciagnik sprawdź w pompce paliwa jeśli masz plastikową pokrywke odkręć ją tam jest sitko. Co do turbiny spadek mocy będzie odczuwalny przy większym obciążeniu nalezało by sprawdzić cisnienie doładowania, chyba że jest tak źle że turbina juz się zaciera.

Co do trwałości silnika perkins napewno nie jest mniej trwały niż mwm czy jd oczywiście nie mówie o tych w 255.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

Juz opisuje dokładniej to nie jest zwykły ciągnik to jest ciagnik leśny ale nigdy nie było problemu z nim aż do teraz,obecnie chwili gdy sie zagrzeje silnik dostaje wibracji czuć ze nie wkręca sie w obroty słychać jakieś stukanie z silnika jak by zawory ale to nie to bo były sprawdzane. Pompka paliwowa jest czysta sprawdzona była dokładnie filtry nowe przewody przedmuchane wszystko niby ok lecz silnik nie chodzi nie mam tej mocy co powinien mieć. Co do turbiny to silnik pracuje pod dużym obciążeniem bo napędza same pompy hydrauliczne wiec myślimy czy to przypadkiem nie turbina lecz nie słychać ze by stawała lub sie zacinała i nie wiemy czym sprawdzić ciśnienia doładowania i nie wiemy zresztą jak. Prostu nie wiemy co możne być a potrzeba żeby był sprawny na wczoraj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strd    4
słychać jakieś stukanie z silnika jak by zawory ale to nie to bo były sprawdzane

czyżby przytarły się panewki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Najprawdopodobniej jesli słychać metaliczne dźwięki jak wyglada sprawa z ciśnieniem oleju. Moja rada poszukaj jakiegos dobrego mechanika i póki dokładnie nie stwierdzisz przyczyny staraj się nie odpalac silnika jeśli problem jest z panewkami mozesz całkowicie zniszczyć wał .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

Nie wiem czy to panewki ponieważ te stukanie pojawia sie przy ok 1350 ale od 1500 znika dźwięk stukania ale nie ma już siły silnik już i nie chce wchodzić na obroty co do ciśnienia oleju to jest dobre manometry wykazują. Dwa serwisy sie interesują przyczyna awari i tym co co możne dolegać silnikowi lecz na razie tylko myślą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

W takim razie trzeba dokładnie osłuchąc skąd chałasMoże faktycznie pompa. W nowych mf 5425 np problem z pompami czasami wystepuje poczytaj w temacie o mf. To jest jakis nowy ciagnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Pompa wtryskowa była sprawdzana? Objawy podpowiadają uszkodzenie regulatora obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

pompa wtryskowa jest nowa 3 miesiące temu założona była i to nie jest nowy ciągnik w silniku nie ma prawie nic elektroniki po za czujnikami od temperatury i oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

A skąd dochodzi ten hałas, tak dokładniej? Nie chce krakać, lecz nowe podzespoły też się psują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rosolinnio    37

Ciężko mi stwierdzić skąd chodzą te odgłosy, niestety no nie wykluczam ze mogła paść pompa ale jest na gwarancji wiec wymienia ja chyba na nowo bądź tylko zregenerują tylko zęby to było to a nie coś innego. Postaram sie bardziej zlokalizować miejsce skąd wydobywają sie te odgłosy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

hubertuss wodę to sobie możesz sam wylać na głowę.Jak się fizyki nie uczyłeś w podstawówce to trudno.Ja mam z 4 znajomych którzy robią pompy z czego 2 jest serwisantami Boscha i to oni mówili.Wszyscy to potwierdzili.

Osobiście to bym pompę odwiózł i wziął z wymiany,albo na sprawdzenie inną.Pompa w silniku jest najważniejsza.A pompiarze robią je jak im się spodoba.Ja miałem dwa zdarzenia.W 1634 to 3 razy woziliśmy i dopiero po wymianie regulatora mogła ruszyć,i to serwisant Boscha.Jechałem do niego ponad 80 km.A w 1224 koło mnie to przy trzecim razie jak ich objechałem to ustawili dawki.

Tak więc nie sugeruj się że pompa jest zrobiona bo są różne przypadki nawet nie z winy pompiarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Ach ci fachowcy od lania wody jeśli masz pewność że pompa źle pracuje cały układ paliwowy i silnik jest ok poprostu ją wyjmujesz dajesz na tgz stół na którym między innymi ciecz robocza podgrzewana jest do 70 st C aby oddac warunki pracy i tam się wszystko sprawdza i ustawia. Jesli słychac metaliczny odgłos przy pracy silnika może to byc wina wczesnego zapłonu a wiec może być jakis problem z regulacją kata wyprzedzenia zapłonu a to miedzy innymi ten parametr ma wpływ na wzrost obrotów w dieslu. Lanie wody nawet wjechanie do stawu nic tu nie pomoze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    186

Napisz jeszcze w jakim zakładzie podgrzewają paliwo do 70 st.Bo ja o takim nie słyszałem.

Kupiłam kiedyś pompę do Nissana,sprawdziłem na stole to była dobra,ale po godzinie pracy samochód nie chciał odpalić.

Polanie wodą to najszybszy sposób sprawdzenia czy jest głowica dobra.I to każdy pompiarz powie ale ten co nie chce kitu wciskać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

kolego sprawdź przy turbinie czy ta dźwigienka chodzi lekko ( czy się otwiera ) może być tak że jak jest zimny wszystko chodzi a jak się nagrzeje materiał się powiększy i się zacina lub nie pracuje wcale

 

dokładnie masz przedstawione na filmiku jak to ma pracować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ozon87    29
Napisano (edytowany)

Może troche nie na temat, ale chciałbym się dowiedzieć w jakich krajach produkowany jest silnik perkins? Wiem, że to jest angielski silnik ale np na tabliczce znamionowej przy pol-mocie h litera która mówi nam o miejscu produkcji silnika jest "U"

Edytowano przez ozon87

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×