sumek666

Ceny nowych ciągników 2021

Polecane posty

bravo2    31
7 godzin temu, bartek19990 napisał:

New Holland TD5 85 (szersze opony 480/70/R34 tył 380/70R24 przód , fotel pasażera, WOM 540/1000, wzmocniony podnośnik udźwig 4700kg + Litf O-Maitic Plus, komplet obciążników przednich, okno dachowe, klimatyzacja i radio - reszta to podstawa rewers mech i suche sprzęgło) dostałem ofertę 133 tys netto jak myślicie opłaca się czy szukać dalej ?

Cena ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, bartek19990 napisał:

New Holland TD5 85 (szersze opony 480/70/R34 tył 380/70R24 przód , fotel pasażera, WOM 540/1000, wzmocniony podnośnik udźwig 4700kg + Litf O-Maitic Plus, komplet obciążników przednich, okno dachowe, klimatyzacja i radio - reszta to podstawa rewers mech i suche sprzęgło) dostałem ofertę 133 tys netto jak myślicie opłaca się czy szukać dalej ?

Rozumiem,że ciągnik z placu bo od lipca ich nie produkują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek19990    2

Tak, ciągnik na placu, praktycznie zostały im ostatnie 2 szt. (produkcja maj 2021) Od nowego roku będą już modele z nowa norma emisji spalin i cena +20tys, więc chyba go kupie, martwi mnie jedynie suche sprzęgło, ale gościu mówił, że jak nie będę go używał z turem to 3-4 tys godz. powinno spokojnie pochodzić, a naprawa w serwisie to koszt około 4,5tys, na gospodarstwie mam już ciągnik z turem, a ten będzie chodził tylko w nawozach, uprawie i siewie więc chyba bedzie ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    7199

Cena dobra, ale rewers mechaniczny jak dla mnie porażka wg hydraulicznego. Dobrze się zastanów


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek19990    2

Wiadomo, że rewers hydrauliczny o niebo lepszy, ale jak mechaniczny jest dobrze wyregulowany, to też ,nie ma aż takiego dramatu no i w ewentualnej naprawie trochę tańszy , a teraz maszyny są robione z plasteliny, wiec na pewno jakieś naprawy będą konieczne, mój kolega miał rewers hydrauliczny i mokre sprzęgło i po 800godz coś się zepsuło i serwis 11 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    14
Dnia 5.11.2021 o 16:45, Darek8787 napisał:

skontaktowałem się z handlowcem dzisiaj to powiedział że ta cena Valtry N135 z promocji 345 tyś netto to taki marketing i żaden dealer tej ceny nie da ale dużo drożej nie będzie (ciekawe co dla niego znaczy dużo) poza tym niedługo podwyżki, ciągnik zacny jak najbardziej, w przyszłym tygodniu oglądam, pojeżdżę i poznam cenę to się wypowiem. zapoznam się też z modelem serii G około 120-130 KM to bardziej jest konkurencja Ariona 450.

Byłeś na oględzinach i testach łącznie z zapytaniem o cenę...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorr6441    365
4 godziny temu, bartek19990 napisał:

Wiadomo, że rewers hydrauliczny o niebo lepszy, ale jak mechaniczny jest dobrze wyregulowany, to też ,nie ma aż takiego dramatu no i w ewentualnej naprawie trochę tańszy , a teraz maszyny są robione z plasteliny, wiec na pewno jakieś naprawy będą konieczne, mój kolega miał rewers hydrauliczny i mokre sprzęgło i po 800godz coś się zepsuło i serwis 11 tys

Nie bierz na suchym.

Stare td z długą dźwignia jeszcze jako tako bo bez tura faktycznie te godz pochodzą,w moim dopiero po 5tys się skończyło.

Dla odmiany w nowszej td 65 przy kierownicy chrzanilo się cały czas aż w końcu po 5 latach się pozbyłem.

Td na mokrym pod turem 6.3tys i jeszcze do niczego nie zagladane.

Mokre to trwałość i wygoda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    87
2 godziny temu, paawlik227 napisał:

Byłeś na oględzinach i testach łącznie z zapytaniem o cenę...?

poniedziałek-wtorek najbliższy bedę w tym tygodniu nie mogłem się z nim zgadać żeby był ma miejscu a nie w terenie sam miałem dużo pracy do tego święto i tak tydzień zleciał. przyszły tydzień mam luźny to na pewno się spotkamy i napiszę wrażenia :)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    87
1 godzinę temu, wiacek napisał:

zależy na jaki areał bo ta n135 ma w dowodzie 152kuce

właśnie czekam na jakieś pierwsze pismo z agencji i ustalenie prowadzącego żeby wiedzieć na czym stoję z hektarów (24 ha) plus tolerancja podstawowa 20% wychodzi mi 168 KM max ale różnie to może być. Dlatego myślałem też o NH T6.160 ale koniec końców być może z powodu cen zostanę przy Arionie 450 mniejszy niż Nh T6.145/160 i Valtra N135 i Arion 510 ale najtańszy z wymienionych a gabaryt swój ma i nie wyrzuci mi opryskiwacza zawieszanego 1000 l z komputerem ponad limit 400 tyś z MGR. czas pokaże :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Panowie mam pytanie odnoście Kredytu fabrycznego w grupie CNH . Obligatoryjnie wrzucają wam cesję na kwotę z modernizacji czy można przelew na konto normalnie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    87

Mi gościu z NH powiedział że jak zrobię cesję to wtedy dotacja jest jako wklad własny i łatwiej o decyzję kredytową. obowiązku nie ma ale wtedy chcą jakiś wkład z 10-20 % przynajmniej bo od 0% też jest szansa ale bank traktuje jako ratę dotację a nie jako wkład. w Classie mówią to samo. rozmowy były na wiosne 2021.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Unexpected    246
13 godzin temu, wiacek napisał:

zależy na jaki areał bo ta n135 ma w dowodzie 152kuce

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
19 godzin temu, Darek8787 napisał:

Mi gościu z NH powiedział że jak zrobię cesję to wtedy dotacja jest jako wklad własny i łatwiej o decyzję kredytową. obowiązku nie ma ale wtedy chcą jakiś wkład z 10-20 % przynajmniej bo od 0% też jest szansa ale bank traktuje jako ratę dotację a nie jako wkład. w Classie mówią to samo. rozmowy były na wiosne 2021.

no wlasnie na 30 % netto wkladu na 3 lata jest ale czy na zwrot cesje robią mnie zastanawiało . 

 

10 godzin temu, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Dlaczego nie zrobiłeś wniosku na moc znamionową ? ja mam 150 km napisane ale znamionowej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
king12    233
10 godzin temu, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Diler wystawi kwitek o mocy i po problemie. Przerabiałem temat z valtre144 bez żadnych problemów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Unexpected    246
3 godziny temu, king12 napisał:

Diler wystawi kwitek o mocy i po problemie. Przerabiałem temat z valtre144 bez żadnych problemów 

Tą Valtrę do jakiej mocy zbiłeś oświadczeniem dilera? Właśnie rozmawiałem tylko z jednym dilerem, handlowiec twierdzi że taka moc podana  jest w homologacji i oświadczenie nie przejdzie. Dziwne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
king12    233

T144 z boostem ma 170koni i tyle jest w dowodzie diler napisał oświadczenie że ta moc nie jest cały czas dostępna 

Moc jaka mi diler wpisał to 155koni czyli moc bez bosta 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoH    1
Dnia 13.11.2021 o 07:54, Unexpected napisał:

Właśnie tutaj jest w n135 haczyk.

Jezdziłem nową Valtrą n135 po placu, skrzynia ładnie chodzi, dokładne oględziny, masywna,  duża dmc i  przyznam ze zrobiła na mnie niezłe wrażenie, oddzielna hydraulika wg mnie ciągnik. nr 1, tylko szkoda ze w dowodzie ponad 150km i raczej odpada. Później Claas 510 nr 2.  Zostaje jeszcze Massey S6 do sprawdzenia.

Spytaj handlowaca czy da Ci oświadczenie o mocy nominalnej silnika w homologacji do rejesttacji jest coś takiego że producent prosi w uwagach o wpisanie mocy nominalnej silnika która wynosi tyle i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Slavo    55

Poproś od dilera wydruk z homologacji. Są wpisane 2 moce, znamionowa i maksymalna. Starosta wpisuje w dowód rejestracyjny moc najwyższa z homologacji. Jeśli we wniosku wpisałeś moc znamionowa ta taką weryfikuje agencja. Arimr wymaga homologację i na tej podstawie ustala moc pod program.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9    17

Przerabiałem też temat mocy Valtry T144. W pewnym momencie mój zakres mocy we wniosku to było : od 130,5 do 159,5 [KM] według mocy znamionowej. Po prostu odchyłka +- 10 [%] względem wartości 145 [KM] mocy znamionowej (NH T6.180). Finalnie zakupiłem T7.165S, a zakres mocy w ostatecznej wersji wniosku był określony jako : od 135 do 165 [KM] (zakres mocy się zmienił po wpisaniu w biznesplanie modelu T7.165S, który ma znamionowo 150 [KM]. Co do ciągników z boost, nie wiem jak wygląda świadectwo homologacji (czy są tam 4 wartości mocy czy tylko 2). Wraz z fakturą zakupu otrzymałem ten dokument dla mojego T7 i były tam wyszczególnione obie wartości: 150 / 165 [KM] jako moc znamionowa i maksymalna. Chociaż w przypadku tego modelu  wartość maksymalna mieściła się w przedziale mocy znamionowej, więc pewnie nie miało to większego znaczenia. Ja we wniosku powoływałem się na przykład na to, że potrzebuję rozpędzić talerzówkę do dużej prędkości i stąd potrzebuję ciągnika o takiej mocy. Nie wiem czy przeszedłby mi T7.190, który bez boosta ma 150 [KM] znamionowo, a z boostem 175 [KM] znamionowo. Równie dobrze jakiś urzędnik mógłby stwierdzić, że w moich warunkach dostępna jest moc 175 [KM] i miałbym pewnie problem.

Jednak w przypadku T144 jest inny problem. W katalogach podają parametry mocy 155/170 [KM]. W rzeczywistości diler nie wystawi kwitu na 155 [KM] z tego co wiem. Bo wartości z homologacji to 160/177 [KM] ! W dodatku AGCO operuje chyba określeniem moc "nominalna" dla obu wartości, ale nie jestem pewien (160 [KM] nominalnie bez boost / 177 [KM] nominalnie + boost).

Wracając do sedna, jeśli ktoś napisałby sobie zakres mocy znamionowej względem T6.180 , to zabraknie mu 0,5 [KM] do T144. Nie wiem dlaczego Valtra ma w katalogach wartości, na które raczej nie ma potwierdzenia. Z tego co ja wiem, minimalna wartość mocy na jaką można dostać pewny kwit od Valtry dla modelu T144 to 160 [KM].

Przede wszystkim, przed zakupem jakiegokolwiek ciągnika, zażądałbym od dilera udostępnienia homologacji do wglądu. Ja o tym nie pomyślałem, ale na szczęście w przypadku T7.165S dane katalogowe pokrywały się z danymi w homologacji i uważam, że tak powinno być w każdym ciągniku.

Coś mi się jeszcze przypomina, że ARION 610 też ma chyba jakieś rozbieżności. Bo słyszałem o wartości mocy znamionowej 137 [KM] jako homologowanej, ale nie dam sobie głowy uciąć. Widziałem tę wartość chyba tez w jakimś katalogu bardziej szczegółowym. Myślę, że dla ARiMR wartość ze świadectwa homologacji może mieć większe znaczenie niż wartość  mocy z nieoficjalnego folderu reklamowego.

 

Edytowano przez rolnik9
  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bolo3    0

Ja jak zamawiałem ariona 450 we wniosku miałem 120-125 km znamionowej, w homolagacji 450 ma 132km znamionowej. Zrobiłem zapytanie do ARiMR, wysłałem homologacje i oświadczenie producenta, że znamionowa moc wynosi 120km i przeszło bez problemu. Radzę żebyście też się pytali, zawsze macie 100% pewności czy wam przejdzie i wrazie problemów macie czym się oprzeć. 

A propo ile u was cenią za tuza sauter do 400?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    50

Arion 650 moc znamionowa 175koni,moc maxymalna 185 koni,a w dowodzie 205 koni(z homologacji).wystarczyło oświadczenie do agencji,we wniosku było 165-175ps

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    14
22 godziny temu, rolnik9 napisał:

Przerabiałem też temat mocy Valtry T144. W pewnym momencie mój zakres mocy we wniosku to było : od 130,5 do 159,5 [KM] według mocy znamionowej. Po prostu odchyłka +- 10 [%] względem wartości 145 [KM] mocy znamionowej (NH T6.180). Finalnie zakupiłem T7.165S, a zakres mocy w ostatecznej wersji wniosku był określony jako : od 135 do 165 [KM] (zakres mocy się zmienił po wpisaniu w biznesplanie modelu T7.165S, który ma znamionowo 150 [KM]. Co do ciągników z boost, nie wiem jak wygląda świadectwo homologacji (czy są tam 4 wartości mocy czy tylko 2). Wraz z fakturą zakupu otrzymałem ten dokument dla mojego T7 i były tam wyszczególnione obie wartości: 150 / 165 [KM] jako moc znamionowa i maksymalna. Chociaż w przypadku tego modelu  wartość maksymalna mieściła się w przedziale mocy znamionowej, więc pewnie nie miało to większego znaczenia. Ja we wniosku powoływałem się na przykład na to, że potrzebuję rozpędzić talerzówkę do dużej prędkości i stąd potrzebuję ciągnika o takiej mocy. Nie wiem czy przeszedłby mi T7.190, który bez boosta ma 150 [KM] znamionowo, a z boostem 175 [KM] znamionowo. Równie dobrze jakiś urzędnik mógłby stwierdzić, że w moich warunkach dostępna jest moc 175 [KM] i miałbym pewnie problem.

Jednak w przypadku T144 jest inny problem. W katalogach podają parametry mocy 155/170 [KM]. W rzeczywistości diler nie wystawi kwitu na 155 [KM] z tego co wiem. Bo wartości z homologacji to 160/177 [KM] ! W dodatku AGCO operuje chyba określeniem moc "nominalna" dla obu wartości, ale nie jestem pewien (160 [KM] nominalnie bez boost / 177 [KM] nominalnie + boost).

Wracając do sedna, jeśli ktoś napisałby sobie zakres mocy znamionowej względem T6.180 , to zabraknie mu 0,5 [KM] do T144. Nie wiem dlaczego Valtra ma w katalogach wartości, na które raczej nie ma potwierdzenia. Z tego co ja wiem, minimalna wartość mocy na jaką można dostać pewny kwit od Valtry dla modelu T144 to 160 [KM].

Przede wszystkim, przed zakupem jakiegokolwiek ciągnika, zażądałbym od dilera udostępnienia homologacji do wglądu. Ja o tym nie pomyślałem, ale na szczęście w przypadku T7.165S dane katalogowe pokrywały się z danymi w homologacji i uważam, że tak powinno być w każdym ciągniku.

Coś mi się jeszcze przypomina, że ARION 610 też ma chyba jakieś rozbieżności. Bo słyszałem o wartości mocy znamionowej 137 [KM] jako homologowanej, ale nie dam sobie głowy uciąć. Widziałem tę wartość chyba tez w jakimś katalogu bardziej szczegółowym. Myślę, że dla ARiMR wartość ze świadectwa homologacji może mieć większe znaczenie niż wartość  mocy z nieoficjalnego folderu reklamowego.

 

Na ile hektarów we wniosku taka moc brałeś/wpisałeś...? A drugie pytanie jak to się stało że padło na T7 a nie T144 ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Planujecie zakup nowego ciągnika rolniczego w tym roku? Macie jakieś wyceny nowych ciągników? Odwiedziliście jakiegoś dilera?
      jeżeli znacie ceny nowych ciągników lub zamówiliście nowy ciągnik podzielcie się informacją z innymi użytkownikami, na pewno pomożecie podjąć decyzję.
      Kontynuacja tematu: 
       
    • Przez damian00
      Witam
      Kupię Ursus c362
      Może ktoś ma do sprzedania?
    • Przez mate2132
      Witam 
      Jaki polecacie kombajn na 100 ha? Cena do 200tys, i co myślicie o nh tx 66 bo takiego mam na oku. Jak z dostępem do części i awaryjnością
    • Przez mlodyrolnik21
      Czy ktoś wie jakie są cenyny kosiarek dyskowych 3m firm vicon, krone, pottinger i class
    • Przez rolnikursus
      Zakładam nowy temat o cenach przyczep rolniczych bo chciałem zobaczyć ile kosztuje nowa Pronarka a tu nie ma takiego tematu jest dotyczący Uni, Metal Techu ale pozostałych marek nie ma.
       
      Wiec tak przyczepa Pronar T635/2 6ton z wyposażeniem plandeka, koło zapasowe, podest jest do sprzedania za 33 tyś brutto, moim zdaniem to bardzo tanio
       
      sorki za błąd w tytule ale dopiero teraz zobaczyłem i nie wiem jak to zmienić
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj