Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Masz luz na wałku. Co za tym idzie zużyły się łożyska by trzeba rospolowic i zobaczyć 8 Zaślepkę zdjąć i pokrywę od biegów i ujrzeć problem  tak że remoncik  skrzyni

Edytowane przez adam18127
Opublikowano
56 minut temu, adam18127 napisał:

Masz luz na wałku. Co za tym idzie zużyły się łożyska by trzeba rospolowic i zobaczyć 8 Zaślepkę zdjąć i pokrywę od biegów i ujrzeć problem  tak że remoncik  skrzyni

Ale to tylko na 5 biegu... reszta cichutka... Ostatnio z górki na 5 biegu jechałem szybko z przyczepą i  cicho było, dopiero jak gazu dodaje to wycie takie.

Opublikowano

Trochę nie rozumiem takich pytań ludzie liczą ze ktos powie ze to nic że ma tak jeździć chyba. No bo osobiście jak coś jest nie tak to rozbierane jest patrzy się co się stało wymienia i tyle mało tego jak już rozbieramy to sprawdzamy wszystko co jest po drodze i do czego jest dostęp gdy już jest rozebrane. Tak np uszkodzone łożysko oporowe w 60 skaczylo się tym że ma praktycznie nowe sprzęgło założone oprucz koła zamachowego, bo tarcze już kiepskawe też i tak poszło żeby nie rozbierać za pół roku czy rok znowu

Opublikowano
3 godziny temu, robadas78 napisał:

Ale to tylko na 5 biegu... reszta cichutka... Ostatnio z górki na 5 biegu jechałem szybko z przyczepą i  cicho było, dopiero jak gazu dodaje to wycie takie.

Nie łudzić się że będzie lepiej rozbiórka. Górny wałek ma luz i co za tym idzie, tryby też mają i powstaje chalas z trybów też konty się zmieniają i powstaję wycie

  • Thanks 1
Opublikowano

No tak z tym górnym wałkiem ..... na V biegu wałki sa połaczone przesuwką a wycie na wysokich prędkościach Na początku zdjąłbym plecak żeby wykluczyć uszkodzenie albo rozregulowanie przekładni tylnego mostu Dużo mniej roboty a może się okazać że to to

Opublikowano
1 godzinę temu, Karol445 napisał:

No tak z tym górnym wałkiem ..... na V biegu wałki sa połaczone przesuwką a wycie na wysokich prędkościach Na początku zdjąłbym plecak żeby wykluczyć uszkodzenie albo rozregulowanie przekładni tylnego mostu Dużo mniej roboty a może się okazać że to to

Pod plecakiem ok bo podnośnik był robiony, chodzi o to że nawet jak jadę cały gaz na 4 (szybciej jak na lekkim na 5) to jest cichutko. Tylko ta 5 wyje jak przyspieszam

 

Opublikowano

Tak jak kolega mówi może jest do wymiany przesowka. I łożyska . Też może być od mostu. Obstawiam łożyska na górnym wałku lecz jak rozebrać to i tak plecak i inne rzeczy. Lecz masz rację zaczoc od plecaka zobaczyć czy luzu nie ma na kole atakującym może nity się poluzowały tak że  trzeba robić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez JakMag
      czy zrobił kiedyś ktoś taką modyfikacje silnik zetor 10145 do 7245 odrazu mówię tylko sie zastanawiam czy takie cos by dalo radę zrobić 
    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest


    • Przez KRKrzysieK
      Witam.
      Mam problem z kodem od silnika Zetor, od czego to silnik jest teraz przy c 360 bo był kiedyś kupiony na giełdzie a planuje remont i chciałbym się dowiedzieć o czego on jest . Kod jest

    • Przez grzegorzw1971
      Witam! Chyba jestem zmuszony do zakupu opon do Zetora 7245, oczywiście radialne cena duża, a diagonalne? Ma Ktoś? Są ok? Pracuję trójkami obrotowymi i agregatem uprawowo siewnym,mam tylko 10 h ,diagonalne mogą być ok? Z tyłu mam 16,9/30 radialne i już są boki słabe,pęknięcia i kapcie często,i bieżnika też prawie nie ma,a z przodu diagonalne
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v