bizonbs

Ciężka praca tłoka

Polecane posty

bizonbs    4

Cześć wszystkim. 

Wymieniam właśnie tłoki w C330. Po wbiciu sworznia do tłoka aby zamocować go w korbowodzie, tłok pracuje ciasno. Czy tak może zostać? 

Pierwszy tłok nowy zabiłem nowy sworzen do korbowodu i pracuje pięknie i luźno, a przy drugim niestety ciężko. 

Jakieś porady? 

Czy warto wymienić te tulejkę w korbowodzie?? 

https://allegro.pl/oferta/tulejka-korbowodu-nominal-c-330-50001730-9725245133

 

Czy potrzebna jest prasa do jej montażu czy w garażu dam radę ja wbić? 

 

 

Edytowano przez bizonbs

Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Weź mechanika i nie narażaj się na koszty, bo jak zrobiłeś tak jak napisałeś, jakieś wbijanie tulei w tłok czy inne, toż to jest profanacja a nie jakakolwiek naprawa, to nie może dobrze pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Źle napisalem. Chodzi mi o włożenie sworznia. I pracuje on dosyć ciężko w tulejce w korbowodzie. 

 

Teraz chyba jaśniej opisałem mój problem. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Musi lekko pracować ja  odwracam tłok i  biorę palnik nagrzewam go  w środku trochę i wciskam palcami musi lekko chodzić innaczej zużyjesz pierścienie i tłok wybij go i zobacz co się stało

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Po pierwsze to sworznia się nie wbija tylko wsuwa ręką po podgrzaniu tłoka i trzeba było sprawdzić najpierw sworzeń w korbowodzie.Po drugie to jest silnik więc nie ma żartów i młotem i przecinakiem się go nie naprawia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4

Też nagrzewalem opalarka i sworzen szedł dosyć lekko.. Puknąłem lekko klapka drewniana... 

 

Nie myślcie ze wale młotkiem.... 

3 minuty temu, adam18127 napisał:

Musi lekko pracować ja  odwracam tłok i  biorę palnik nagrzewam go  w środku trochę i wciskam palcami musi lekko chodzić innaczej zużyjesz pierścienie i tłok wybij go i zobacz co się stało

Tak zrobię. Mam wszystko na wierzchu bo muszę się przespać z tym. Jutro wybije i sprawdzę. Może jakiś paproch się dostał. Chociaż naprawdę dbam żeby było czysto i naoliwiłem to porządnie. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Zobacz czy dobra strona kładziesz tłok do korbowodu żebyś nie zrobił 160stopni  wybji i zobacz tylko tłok grzej  jak nie to papierkiem bardzo  glodkim 1500 później 20000 papierkiem jeśli będzie za ciasno i będzie dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    4
4 minuty temu, adam18127 napisał:

Zobacz czy dobra strona kładziesz tłok do korbowodu żebyś nie zrobił 160stopni  wybji i zobacz tylko tłok grzej  jak nie to papierkiem bardzo  glodkim 1500 później 20000 papierkiem jeśli będzie za ciasno i będzie dobrze.

Tłok dobra strona idzie. Mam papier wodny 2000. Myślę że da radę. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
swieca24    5

być może przy wbijaniu sworznia w korbowód zrobiła się "zadra " i się przycina, wybij obejrzyj doszlifuj papierkiem i będzie śmigać 😎 lepiej luźniej niż za ciasno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj