farmer_89

problem z uruchomieniem proximy

Polecane posty

danielhaker    6901

W styczniu wymieniałem świece u siebie w Forterze. Niestety z przygodami ale obyło się bez dodatkowych kosztów, a jedynie potrzeba było czasu i cierpliwości.

Świece masz obok wtryskiwaczy

obraz.png

Najpierw oczywiście sprawdź czy działają, bo może są dobre i przyczyna leży gdzie indziej. Jeśli nie iskrzą to odkręć je, najlepiej na ciepłym silniku. Mimo 4 lat mogą być zapieczone na gwintach. Nie jest to trudne, trzeba tylko z głową to robić by ich nie ukręcić

Jeśli nie czujesz się na siłach, to oddaj do warsztatu

U mnie ta cewka od zwiększonej dawki zapłonu też odłączona. Teraz nie puszcza dymka przy odpalaniu ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol091193    869

U mnie ASO zetor ukręcił gwint i musiał odkręcać głowice, a że i tak była już odkręcona to była cała zrobiona w zakładzie który się tym specjalizuje. Dobrze jest jeszcze polać wcześniej świece WD40 i podmuchać sprężarką bo lubi się tam zebrać kurz który się zapiecze pod wpływem temperatury silnika 


Wszystkie moje posty i zdjęcia są chronione prawem autorskim ;)
Zainteresowanych wykorzystaniem proszę o kontakt na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
14 godzin temu, farmer_89 napisał:

pokazcie mniej wiecej w ktorym miejscu sa te swiece bo juz nie wiem

IMG_20201228_151354.jpg

Kolego bez urazy ale  daj sobie spokój i poproś kogoś kto to sprawdzi i zrobi .Wydaje mi się że nie masz pojęcia o budowie silnika i narobisz więcej szkód a konsekwencje mogą być poważne 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

wystarczylo powiedziec ze one sa widoczne tylko od gory po zdjeciu calej obudowy filtra powietrza, trzy swiece iskrza po dotknieciu kabelkiem a trzeciej nie moglem dostac, czyli swiece ok i co dalej patrzec?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrz na dźwignie od gaszenia czy się cofa do samego końca

 Zobacz tez na te cewkę co ją widać na pompie wtryskowej na kablu ma tego peszla 2 komentarze wyżej czy dochodzi do niej prąd     

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze w zetorach od 5211 wzwyż przy zapalaniu w zimie powinno się dawać cały gaz bo w tedy się przyspiesza kąt wtrysku lub zwiększa dawkę

te nowsze mają na pompie te cewki elektryczne i one za to odpowiadają    

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiek1979    328

U mnie frotka 11441 tez na zimnym długo I niemrawo kręciła .Zaczelem od czyszczenia styków nad akumulatorem na tym dużym bezpieczniku ,klemy ,włącznik prądu i rozrusznik.Wszystkie połączenia na plecionkach masowe wyczyszczone +nowe śruby podkładki.Okazało się też że plus na elektrowłączniku był lużny .Dałem też opaski na przewody paliwowe na zbiorniku filtrach i pompie .Efekt -frota pali bardzo dobrze nie ten traktor co przed .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

jednak chyba to cos z paliwem bo  dzis podpompowalem porzadnie reczna pompka i zapalil duzo lepiej, ta pompka raz pompuje dobrze raz troch gorzej, co myslicie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszy    5018

Może się paliwo z niej cofa. Załóż przed nią filierek kierunkowy i zobacz czy coś to zmieni.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Leszy    5018

Jak jest jednokierunkowy to oczywiste, że nie jest to obojętne. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer_89    20

teraz odpala dobrze a nic nie robilem dziwne co? zobaczymy jak we mrozy bedzie, czyzby paliwo hu...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

No ja mam forterre z 2013 roku i też od około miesiąca mam problem z odpalaniem tego ciągnika, myślałem że problem jest z układem paliwowym wymieniłem filterek wstępny i paliwowy cały bak paliwa zdemontowalem i wyczyscilem przewody wyczyszczone. Problem nadal występuje wcześniej przepompowanie paliwa pomagało, mam wrażenie że paliwo się cofa do zbiornika. Dodam że tak jak koledzy wcześniej traktor nigdy nie miał problemu z zapaleniem przy silnych mrozach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mecha    110

Mam pytania odnośnie ciśnień. Mam przewód minimes oraz przejściówke na szybkozłącza do hydrauliki i manometr 250bar. 

Gdzie mierzy się to ciśnienie na mikropompce oraz inne ciśnienia w hydraulice, jaka maja mieć wartość w zetor forterra 11441, 9641 i podobne?

Jakie ciśnienie ma mieć ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach oraz na wysokich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ice2006    4

witam mam problem z zetorem 130 hsx przez cały dzień męczyłem się z jego odpaleniem a jak już odpalił to chodził nierówno jak by był zapowietrzony,a jak dodałem gazu to się tak zawiesił na 1500 obr i nic gaz niereagował ani ręczny ani nożny,wyłączenie kluczykiem też nic niedało musiałem go zdusić,drugi raz już niezapalił,ps mam też wątpliwości co do filtra dpf tzw serwisowego ,po włożeniu bezpiecznika wcześniej wyjętego przez serwis przy montażu dpf serwisowego komputerek od tegoż filtra wskazuje ciśnienie 1500mbar i piszczy,proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ten dpf w tym zetorze to możesz codziennie czyścić i tak po całym dniu będzie czarny pełny sadzy, myślę że wina leży po stronie układu paliwowego ja ostatnio też miałem problem ale szybkie płukanie zbiornika i wymiana filtrów pomogła. Może trefne paliwo zalales lub jest źle odpowietrzony kolejna sprawa to może niesprawny gaszak jak coś to pisz wiadomość do mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ice2006    4

Problem rozwiązany urwana jedna sekcja w pompie.Pali od strzała ale serwis prawdopodobnie żle ustawił pompe bo brakuje mu mocy .Lekka Górka i zaraz schodzi z obrotów a dymu z komina brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj