tomaszt135

Renault 851.4 -Ciągnik dymi na wolnych obrotach

Polecane posty

tomaszt135    11

Witam wszystkich, piszę ponieważ mam problem z dymieniem silnika na wolnych obrotach w ciągniku renault 851.4 turbo. Przy zimnym silniku odpala jakby na 2-3 cylindrach, po kilku sekundach łapie obroty, ale dymi na szaro ( oleju nie bierze ). Przy przekroczeniu obrotów powyżej 1100 dym robi się normalny. Pompa ustawiona przez pompiarza po regeneracji, przewody paliwowe wymienione, zawory ustawione , sprężanie powyżej 26- 27 atm., wtryski wymienione ustawione na 200 atm. Po rozgrzaniu próg dymienia delikatnie się obniża ale nie ustępuje. Proszę o pomoc, może ktoś miał takiego u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Witam, odłącz turbinę być może masz turbo walnięte, filtr powietrza masz czysty,?   Byc może masz wypalone gniazdo zaworowe też tak może robić dużo może być przyczyn.mialem tak u klienta że były zawory wypalone 

Edytowano przez adam18127

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Ale jakby zawory były wypalone , to nie miał by ciśnienia. Jeszcze po przeczytaniu rożnych postów na forum przyszła mi jeden pomysł. Czy nie leci paliwo ze świecy płomieniowej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Jeśli masz to oczywiście tak.  Jeśli Dobrze pompiarz wykonał dzieło to powinno byc ok jeśli dobrze zrobił  powiedz mi tak na niskich kopci tak ? To zrób inaczej jeśli go zapalisz  po koleji popuszczaj przewód od wtrysku zobacz czy będzie inaczej pracował   moz le być tak  pompiarz źle zrobił pompę . Naj lepiej napisz na FB. Wytłumaczę Ci jak to zrobić żebyś błędu nie popełnił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Dopływ paliwa odcięty w świecy płomieniowej - brak zmiany. Jak poluzowałem przewody na pompie biegnące do wtryskiwaczy , jeszcze gorzej. Zamieszczam 2 filmy z pracą 700 obr/min i 1100 obr/min.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Powiedz mi jeszcze jedno. Takiego kupiłeś renault ? Czy stało Ci się w jakim sensie. My mieliśmy tak. Że były inne wtryski czy ktoś zależol nie odpowiednie. Założyliśmy oryginał i problem usta . Ale poluzowales po koleji tak i przykrecales i drugiego tak samo itp może masz też krzywkę wydarta od wała rozrządu też się zdarza. Dobrze w chłodnicy nie masz oleju próbkę spalin zrób czy czasem nie jest gdzieś pęknięta szczerze nie wiem co Bym Ci doradził takie objawy to głowica leć mogę się mylić wtryski też lecz masz nowe jak mówisz  pompą tez . Dużo porobiłes zostaję Ci głowice tylko 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Tylko się zastanawiam. Że kup sobie próbkę na płyn chłodniczy  czy ty czasem nie masz walnietej glowicki lub uszczelki pod głowicą to takie objaw.   To jest spowodowane nie dopalaniem płynu w komorze spalania . I powstaje dym biały. Kup i napisz. Ciekawi mnie twoja przypadłość Renaty taki test kosztuję parę groszy a zobaczysz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Jeśli masz bardziej szary dym to masz zbyt bogata mieszankę paliwo powietrza czyli za dużo paliwa idzie a za molo powietrza. Zobacz filtr powietrza jeszcze lub go wyciagni może masz  coś zatkanego. Naj pierw zrób testerem czy nie masz  spalin w układzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Historia zaczęła się jak zaczęło mi lecieć paliwo przy dźwigni gazu. Ciągnik jak postał szczególnie w zimę nie palił od strzała, tylko trzeba było trochę pokręcić. Więc zdemontowałem pompę i wysłałem do serwisu, przekazując owe przypadłości. Serwisant powiedział, że dołoży mu paliwa na rozruch. Jak zamontowałem powtórnie , to już zaczął dymić. Minęły lata i pompę trzeba było oddać tym razem już do regeneracji części wysokociśnieniowej. Serwis ustawił pompę zgodnie z danymi fabrycznymi i mówi, że w zasadzie nie można ustawić oddzielnie dawki na wolne i wysokie. Więc trochę zgłupiałem, mając w głowie, że pierwszy serwis powiedział, że zwiększył dawkę dla wolnych obrotów. Mam jeszcze w zamiarze delikatnie zmienić kąt wtrysku, choć był już przestawiany w warsztacie i nic to nie dało. Próbowałem coś przestawić na zewnątrz pompy, ale nie wiem jak się tam przestawia, bo jak odkręciłem śrubkę to zaczęło lecieć paliwo. Kupię ten tester na płyn jak mówisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

o albo wtryski ,zawory lub początek wtrysku jest do regulacji

Ja bym sie czepił wtrysków że złe końcówki lub złe ciśnienie na nich,oraz wykonać jeszcze raz regulację zaworów jeśli to nie pomoże to próbować z kątem wtrysku bo dawki na wolnych chyba się nie da zmienić z tego co pamiętam,ewentualnie jeszcze moze pomka zasilająca w środku daje mało na wolnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6

Też tak mówie może być źle wtryski ale zaczniemy od testera jeśli  coś wyjdzie jutro podjadę do kolegi zapytam się co z tą pompą on regerenuje profesjonalnie.  Model pomy  jak byś miał z pompami to są różne chistorie. Jeden zrobi dobrze drugi nie ja w John powiedziałem żeby podkręcił mi dawkę paliwa nie było problemu

Wiesz co tak myślę wyciagni jeden wtrysk. Podłącz go  włóż elektrodę. Czy drut  co tam chcesz do komory spalania kręć wałem przed martwym położeniu powinien wtrys podać Paliwo. Wtedy będzie ok jeśli chcesz to mój numer 721021089 zadzwoń pomogę Ci to ustawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam18127    6
24 minuty temu, tomaszt135 napisał:

Umówiłem się z mechanikiem , że mu odstawię to sprawdzi jeszcze kąt wtrysku.

Kąt wtrysku tu nic nie da. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi1601    0
Dnia 28.12.2020 o 19:42, tomaszt135 napisał:

 

Dnia 28.12.2020 o 19:42, tomaszt135 napisał:
Edytowano przez Waldi1601
Nie aktualne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomaszt135    11

Niestety nie. Zapłon ustawia się na trybach jeden 00 a w środek między zębami tryb z nabitym numerem wersji silnika 4 lub 6 cylindrów. Dodatkowo na fasolkach trybu pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

,dokładnie tak to jest,fasolki są na trybie,Popatrz jeszcze na koło pasowe czy tam nie ma takiego znaku który powinien sie pokrywać ze znakiem na bloku silnika,wtedy jest GMP ale jak znam życie to tak aż nie jest dokładne ale może pomóc,a GMP najlepiej wykręć wtrysk pierwszego cylindra.w MWM pierwszy jest od koła zamachowego wtedy sprawdzisz dokładniej GMP ,fasolkami to wydaje mi się ze chyba raczej koniec tłoczenia byś ustalił ale nie jestem pewien na sto procent.

Edytowano przez erwin2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubek378    12

Potrzebuję zdjęcie tabliczki znamionowej z danymi do zarejestrowania od RENAULT 851.4s TURBO bo u mnie nie ma jej. Byłbyś w stanie udostępnić mi jej zdjęcie to byłbym bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8522
38 minut temu, Kubek378 napisał:

Potrzebuję zdjęcie tabliczki znamionowej z danymi do zarejestrowania

Dane do zarejestrowania masz na fakturze lub w dowodzie rejestracyjnym, z tabliczek to jest na silniku z typem i jakimś numerem , do niczego nie przydatnym, druga jest na kabinie z typem i numerem kabiny, również do niczego ci nie przydatnym.

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kubek378    12

Problem jest taki że jest to sprowadzone i we wniosku trzeba podać tak mi powiedzino i muszę tabliczkę nabić do przeglądu. Stara skrachciała i odleciała dlatego jej nie mam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj