mietek123a

C 360 3P póżno reaguje na pedał gazu

Polecane posty

mietek123a    0

Od dłuższego czasu mój ciągnik po dodaniu gazu dopiero po chwili uzyskuje obroty.Nie wiem czy to wina pompy wtryskowej czy wtryskiwaczy.Może ktoś mi pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Sprawdź czy syfu nie ma w zbiorniku, może jest i nie zaciąga dobrze paliwa


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Scarface    2

witam

 

kolego sprawdz sobie przewód co idzie od świecy płomieniowej morze ci sie przetarł i zaciąga ci powietrze

 

pozdrawiam

 

Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
u3512    0

W 60-tce z 3P świeca płomieniowa to rzadkość. KIedyś miałem taką sytuację a winą był kawałek gumy z tzw "baryłki" używanej do uszczelniania przewodów paliwowych. Ten śmieć był przy przystawce do filtru paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Tak jak koledzy piszą, wywalić muł z filtra powietrza i zmienić wkład w filtrze paliwa. A jak to nie pomoże to szukać po przewodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marventur    3

u mnie w 3p walnięty był regulator w pompie... objawiało się to tak że po dodaniu gazu ciągnik mułowato wchodził na obroty, jak już doszły do 1600 obr wtedy było ok. dawałem nawet pompe 4 razy do regeneracji (na gwaracji) facet wymienił niepotrzebnie 4 głowiczki, bo na stole nie da rady sprawdzić regulatora obrotów, jedyne co można na stole sprawdzić to dawka i regulator czy podaje i odcina.. facet stwierdził że pompa jest ok i tyle. męczyłem się z ciągnikem 3 miesiące aż przywiozłem inną pompe i przełożyłem z niej do mojej cały regulator bo to żadna filozofia w 3p. ta pompa jest PROSTA jak drut. jak masz gdzie to pożycz pompe i będziesz wiedział co jest..

 

miłej zabawy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mietek123a    0

Filtr powietrza :D

wyczyściłem filtr powietrza i wymieniłem wkład i jest ok.Dzięki za pomoc pozdrawiam

 

Tak jak koledzy piszą, wywalić muł z filtra powietrza i zmienić wkład w filtrze paliwa. A jak to nie pomoże to szukać po przewodach.

 

wyczyściłem filtr powietrza i wymieniłem wkład i jest ok.Dzięki za pomoc pozdrawiam

 

Witam wyczyściłem filtr powietrza i wymieniłem nowy wkład ciagnik jak nowy .Pozdrawiam wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj