makro21

Cały czas świeci się kontrolka przedniego napędu. NEW HOLLAND TS 125a

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
makro21    0

Witam chciałem zapytać czy nie wiecie dlaczego świeci się cały czas kontrolka przedniego napędu wogule nie reaguje na załączanie lub rozłączanie cały czas świeci dodam że ciągnik to New Holland Ts 125a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam54321    0

Sprawdź sobie na początku elektrozawór przyczyn świecenia się przedniego napędu na desce może być wiele na przykład czujniki krańcowe na pedałach hamulca bądź czujnik hamulca ręcznego jeżeli elektrozawór będzie sprawny musisz zacząć od czujników na pedałach potem hamulec ręczny elektrozawór od przedniego napędu znajduje się za lewym kołem najlepiej będzie ściągnąć koło jest tam również na bloku zaworowym czujnik ciśnienia jeżeli on będzie uszkodzony też kontrolka od napędu będziecie świecić

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
makro21    0

A chciałem zapytać czy da się wogule jakoś sprawdzić czujnik od napędy czy od razu najlepiej kupić nowy ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamek21    16

Witam. U mni Model New holland TS 110a podobny problem tylko że świeci się cały czas kontrolka blokady mostu. Gdzie znajdę cewka wlaczania wyłączenie blokady??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bo u mnie tak na prawdę to ta kontrolka zapaliła się po przejechaniu dłuższej trasy i po ponownym uruchomieniu silnika... Tylko ona nie świeci takim ciągłym ostrym światłem jak blokada tylko tak mruga, jarzy się jakby miala gdzieś mała zware, gdy włączę przycisk blokady słychać jak ja elektrozawór zalancza i odwrotnie... Nie wiem w ogóle od czego zacząć ?? Najlepiej było by na początku przejrzeć elektrykę ?? A jak to u ciebie wygląda ? Świeci stałym światłem? Czy też się jarzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamek21    16

U mnie tak samo ale kontrolka świeci cały czas. Tylko podczas jazdy po dużych dziurach gasnie i świeci

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy elektryk twierdzi że to prawdopodobnie jakiś czujnik po drodze który odczytuje że blokady są załączone? Które czujniki przegladales?? Może gdzieś jakiś kabel się przetarł i delikatnie masuje? 

Gdzieś na forum też pisali coś  o kalibracji przełączników przedniego napędu  i mostu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj