Kondzio55

Zetor 7211 - niespalanie paliwa,brak kompresji

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Kondzio55    42
Dnia 17.12.2020 o 16:45, DarekD napisał:

nie ma różnic w wymiarach ( oprócz wilkości komory spalania ) pomiędzy tłokiem3-ką  a 4-ką . Można w silniku montować oba rodaje niezależnie od tego jaki tłoki dała fabryka- w 5011 miałem 4-pierścienie z małą komorę ,a dałem wszystkie trzy ,3 -pierścieniowe z dużą komorą i chodził normalnie . Subiektywna różnica może była tylko taka ,że zimny silnik na starych tłokach, łapał równo na 3 gary.

Kolego przejżyj filmiki z odpalania zetorów zimą i zauważysz ,że żaden nie wchodzi równo od strzała na obroty

tak ja zdaje sobie z tego sprawe ze bedzie odpałał jak odpałal tylko ciagle mnie martwi niebieski dymek na rozgrzanym..

Zrzucilismy głowice w piatek ,tuleje wystają z 1mm nad blok ,uszczelka załozona jest rowna z tuleja wiec raczej powinno być dobrze,zmierzyłem też wtrysk to początek wtrysku jest około 6mm nad gmp więc wedlug tego co czytam to by był opozniony o 1mm jeszcze,ale niestety juz pompy nie moge dalej przestawic.Aaa i zostały zamienione tłoki na 4 pierscieniowe ,pracuje inaczej,lepiej wkreca się ale to nie to było przed remontem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    229

Zrzuciłeś głowice to ile końcówki wtrysków wystawały ponad płaszczyznę ?? Świecy płomieniowej nie masz tam czasem zamontowanej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kondzio55    42
Dnia 21.12.2020 o 09:27, krzysztofz14 napisał:

Tuleje wystają milimetr?Chodzi ci o ten wewnętrzny rant czy tą szeroką płaszczyznę.

O szeroką płaszczyznę, takze raczej powinno byc dobrze, uszczelka 1,2 założona 

 

Dnia 20.12.2020 o 14:19, jacek3773 napisał:

Zrzuciłeś głowice to ile końcówki wtrysków wystawały ponad płaszczyznę ?? Świecy płomieniowej nie masz tam czasem zamontowanej.

Jak na złość nie zmierzylem ile wystają, ale wszystkie wystają równo, jedynie taka mi myśl przeszła, gdyz na jednym cylindrze są zawory z taką dziurka na środku, a na innych są płaskie bez żadnych wycięć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
djpala    0

Witam kolego ja mam też taki sam problem mój już jak jest koło 0 stopni to bez samo startu nawet nie podchodzę i też problem z paleniem stał się po remoncie silnika na starych zestawach olej brał pod obciążeniem bez obciążenia olej produkował ale w mrozy można go było zapalić bez wspomagaczy zestawy kupiłem zetora na pudełku pisało że oryginał dałem coś koło 350 zł za dziurę po remoncie zaczol się cyrk z paleniem, dymienie i z mocą też szału nie ma jak zmierzyłem mu ciśnienie to miał podobnie jak u ciebie 24-24,5 bar. Na jesień pękła mi głowica koło wtrysku i woda szła na tłok zdjelem głowice i tak popatrzałem na te tłoki to one w tych tulejach latają na boki i to dość mocno przyznaje ze nawet nie zwrucilem na to uwagi jak składałem no ale to nowe to co się czepiać nie ma w nich żadnego spasowania i myślę że tu może być problem ze ufamy temu co na pudełku bo nowe i oryginał to napewno dobre pyt tylko czy sklepy uczciwe. Miałem też przypadek w starym john deere ze po wymianie zestawów dawał na niebiesko ale stawiałem na pompę i po roku jedna tuleja się rozleciała wykruszyła się w połowie od strony chodzenia że firmy nie znałem tych zestawów choć były kupione u autoryzowanego przedstawiciela Johna oni też nie mogli dojść firmy a za tym wagi tłoka to siła rzeczy musiałem wymienić 6 dziur ale kupiłem je w jakiejś hurtowni za prawie połowę ceny jakieś włoskie  i gość mi gwarantował że będę zadowolony i po wymianie zero dymu już z 6 lat na nich latam na 20 u mnie i u brata 40 ha ornych. John to taki przykład który przerobiłem na własnej skórze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PGRdobrawola
      Mam problem z zetorem 7340, mianowicie czasami jest wszystko ok, ciągnik chodzi jak należy a czasami potrafi co chwilę gasnąć. Wymieniałem filtr paliwa i zauważyłem że piwo jest czarne jakby trafiał do niego olej. Spuściłem paliwo z baku i tak samo, czarna ropa... ktoś miał taki przypadek, pompa wtryskowa do roboty?
    • Przez Harnas16
      Witam nadszedł czas zmiany oleju w silniku w zetorze 7711 teraz był zalany PEMCO 20w50 i teraz też tym zalać czy turdus czy jeszcze jakiś inny? Pozdrawiam
    • Przez m3tysek
      ......
    • Przez SebastianP
      urwała mi się śruba. Jak ją teraz wydostać? Chodzi o tą śrubkę na klucz 10 co jest od strony kabiny na górze pompy. są takie małe wykretaki żeby weszly w ta dziurke w śrubie?
    • Przez em0t
      Witam . Potrzebuje porady jak prawidłowo zamontować uszczelkę pod głowicą . Chodzi o to że uszczelka ma silikon z jednej strony a na tulei nie ma pierścienia miedzianego który uszczelnia blok z tuleje 


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj