Kondzio55

Zetor 7211 - niespalanie paliwa,brak kompresji

Polecane posty

Alamo    1514

Wyjmij pierwszy wtryskiwacz ustaw tłok na gmp włóż pręt i zaznacz na nim kreskę przy boku,następnie powyżej tej kreski zmierz 7mm i zaznacz,w tym miejscu ma ruszyć paliwo na pierwszej sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    224
3 minuty temu, Alamo napisał:

Wyjmij pierwszy wtryskiwacz ustaw tłok na gmp włóż pręt i zaznacz na nim kreskę przy boku,następnie powyżej tej kreski zmierz 7mm i zaznacz,w tym miejscu ma ruszyć paliwo na pierwszej sekcji.

Przecie o tym pisałem nic nowego nie wymyśliłeś.

Było napisać że to fetor i 1/2 gazu i dopiero ustawiac

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
Przed chwilą, jacek3773 napisał:

Przecie o tym pisałem nic nowego nie wymyśliłeś

Nie napisałeś aby ustawił to przez wyjęty wtryskiwacz.To że piszesz jaka odległość to nie znaczy że będzie wiedział jak to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacek3773    224

Bo on i tak nie kumaty

 Wszelkie nasze wypociny i tak na marne . Loguje się co chwila a odpowiedzi zero 

Alamo ustawiałeś tak czy sugerujesz 

 

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    224

I widzisz .chcesz pomóc za darmo a ktoś ma cię w d::pie  . Mnie wiedza sama nie przyszła .okupiłem to ciężką pracą

I to tyle w temacie .niech się golodupne małolaty spuszczają

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bo łon twierdzi że wszystko ma dobże zrobione.... I tu jest problem ze nie potrafi tego  zweryfikować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1797

tak mi sie przypomnialo jak ustawialismy zaplon swiezo po remoncie kapitalnym, kolega wykrecil wtrysk i mi podal -patrze na niego ,jakis dziwny, kurna,ulamala sie koncowka wtryskiwacza,jakim sposobem ?? gdyby byla na innym cylindrze to trzeba by znowu rozbierac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
13 godzin temu, jacek3773 napisał:

Bo on i tak nie kumaty

 Wszelkie nasze wypociny i tak na marne . Loguje się co chwila a odpowiedzi zero 

Alamo ustawiałeś tak czy sugerujesz 

 

Loguje sie co chwila.. To chyba coś nie tak panu sie laduje, gdyż dopiero teraz zacząłem czytac co napisaliscie.. Ale widze nikomu niedogodzi. Jak bede miał czas to odpisze.. Prosta zasada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    1927

Nie ładnie tak odpowiadać .Ludzie poświęcili czas ,podzielili sie swoja wiedza a zamiast podziękować to piszesz jak bede chcioł to odpisze Powinni wszyscy co tu pisali dodać cie do ignorowanych Nieładnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
3 godziny temu, debrzyna napisał:

Nie ładnie tak odpowiadać .Ludzie poświęcili czas ,podzielili sie swoja wiedza a zamiast podziękować to piszesz jak bede chcioł to odpisze Powinni wszyscy co tu pisali dodać cie do ignorowanych Nieładnie 

Ja doceniam poświęcenie czasu, każda wskazówka jest cenna, ale ja nie jestem dostępny caly czas, mam życie jak kazdy, a jeśli ktoś mi zarzuca że sie loguje i tylko sobie czytam to jest w błędzie i tylko to mnie zdenerwowało..  I nie napisałem że jak bede chciał, tylko jesli będę mial czas, to jest różnica.. 

Dnia 14.12.2020 o 12:02, Alchemik napisał:

Te 12 godzin to ciągnik stał i pykał na wolnych obrotach?

Kąt  wtrysku czym ustwiany?

Przed remontem też było takie zachowanie?

12 godzin na lekko wyższych obrotach okolo 1000,nie był dawany w inne roboty. 

Kąt wtrysku no to rureczka tak żeby bylo widac kiedy paliwo jest wtryskiwane w 1 sekcji pompy, a nastepnie czy zgrywa sie ze znakami na kole zamachowym. 

Przed remontem to on zaczął brać płyn i olej gdyż pierścienie poszły do żyda, ale gadal normalnie podczas odpalania, a jak mu sie dało w palnik to kopcil na czarno, a teraz pod dużym obciążeniem zero dymka, a czy zimny czy ciepły to przykopca na niebiesko. 

19 godzin temu, krzysztofz14 napisał:

Jaką średnicę ma komora w tłoku.Powinno być 54mm a są też 56mm od 7711.Wymiary inne to samo tylko inny skok i większa komora.

Tłoki są 54mm komora spalania, z tego co wiem występują w nim jeszcze 47 o ile sie nie myle tyle że z 4 pierścieniami 

 

20 godzin temu, jacek3773 napisał:

A cóż tu dużo do pisania pełny gaz w zetorze to opóżniony zapłon i tyle.

 My się spuszczamy a autor tematu przegląda go i tyle .nawet nie wie co odpisać.

Autor młody 20 lat wiec każda wskazówka czy porada mnie czegoś nauczy. Zapłon ustawiany na połowie gazu, takze musi być inna przyczyna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    69

Podkładki pod wtryskami masz bo fabrycznie nie było.Ja miałem jedną głowicę wadliwą jak dałem podkładkę pod wtrysk to z tego cylindra dymił.Najlepiej zrzucić kolektor będzie widać czy to z jednego czy wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    515

Ja raz spotkałem się z przypadkiem że jeden tłok był od tuleji 100mm a reszta 102mm nie wiem kto to składał ale traktor nie chciał chodzić

Po wymianie wszystko wróciło do normy a też cyrki były z nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
1 godzinę temu, krzysztofz14 napisał:

Podkładki pod wtryskami masz bo fabrycznie nie było.Ja miałem jedną głowicę wadliwą jak dałem podkładkę pod wtrysk to z tego cylindra dymił.Najlepiej zrzucić kolektor będzie widać czy to z jednego czy wszystkich.

Probowalismy i z podkładka i bez, różnicy nie ma żadnej. Wszystko złożone bez podkladki

 

29 minut temu, mf362 napisał:

Ja raz spotkałem się z przypadkiem że jeden tłok był od tuleji 100mm a reszta 102mm nie wiem kto to składał ale traktor nie chciał chodzić

Po wymianie wszystko wróciło do normy a też cyrki były z nim

Tylko że na moje rozumowanie jakby tak bylo to w sumie na jednym cylindrze by słabo pracował a tu na żadnym nie ma prawidłowej kompresji

Edytowano przez Kondzio55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    5691

@Kondzio55 a jeszcze zapytam się o jedyną rzecz. 

W głowicach te szklanki co wtryskiwacze są były wymieniane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
19 godzin temu, PRIMO napisał:

@Kondzio55 a jeszcze zapytam się o jedyną rzecz. 

W głowicach te szklanki co wtryskiwacze są były wymieniane?

Tak byly wymieniane na wszystkich cylindrach, bo myslelismy ze to moze cos pomoze ale bez skutku. Wiec zostają tłoki z pierścieniami, głowice, lub ewentualnie walek wydarty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    224

Zetor czy zetor polska.

Co mi przyszło do glowy to podjedż do sklepu i zmierz suwmiarką tłok 3 i 4 pierścieniowy od sworznia do denka  czy są te same wysokości i głębokość oraz średnicę komory spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

nie ma różnic w wymiarach ( oprócz wilkości komory spalania ) pomiędzy tłokiem3-ką  a 4-ką . Można w silniku montować oba rodaje niezależnie od tego jaki tłoki dała fabryka- w 5011 miałem 4-pierścienie z małą komorę ,a dałem wszystkie trzy ,3 -pierścieniowe z dużą komorą i chodził normalnie . Subiektywna różnica może była tylko taka ,że zimny silnik na starych tłokach, łapał równo na 3 gary.

Kolego przejżyj filmiki z odpalania zetorów zimą i zauważysz ,że żaden nie wchodzi równo od strzała na obroty

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    69

Nasz 7211 od nowego jak było poniżej zera to bez wspomagaczy nie odpalał.Komora 54mmi były jakieś grube uszczelki włożone 1.8 jak mierzyłem.Jak się go odpaliło to białoniebieski dym na wolnych obrotach i łapał na jeden cylinder potem wiadomo jak się rozgrzał to mniej ale za to podczas pracy nie dymił prawie wcale i był silny,pod obciążeniem wchodził dobrze na obroty.Potem dałem 1.2 uszczelki i podkręciłem pompę i zaczął odpalać na mrozie.Może tuleje masz za wysoko osadzone,u mnie były na równi z blokiem i nie było pod nimi podkładek.Nigdy w nim nie poszła uszczelka więc tak ma być.Trzeba by zrzucić głowice i pomierzyć tłoki w gmp i komory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1797

nie wiem czy wiecie ale w zetorze mozna zalozyc w bloku silnika grzalke do plynu ???? mialem takiego co juz przy 5 + slabo palil i wtedy zalozylem, w obecnym przy -20 [nizej jeszcze nie bylo] pali po zagrzaniu 30 minut od strzala, dwa dni temu bylo w nocy -5 i zapali od razu.

  • Haha 1

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    515

C360 to pali a Zetor przez tę komorę sprężaniai czy tam spalania dziwnie pali na -

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez m3tysek
      ......
    • Przez SebastianP
      urwała mi się śruba. Jak ją teraz wydostać? Chodzi o tą śrubkę na klucz 10 co jest od strony kabiny na górze pompy. są takie małe wykretaki żeby weszly w ta dziurke w śrubie?
    • Przez em0t
      Witam . Potrzebuje porady jak prawidłowo zamontować uszczelkę pod głowicą . Chodzi o to że uszczelka ma silikon z jednej strony a na tulei nie ma pierścienia miedzianego który uszczelnia blok z tuleje 


    • Przez em0t
      Witam . Potrzebuje porady jak prawidłowo zamontować uszczelkę pod głowicą . Chodzi o to że uszczelka ma silikon z jednej strony a na tulei nie ma pierścienia miedzianego który uszczelnia blok z tuleje 

    • Przez tre_k
      Panowie mam problem, sprzęt nie zapala, nie kręci rozrusznikiem. Przeczyściłem klemy na akumulatorze, mierzyłem napięcie jest 12 v na rozruszniku. Najpierw nie było napięcia w stacyjce obstawiam że przez kluczyk, skręciłem 15 z 30 ze stacyjki świeci się ładowanie więc chyba ok. Przycisk rozrusznika też wyczyściłem, naciskam i nic.... się nie dzieje, rozebrałem go i próbowałem na kable na styk też nic... Macie jakiś pomysł gdzie dalej szukać? próbowałem zewrzeć na krótko na rozruszniku ale tez nic. Stacyjkę kupiłem nową jutro wstawię. Nie wiem czy to ma znaczenie ale światła też nie działają po przekręceniu kluczyka. Nie mam już pomysłu ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj