Kondzio55

Zetor 7211 - niespalanie paliwa,brak kompresji

Polecane posty

Alamo    1514

Wyjmij pierwszy wtryskiwacz ustaw tłok na gmp włóż pręt i zaznacz na nim kreskę przy boku,następnie powyżej tej kreski zmierz 7mm i zaznacz,w tym miejscu ma ruszyć paliwo na pierwszej sekcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
3 minuty temu, Alamo napisał:

Wyjmij pierwszy wtryskiwacz ustaw tłok na gmp włóż pręt i zaznacz na nim kreskę przy boku,następnie powyżej tej kreski zmierz 7mm i zaznacz,w tym miejscu ma ruszyć paliwo na pierwszej sekcji.

Przecie o tym pisałem nic nowego nie wymyśliłeś.

Było napisać że to fetor i 1/2 gazu i dopiero ustawiac

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
Przed chwilą, jacek3773 napisał:

Przecie o tym pisałem nic nowego nie wymyśliłeś

Nie napisałeś aby ustawił to przez wyjęty wtryskiwacz.To że piszesz jaka odległość to nie znaczy że będzie wiedział jak to zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Bo on i tak nie kumaty

 Wszelkie nasze wypociny i tak na marne . Loguje się co chwila a odpowiedzi zero 

Alamo ustawiałeś tak czy sugerujesz 

 

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

I widzisz .chcesz pomóc za darmo a ktoś ma cię w d::pie  . Mnie wiedza sama nie przyszła .okupiłem to ciężką pracą

I to tyle w temacie .niech się golodupne małolaty spuszczają

Edytowano przez jacek3773

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bo łon twierdzi że wszystko ma dobże zrobione.... I tu jest problem ze nie potrafi tego  zweryfikować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

tak mi sie przypomnialo jak ustawialismy zaplon swiezo po remoncie kapitalnym, kolega wykrecil wtrysk i mi podal -patrze na niego ,jakis dziwny, kurna,ulamala sie koncowka wtryskiwacza,jakim sposobem ?? gdyby byla na innym cylindrze to trzeba by znowu rozbierac.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
13 godzin temu, jacek3773 napisał:

Bo on i tak nie kumaty

 Wszelkie nasze wypociny i tak na marne . Loguje się co chwila a odpowiedzi zero 

Alamo ustawiałeś tak czy sugerujesz 

 

Loguje sie co chwila.. To chyba coś nie tak panu sie laduje, gdyż dopiero teraz zacząłem czytac co napisaliscie.. Ale widze nikomu niedogodzi. Jak bede miał czas to odpisze.. Prosta zasada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
debrzyna    2031

Nie ładnie tak odpowiadać .Ludzie poświęcili czas ,podzielili sie swoja wiedza a zamiast podziękować to piszesz jak bede chcioł to odpisze Powinni wszyscy co tu pisali dodać cie do ignorowanych Nieładnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
3 godziny temu, debrzyna napisał:

Nie ładnie tak odpowiadać .Ludzie poświęcili czas ,podzielili sie swoja wiedza a zamiast podziękować to piszesz jak bede chcioł to odpisze Powinni wszyscy co tu pisali dodać cie do ignorowanych Nieładnie 

Ja doceniam poświęcenie czasu, każda wskazówka jest cenna, ale ja nie jestem dostępny caly czas, mam życie jak kazdy, a jeśli ktoś mi zarzuca że sie loguje i tylko sobie czytam to jest w błędzie i tylko to mnie zdenerwowało..  I nie napisałem że jak bede chciał, tylko jesli będę mial czas, to jest różnica.. 

Dnia 14.12.2020 o 12:02, Alchemik napisał:

Te 12 godzin to ciągnik stał i pykał na wolnych obrotach?

Kąt  wtrysku czym ustwiany?

Przed remontem też było takie zachowanie?

12 godzin na lekko wyższych obrotach okolo 1000,nie był dawany w inne roboty. 

Kąt wtrysku no to rureczka tak żeby bylo widac kiedy paliwo jest wtryskiwane w 1 sekcji pompy, a nastepnie czy zgrywa sie ze znakami na kole zamachowym. 

Przed remontem to on zaczął brać płyn i olej gdyż pierścienie poszły do żyda, ale gadal normalnie podczas odpalania, a jak mu sie dało w palnik to kopcil na czarno, a teraz pod dużym obciążeniem zero dymka, a czy zimny czy ciepły to przykopca na niebiesko. 

19 godzin temu, krzysztofz14 napisał:

Jaką średnicę ma komora w tłoku.Powinno być 54mm a są też 56mm od 7711.Wymiary inne to samo tylko inny skok i większa komora.

Tłoki są 54mm komora spalania, z tego co wiem występują w nim jeszcze 47 o ile sie nie myle tyle że z 4 pierścieniami 

 

20 godzin temu, jacek3773 napisał:

A cóż tu dużo do pisania pełny gaz w zetorze to opóżniony zapłon i tyle.

 My się spuszczamy a autor tematu przegląda go i tyle .nawet nie wie co odpisać.

Autor młody 20 lat wiec każda wskazówka czy porada mnie czegoś nauczy. Zapłon ustawiany na połowie gazu, takze musi być inna przyczyna. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Podkładki pod wtryskami masz bo fabrycznie nie było.Ja miałem jedną głowicę wadliwą jak dałem podkładkę pod wtrysk to z tego cylindra dymił.Najlepiej zrzucić kolektor będzie widać czy to z jednego czy wszystkich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

Ja raz spotkałem się z przypadkiem że jeden tłok był od tuleji 100mm a reszta 102mm nie wiem kto to składał ale traktor nie chciał chodzić

Po wymianie wszystko wróciło do normy a też cyrki były z nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
1 godzinę temu, krzysztofz14 napisał:

Podkładki pod wtryskami masz bo fabrycznie nie było.Ja miałem jedną głowicę wadliwą jak dałem podkładkę pod wtrysk to z tego cylindra dymił.Najlepiej zrzucić kolektor będzie widać czy to z jednego czy wszystkich.

Probowalismy i z podkładka i bez, różnicy nie ma żadnej. Wszystko złożone bez podkladki

 

29 minut temu, mf362 napisał:

Ja raz spotkałem się z przypadkiem że jeden tłok był od tuleji 100mm a reszta 102mm nie wiem kto to składał ale traktor nie chciał chodzić

Po wymianie wszystko wróciło do normy a też cyrki były z nim

Tylko że na moje rozumowanie jakby tak bylo to w sumie na jednym cylindrze by słabo pracował a tu na żadnym nie ma prawidłowej kompresji

Edytowano przez Kondzio55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

@Kondzio55 a jeszcze zapytam się o jedyną rzecz. 

W głowicach te szklanki co wtryskiwacze są były wymieniane?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio55    42
19 godzin temu, PRIMO napisał:

@Kondzio55 a jeszcze zapytam się o jedyną rzecz. 

W głowicach te szklanki co wtryskiwacze są były wymieniane?

Tak byly wymieniane na wszystkich cylindrach, bo myslelismy ze to moze cos pomoze ale bez skutku. Wiec zostają tłoki z pierścieniami, głowice, lub ewentualnie walek wydarty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

Zetor czy zetor polska.

Co mi przyszło do glowy to podjedż do sklepu i zmierz suwmiarką tłok 3 i 4 pierścieniowy od sworznia do denka  czy są te same wysokości i głębokość oraz średnicę komory spalania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

nie ma różnic w wymiarach ( oprócz wilkości komory spalania ) pomiędzy tłokiem3-ką  a 4-ką . Można w silniku montować oba rodaje niezależnie od tego jaki tłoki dała fabryka- w 5011 miałem 4-pierścienie z małą komorę ,a dałem wszystkie trzy ,3 -pierścieniowe z dużą komorą i chodził normalnie . Subiektywna różnica może była tylko taka ,że zimny silnik na starych tłokach, łapał równo na 3 gary.

Kolego przejżyj filmiki z odpalania zetorów zimą i zauważysz ,że żaden nie wchodzi równo od strzała na obroty

Edytowano przez DarekD

nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Nasz 7211 od nowego jak było poniżej zera to bez wspomagaczy nie odpalał.Komora 54mmi były jakieś grube uszczelki włożone 1.8 jak mierzyłem.Jak się go odpaliło to białoniebieski dym na wolnych obrotach i łapał na jeden cylinder potem wiadomo jak się rozgrzał to mniej ale za to podczas pracy nie dymił prawie wcale i był silny,pod obciążeniem wchodził dobrze na obroty.Potem dałem 1.2 uszczelki i podkręciłem pompę i zaczął odpalać na mrozie.Może tuleje masz za wysoko osadzone,u mnie były na równi z blokiem i nie było pod nimi podkładek.Nigdy w nim nie poszła uszczelka więc tak ma być.Trzeba by zrzucić głowice i pomierzyć tłoki w gmp i komory.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3039

nie wiem czy wiecie ale w zetorze mozna zalozyc w bloku silnika grzalke do plynu ???? mialem takiego co juz przy 5 + slabo palil i wtedy zalozylem, w obecnym przy -20 [nizej jeszcze nie bylo] pali po zagrzaniu 30 minut od strzala, dwa dni temu bylo w nocy -5 i zapali od razu.

  • Haha 1

buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

C360 to pali a Zetor przez tę komorę sprężaniai czy tam spalania dziwnie pali na -

Edytowano przez mf362

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
    • Przez Luk1312
      Witam. Obiło mi się o uszy, że w zetorach 7011 i starszych 7211 czyli z komorą spalania 48mm powinny być końcówki o oznaczeniu dop/dsl150a2. Komora spalania w tłokach 4p jest identyczna jak w c360. Natomiast nowszy typ tłoka 3p posiada komorę spalania 54mm i tam lepiej sprawdza się końcówka dop160. Słyszał ktoś o podobnej teorii, ewentualnie przerobił to na własnej skórze?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj