Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Koło talerzowe

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam, musze wymienic koło talerzowe c mojej c330, i słyszałem ze jak się założy koło od M-ki to normalna trzydziestka jest szybsza. Czy to prawda? I mam jeszcze pytanie czym sie dokładnie rózni M-ka od normalnej trzydziestki, chodzi mi tylko o szybkosć nic wiecej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale mi chodzi czy ta szybkosć M-ki wynika z koła talerzowego czy z innych przełożen w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

c330 m ma inne przełożenia w skrzyni, podobnie jak c335, tyle że w drugą strone.I co to jest to koło talerzowe ? Zamachowe w sensie że ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

M-ka jest szybsza,ponieważ ma inne przełożenie w zwolnicach, a koło talerzowe jest takie same w obu C 330.

W 330M w przełożenie na zwolnicach - 4,187 a w 330 - 4,81.Natomiast przełożenia w skrzyni są takie same.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

c330 m ma inne przełożenia w skrzyni, podobnie jak c335, tyle że w drugą strone.I co to jest to koło talerzowe ? Zamachowe w sensie że ?

 

 

Koło talerzowe to jest inaczej koło ataku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jakie koło ataku? Jak nie wiesz to nie wprowadzaj innych w błąd. Koło atakujące to mała zębatka w tylnym moście która jest na wałku wychodzącym ze skrzyni biegów do tylnego mostu. A koło talerzowe to okrągły pierścień z zębami przykręcony lub przynitowany do obudowy mechanizmu różnicowego współpracujący z kołem atakującym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem z moim ursusem c330m. mianowicie jakiś czas temu zauważyłem na bloku olej, poszła uszczelka pod głowicą. wymieniłem uszczelkę, po założeniu, dokręceniu kolejnością i odpowiednim momentem uszczelka puszcza w tym samym miejscu. Ciągnik pracował 3 min, woda w oleju, na zaworach. Uszczelka była 1,2 a założyłem miedzianą 2mm. Głowica przepuszcza? Głowicę mam oddać do planowania i sprawdzenia szczelności ale to koszt 500 zł+, dwa tygodnie czekania i nie wiadomo czy to przyczyna. Jak sprawdzić szczelność tulei? ciągnik potrzebny na sobotę a tutaj takie mankamenty, ok, 3500h przebiegu, żadnych zarysowań na bloku, stara uszczelka zeszła praktycznie sama, silnik ogólnie w dobrej kondycji, nie bierze oleju.  jestem praktycznie pewien że to nie wina bloku tylko tulei lub głowicy, jakieś sugestie?
    • Przez Kamil2710
      Witam!
      Otóż mam problem, na zimę wlałem płyn chłodniczy zamiast wody i w zimę było wszystko w porządku, ale na wiosnę przy przy pracy na działce zauważyłem że temperatura urosła. Okazało się ze płyn trafił do oleju. Jak się dowiedzieć którędy? Bo wlałem wodę zimną i nawet kropla nie ubyła, a jak wlałem gorącą i ciągnik był odpalony to coś ale bardzo mało ubyło.
    • Przez ŻakowskiSławomir
      Witam, mam problem w swojej c330m, od jakiegoś czasu ciągnik zaczął wariować w kwestii instalacji,  iskrzył na akumulatorze, palił przerywacz kierunkowskazów itd, wie ktoś jak prawidłowo powinny być podpięte kablę w stacyjce ? mam wrażenie że wszystko jest wymieszane ze sobą i tu jest problem.






    • Przez Fabian3
      Zamierzam malować c330 i mam pytanie ile farby pójdzie na maske,błotniki a ile na całe podwozie? Na masce i błotnikach zamierzam położyć podkład i gdzieś około 2/3 warst farby żółtej. Z góry dzięki.
    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj