Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

pablo25    0

Nie przeciążam go bo mam jeszcze c 330M i nim wykonuje ciężkie prace. Ale miałem problemy z chłodzeniem i raz się mi lekko zagrzał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Wysoka temp silnika po remoncie jest normalna. Dlatego dokładnie obserwuj prace silnika żeby nie przegrać.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pytanie jak solidnie został wykonany remont generalny. Olej może brać tylko w dwóch miejscach. Między tłokiem a tuleją i przez prowadnice zaworów. No i oczywiście wycieki. Ale to łatwo zauważyć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Myślę że zapieczone pierścienie to już skrajny przypadek. Jeśli go przegrzałeś to mogły się tłoki przytrzeć i unierychomić pierścienie w rowkach. Powodem może też być złe usytuowanie zamków pierścieni.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nooo.... za bardzo nie ma na to metody. U sąsiada gdy kręciło się ręcznie wałem to w otworze wlewu oleju było słychać głośne syczenie powietrza. Rozkopał silnik i okazało się że były tłoki przytarte i złapały pierścienie. Ale czy takie objawy są w każdym przypadku to nie wiem. Najpewniej było by wyciągnąć tłoki albo zmierzyć kompresję.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

2L na tyle Mtg?? -zdecydowanie porażka!!! zużyłeś prawie 1/3 oleju silnika , z tego wynika spalasz olej..albo zle ustawienie pierscieni -stawiam na pęknięte pierscienie-tz odolejacze

 

ps syczenie -tz odma silnika musi być bo gdzie ma się uwalniać powietrze z komory olejowej-miski ??? od tego są grzybki z otworami zaslepiające wlew oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUCEK    0

mi tak dmuchało przy c360 ale spalinami to poszła uszczelka pot głowicom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

ale nie czystym powietrzem-podcisnienie

lekko zawsze dmucha -tloki tez daja podciśnienie:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W 60-ce jako tako nie ma odmy. Skrzynia korbowa jest przewietrzana przez wlew oleju. Nie ma tam żadnych zaworków. W mojej 40-ce przed remontem też biło tam słychać syczenie powietrza gdy kręciło się silnikiem ręcznie. Typowa odma jest np. w zetorze 5340 i pochodnych. Służy tylko i wyłącznie do przewietrzania.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

Jak najbardziej masz rację -musi być tz przewietrzenie -komora tloków w misie tworzy tez podcisnienie -powietrze musi tez gdzie s sie ulotnić... ale nie moze działac jak kompresor..to chyba wiadome

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Myślę że każdy już wie po co ta dziura he he. Coś tam dmuchać będzie zawsze, może się też troszkę kopcić. Póki ciągnik chodzi dobrze i nie zachowuje się jak lokomotywa... nie ma powodu dom zmartwień. Jak zaczyna walić olejem...no cóż... kłania się remont. Choć myślę że to już skrajny przypadek. Robiłem remont 40-ki. Między tłok a tuleję wchodziła zapałki, luzy na zamkach 5milimetrowe a pierścienie olejowe zdarte tak że prawie rowka na środku nie było. W polu ciągnik chodził. Jeżdżąc na 3-ce nic nie uznasz a na drodze... porażka. Czarna łuna widoczna z daleka. W każdym razie zużyty był poważnie a olejem przez korek nie rzucał za to chlapał go na litry na tłokach i prowadnicach zaworów. No. To tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Witam, po tym jak uporaliśmy się z dmuchaniem oleju w naszej C-355 pojawił się nowy problem, też z olejem (chyba żeby nie było nudno), a mianowicie simering na pokrywie rozrządu. W ciągu półtora roku będzie to już trzeci simering.. Może to byc jakaś wada w naszym ciągniku? Czy lepiej zmienic pokrywę na tą z odrzutnikiem oleju? Prosiłbym o opinie które rozwiązanie jest lepsze, z góry dzięki


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Zapomniałem dodac, że silnik był robiony w zakładzie jesienią 2008, więc wał powinien byc ok


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

u mnie w 30-stce tez było tak samo co jakiś czas wywalało przedni simering co siedzi w pokrywie, wymieniłem ich chyba z 5, wadliwe było nowe koło pasowe... oddałem do reklamacji i jest teraz ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Luz promieniowy na stopach łożyskowych albo wadliwe koło pasowe. Jeżeli wcześniej było dobrze to pokrywa rozrządu dobra.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Ok, czyli na początek spróbujemy wymienic koło pasowe. Pokrywa z simeringiem jest lepsza niż ta z odrzutnikiem oleju?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Też podejrzewam że koło może lekko bić i to wystarczy simmering się bardzo szybko zużyje, pamiętaj też o dokładnym wycentrowaniu pokrywy względem koła to bardzo ważne. A czy lepsza pokrywa z simeringiem zależy jak kto lubi, odrzutnik jest niezniszczalny i potrafi trochę zawsze oleju puścić, natomiast przy simeringu masz szczelnie tylko co kilka lat musisz wymieniać.Winą także mogą być słabej jakości uszczelniacze też miałem takie przypadki.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdz czy koło pasowe nie jest pęknięte na klinie. Czasem się to zdarza.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekk2103    0

Witam wymienialem niedawno pedal sprzegla na nowy, ruszyla mi sie ta cala oska w prawo, poprawilem ja i zalozylem pedal sprzegla, po tym calym zabiegu zaczol kapac olej z tej oski gdzie zalozony jest pedal sprzegla, tam jest jakis oring/simering ? od zewnatrz czy od wewnatrz skrzyni go sie zaklada >? duzo roboty jest z tym ? czekam na pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

witam zdejmij spowrotem pedał i te częsci od hamulca co są na tej ośće spuśc olej, a najlepiej to zdejmij tez pedał od hamulca czyli rozbiez tez druga strone wyjmij całą oskę i pozdejmuj simeringi z zewnątrz kup nowe i złuz wszystko do kupy. tylko kup na obie strony bo kupisz na jedna zrobisz a ośce musisz ruszyć i zacznie ci cieknąć z drugiej:)

 

http://www.sklep-grene.pl/product_info.php/products_id/20276

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj