Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

Ursusc385    1565

Co jest przyczyna ze od korka do ktorego leje sie olej do silnika wydmuchuje olej i dym leci?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :( Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

albo zmiana ciągnika :(:)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    33

Diagnoza: po zobaczeniu tej foty i opisaniu objawów stwierdzam ze silnik sie kończy w tej 60.Recepta: remont silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Chota    12

u mnie kiedyś tak kopciło i się zepsuło ale zrobiłem remont silnika i jest dobrze


URSUS-Moc i Potęga
IHC-Jeszcze więcej mocy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565
Nie znam się na mechanice, nie wiem czy to możliwe jest, może masz tak przetarte tłoki, ze pomiędzy nimi a scianą tulei jest taki luz, ze impet powstały z wybuchu ropy idzie w pewnym stopniu razem ze spalinami do miski olejowej i wydostaje sie tym korkiem :) Ale tak na poważnie , jesli c360 tak kopci z takim śmiesznym obciążeniem jak 6 balotów co widac na FOCIE to remont generalny silnika to koniecznośc, nie ma innej rady :(

 

to nie ta z ta jest wszystko w porzadku :) to ta zielona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus89    3

A to sory :( Ale ta też chyba długo nie pożyje, lepiej za wczasu remoncik lekki wykonać, niż potem z pola go sciągać po poważniejszej awarii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

jeśli ciągnik nie jest słaby woda, olej jest na swoim miejscu no i ciśnienie oleju się nie zapala to się nie przejmuj tylko jeździj dalej. a codo ciągnika na zdjęciu to nie jest tak źle w 360,a że dymi to norma przecież ten silnik to nie euro 2 :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

@turbina uważasz że jak ciągnik chodzi to jest OK?Ale ja mu długiej przyszłości nie wróże. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Suchy    1

jeśli sie tak dzieje to oznacza remont silnika, a mianowicie wymiana pierścieni a jeżeli zajdzie potrzeba to pierścieni i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

zgadzam sie z ,, Suchym , mialem ten sam problem jakies 2 tygodnie temu okazalo sie ze siadly 2 pierscienie . a mechanik powiedzial ze gdybym pojezdzil jeszcze troche to pewnie bylaby to powazniejsza awaria, a tak skonczylo sie na wymianie pierscieni za ktore zaplacilem wraz z robota 300 zl,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

ja wychodzę z założenia że trza jeździć dopóki się da,bo wiadomo jak to jest z pieniędzmi na wsi nikt ich niema pod dostatkiem,kiedyś mieliśmy problem z silnikiem w 360 i zawsze coś tam się pogrzebało no i chodził ale krótko bo jak nie głowice puszczały to wtryskiwacze albo pierścienie się wytarły no i pewnego pięknego dnia silnik się zatarł i wtedy znalazła się kasa na konkretny remont a tak to pewnie po dzisiejszy dzień chodził by tak kulawo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    2

Wiesz tak myślałem że tak odpiszesz.Tak masz racje ,z kasą jest jak jest nie na wszystko starcza,puki chodzi to niech sobie chodzi.Moja 60-tka też ledwo zipie,musi wytrzymać! to nie zachodni żeby się tak bardzo przejmować.Póki co radzę koledze wymienić pierścienie,pilnować ciśnienia i stanu oleju a traktor jeszcze pochodzi. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

Ja tez tak miałem tylko jak się dobrze nagrzał to szedł dym z tego korka ale jeżdżę do tej pory i jakoś jeszcze chodzi :(:) :)


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Witam. Mamy z ojcem taki problem. Olej cieknie w którymś miejscu, cały ciągnik "zarzygany" nie idzie sie niczego dotknąć. Olej wycieka w tym miejscu co się włącza sprężarkę. Rok temu wymienialiśmy tę pokrywe z simeringiem i nic. Sprężarka też była kupiona nowa. Nie wiem, pozostaje chyba tylko kapitalka silnika. Mamy firme co robi przy nas silnik (wszystkie części nowe) za około 3 tys zł. Ktoś z was spotkał się z takim problemem ? Pozdrawiam


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

Właśnie nie wiem, chyba u nic, taki remont trwa 3h przy tobie wszystko remontują, wymieniają. Chyba jadą do domu bo znajomego ojciec mówił, że wymontowywali, a czy wieźli do siebie to nie wiem. Ten znajomy robił silnik 3 lata temu i jest zadowolony .


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

ja sądzę że olej jest wydmuchiwany przez korek wlewowy oleju z powodu nie szczelnych pierścieni. Trudno mi powiedzieć bo nie widziałem tego ciągnika, ale sądzę ze raczej to będzie to .Dodaj jakieś szczegóły, czy silnik bierze dużo oleju, czy jest silny, jak tam z ciśnieniem oleju i dymem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

No max ma rację, jeżeli brudzi koło sprężarki to może przez wlew oleju, jeśli kompresja ucieka do skrzynu korbowej przez pierścienie to wywala ją przez wlew. A jak silnik chodzi to nic nie widać skąd ten olej idzie (oczywiście po wytarciu wcześniejszym).


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Matey pisałeś ze u sąsiada chodzi a ile ma motogodziń? Ja zrobiłem silnik w iławie i remont zajął im tam trzy dni , a ty pisałeś ze ten koleś robi w trzy godziny i odnosnie tych trzech godzin mam kika pytań. Czy ten facet przez TRZY godziny zrobi:przestrzeliwanie bloku, planowanie bloku i głowicy,sprawdzi szczelność głowic i zrobi docieranie zaworów? Na moje to nie zdąży. Zeby silnik dobrze chodził trzeba wykonac te czynności. Wiem po sobie :rolleyes:


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cosmos    3

Zbigi a ile cię kosztował ten remont w Iławie, i na ile ci dali gwarancję?


a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj