Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

Rafauc360    0

No ja tez mam tam spory wyciek zastanawia sie nad wsadzeniem tam 2 uszczelek ale czy można ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

ale z pod pokrywy to żadko cieknie olej no chyba że jest pęknięta uszczelka bądź pokrywa, naj częściej cieknie z ramion i spływa tak, ze to wygłąda jakby ciekło z pod pokrywy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

cieknie właśnie jak kolega pisze z ramion

ale od tego są oringi

dwa na ramiona

dwa na drążek

i wymiana uszczelki pod plecakiem

podklej na silikonie

będzie git

i wymień oringi na tulejce


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbychu37    0

To fakt na ramiona idą dwa oringi, ale na drążek skrętny idą 4-szt. no niestety wymiąna dwóch z nich sprawia trochę kłopotu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sbchp250    0

Pryskam sobie ostatnio w sadzie i po opryskaniu zauwazylem po lewej stronie na zbiorniku powietrza olej.. taki paseczek cienki, olej ten wydosaje sie z tego okiena po lewej stronie gdzie widac sprzegło.

 

Co jest przyczyna wydostawania sie tego oleju ?? I skad ten olej sie tam wział ?? Wczesniej tego nie bylo.

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

olej najprawdopodobniej przedostał się ze skrzyni biegów , na wyjściu wałków ze skrzyni są dwa uszczelniacze pewnie się zużyły i puszczają olej wymiana ich nie jest trudna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Druga opcja, to uszkodzony uszczelniacz na pokrywie wału , i tez może rzucać lekko, :)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

A sprawdzałęś czy dekielek ten od wałka od skrzyni się nieodkręcił bo ja miałem ten sam problem ale dokreciłem i jeżdże dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian3p    24

Najpierw sprawdz skad ubywa ci olej ze szkrzyni czy z silnika, kontrolujac jego poziom. Mozesz miec za duzy poziom i bedzie wyciekal, mozliwe uszczelniacze, mozliwe tez ze wal korbowy ma luzy podluzne i olej ucieka w mniejscu uszczelnien.


Naprawa elektryki i elektroniki ciągników i maszyn rolniczych. Naprawa sterowników maszyn, skrzyń biegów (np. Autotronic), EHR itp.

Wykonywanie sterowania EHR (elektrohydrauliczne sterownie podnośnikiem) do każdego ciągnika, również wykonywanie własnych sterowników do ciągników z fabrycznym EHR.

Wykonywanie różnych sterowników do ciągników i maszyn rolniczych (liczniki, sterowniki ścieżek do siewnika, itp.).

Więcej info na PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
liku025    1

a wiec mam pytanie ponieważ jak odkręce korek od chłodnicy to osadza sie na nim najprawdopodobniej olej gdy spuszczę wode z chłodnicy to również woda jest z "zmieszana" z olejem... i takie pytanie dlaczego tak sie dzieje i jak temu zaradzić??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

Prawdopodobnie kolega wyżej ma rację. A sprawdź czy woda nie dostaje się do oleju, czy nie robi się piana na bagnecie, jeśli tak to na 100% uszczelka pod głowicą, tylko nie wiadomo teraz pod którą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

A co za problem wymienić wszystkie? A jeśli już nie chce tak wydawać pieniędzy (jak leci do oleju) to niech odkręci misę położy karton i zobaczy z której. Ale jak już by był rozebrany to lepiej raz a wszystkie a nie gdzieś za miesiąc następną wymieniać. Być może i tak że tuleja pękła ale to narazie zostawmy. Pierw wymień uszczelki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandi61    0

U mnie był ten sam problem, zdjęliśmy głowice i okazało się że uszczelki są dobre, po dłuższych oględzinach okazało się ze tuleja była pęknięta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

I tak i tak trzeba rozpołowić, bo inaczej się nie naprawi. . A jak sie rozpołowi to przecież będzie widać gdzie jest mokro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tam wiecznie mokro, bo miałem spawaną pohrywe i mam tam małą nierówność. I przy zakładaniuuszczelka mogła się podwinąć a w ściąganiu pokrywy mamy wprawe bo dopóki nie wymieniliśmy rozdzielacz na nowy to dosyć często zdejmowaliśmy. Ale teraz zamierzam założyć dwie uszczelki tylko nie wiem czy to cos da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Tam w korku jest uszczelka nie wiem czy ona uszczelnia coś ale wiem że jest u mnie nie wali oejem ale kopci z tego.

A u mnie jest znowu taki problem że tam gdzie jest miarka oleju to tamtędy mi leci cały ulany blok mam a zakręcona miarka na maxa czy tam powinna byc jakaś uszczelka czy już po prostu miarka zużyta?? chodzi o c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Kolego Rafauc360 ja mam założony taki mały oring gumowy i jest szczelnie, bo kiedyś też miałem taki sam problem...

 

A co do wydmuchiwania oleju jak już przedmówcy piszą może być silnik do remontu tzn zużyte tuleje ,tłoki i pierścienie.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

jak wali korkiem w wlewu oleju to przedmuchy do skrzyni korbowej ma. tuleja tłok i pierścienie do wymiany i będzie śmigał dalej :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Ile może kosztowac kpl cały tak jak mówicie Tuleje tłoki pierscienie ile to może kosztować wszystko mniej wiece?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

proponuję dobrać wymiary od jakiegoś Zetorka i załatwić części z Czech :rolleyes:


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

witam. mój c-360wyrzuca olej tedy co się wlewa jaka to jest przyczyna

 

Mam tak samo pojawia się olej w niedużych ilościach, a na miarce oleju nie przybywa, ani nie ubywa :rolleyes: Ale będę jeździł dopuki silnik nie stanie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj