Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

rafal13113    144

kolego ale co ty nie ustawiasz szczelinomierzem zaworów że masz mocno luźne popychacze przecież zawory muszą być odpowiednio ustawione bo ci ciągnik będzie źle chodził i miał złe spalanie i będzie ci walił olejem to normalne ustaw zawory a będziesz jeździł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik2222    0

sprawdz czy nie masz dziury


Ursus jest najepszym traktorem,każdy to wie.Żaden traktor przy nim nie liczy się.Zapraszam do obejrzenia moich filmików na You Tube.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1

Nie chcę zakładać nowego tematu do tak banalnego pytania, więc zapytam tutaj. Ilość oleju w silniku w c360 sprawdza się na wkręconej czy wykręconej miarce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zimny90    1

Być moze pirścienie zgarniające na tłokach są zjechane dlatego olej wyłazi bo ja też tak mam ale to wystarczy pierścionki zmienić i bedzie szedł jak burza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
Nie chcę zakładać nowego tematu do tak banalnego pytania, więc zapytam tutaj. Ilość oleju w silniku w c360 sprawdza się na wkręconej czy wykręconej miarce?

No oczywiście ze wreconej masz wkręcona i wykręcasz tylko żeby w miarę równo stal ;)


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek90    1
No oczywiście ze wreconej masz wkręcona i wykręcasz tylko żeby w miarę równo stal ;)

Aha. Tak też myślałem, ale zmyliło mnie to co jest napisane w instrukcji odnośnie sprawdzania stanu oleju w skrzyni biegów. Jest w niej napisane, że najpierw trzeba odkręcić miarkę, przetrzeć ją szmatką i włożyć ją sprawdzając ilość oleju, ale BEZ WKRĘCANIA. O sprawdzaniu oleju w silniku nie ma niestety ani słowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

ustaw mu luz zaworowy i bendziesz widział co sie bedzie dalej działo jak nie pomorze to zapewne wcisneli ci jakieś tandetne prowadnice i przez to ci olej wali


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinC360    32

Ja też mam podobny problem z tym olejem spod kolektora- użygane pół bloku... Ale podejrzewam że to raczej wina pierścieni w moim przypadku gdyż zacieki z oleju widać na tłumiku a poza tym spalił 5L oleju przez 3 dni:uprawa,siew i bronowanie 2ha na wiosnę. Ale w silniku po remoncie to raczej wina zaworów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

odkopuję temat ;p

 

W tamtym tygodniu silnik nie wytrzymał podczas orki, zrobiliśmy mu kapitalkę, teraz jest już na dotarciu. Cieszyłem sie, ze chociaz olej nie bedzie lecial na wszystkei strony swiata. Nie leciał przez 5mtg po remoncie. Wie ktoś czemu może mi dmuchac olejem przez korek wlewu i miejsce wlaczania sprezarki skoro silnik jest po remoncie, sprezarka ma okolo rok? Do tego spod misy olejowej też niezle sie saczy.. Jak tak dalej pójdzie to na olej nie zarobie, a trzeba jeszcze dokończyc orkę, bronowanie, siew, takze ciagnik stal nie bedzie.


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

coś słaba ta kapitalka no chyba że zamiast docierania dostał od razu w dupe .Albo pierścienie popękały albo słabe zestawy naprawcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    892

nie wydaje mi się, stał na podwórku chodził a po 5mtg olej zaczał leciec, więc nie wydaje mi się, że staniem na podwórku mógł dostac. Kapitalkę robiła pewna firma, jak narazie nikt na nia nie narzekał. Zastanawia mnie jedno czy to aby napewno jest wina silnika...


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Napisz gdzie silnik ma odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jeśli jest ono zatkane będzie wyrzucać olej korkiem. Ja mam 3P więc nie pamiętam jak C-355 ma rozwiązany układ odpowietrzania. A co do remontu ja rok temu robiłem sam tzn. rozebrałem silnik blok i wał korbowy do szlifierza, głowica też do fachowca, pompa i wtryski do sprawdzenia (okazało się, że były dobre). Szlifierz przeszlifował wał wcisnął nowe tuleje firmy Mahle spasował panewki, dopasował tłoki WSK Gorzyce splanował blok. W głowicy wymienino gniazda i zawory+ prowadnice i równierz splanowano. Ja to wszystko złożyłem i silnik chodzi bez zarzutu. Koszt takiego remontu to 1600 PLN wliczając w to jeszcze komplet uszczelek. Robiłem sam ponieważ po prostu nie wierzę firmom i pracującym tam "fachowcom". A ten szlifierz o którym pisałem jest na tyle uczciwy, że nie weźmie pieniędzy za niemieckie tuleje a wciśnie zestawy z GRENE za 89 PLN.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajbus    0

Witam

Posiadam ciągnik c360 perkins, problem polega na tym ze podczas odpalenia następuje bardzo silny wytrysk oleju z filtra

ciśnienie wypycha olej przez uszczelkę. Pierwsze co mi przyszło na myśl to wada uszczelki. Jednak wymiana filtra nic nie pomogła nadal olej dosłownie z niego tryska. Wygląda tak jakby olej napotkał jakiś zator i zostawał wypychany przez jedyne możliwe miejsce jakim jest uszczelka.

proszę o poradę

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

Kolego ja stawiam na zawory ssące albo mają zamały luz albo któryś się uszkodził i sie nie zamyka jeśli chodzi o filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajbus    0
Kolego ja stawiam na zawory ssące albo mają zamały luz albo któryś się uszkodził i sie nie zamyka

uszkodzenie zaworow wydaje sie dziwne, ciagnik wrocil z pracy w polu bez najmnieszych problemow.

Chyba ze stalo sie to podczas odpalania

dziekuje za rade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

ja takze obstawiał bym zawory jakas nie domykalnosc zuzycie albo awaria zadimij kojektor sący i bedziesz widział


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

U mnie tak sie stało w 330 ciągnik podszas dużego obciażenia przygasl i olej poszedł filtrem ,do dzis nie wiem dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adrian2    17

To prawdopodobnie zawory.Np podczas sprężania ssący może byc jeszcze otwarty i juz powietrze idzie do filtra.A zauważyłes spadek mozy lub probleny z odpaleniem?


-U-R-S-U-S- i wszystko jasne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bajbus    0
To prawdopodobnie zawory.Np podczas sprężania ssący może byc jeszcze otwarty i juz powietrze idzie do filtra.A zauważyłes spadek mozy lub probleny z odpaleniem?

Nie zadnego spadku mocny nie da sie zaobserwowac. Olej doslownie żyga poprzez uszczelke w filtrze oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cdromm    0
Witam

Posiadam ciągnik c360 perkins, problem polega na tym ze podczas odpalenia następuje bardzo silny wytrysk oleju z filtra

ciśnienie wypycha olej przez uszczelkę. Pierwsze co mi przyszło na myśl to wada uszczelki. Jednak wymiana filtra nic nie pomogła nadal olej dosłownie z niego tryska. Wygląda tak jakby olej napotkał jakiś zator i zostawał wypychany przez jedyne możliwe miejsce jakim jest uszczelka.

proszę o poradę

pozdrawiam

Kolego, jeśli rozrywa Ci filtr oleju przy rozruchu silnika (na zimno), to masz podkręcony zawór w pompie olejowej w silniku (podniesione ciśnienie na pompie – na zaworze ciśnieniowym). Nie może to być zawór – bo masz odmę z klawiatury – w przeciwieństwie do rodowitej 60-tki. Zrób najpierw pomiar ciśnienia oleju.

Pozdrawiam

R.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jktuning    18

jak się okazuje że koledze chodzi filtr oleju. No to zmierz ciśnienie oleju ni może być więcej niż 5 bar . Jeśli masz ciśnienie do 5 bar to zmień uchwyt filtru bo może być pęknięty zdażało się tak albo gwint puszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GrubyC330    0

Co do remontów w domu mojemu wujkowi robił taki starszy pan na polu, bez żadnego garażu miał parę kluczy na krzyż, i 11 lat URSUS C360 śmiga także czasami lepiej zrobić w domu i wszystkiego dopilnować niż dać jakiejś firmie która nie wiadomo co ci w silnik wsadzi ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petes    0

Siemka mam problem ;) mianowicie w 4011 olej ze skrzyni biegów zalewa mi sprzęgło i tracza ślizga. Ojciec mówił że dawno temu to rozbierał ale nie naprawił bo chyba jakaś tuleja jest tam zużyta jak to tam wygląda bo on już zapomniał. Miał ktoś juz taki problem i jak go wyeliminować? Jeszcze jedno pyt jak skutecznie umyć ciągnik bo chce go pomalować a olej + pył = taki zaskwarzały smar jak go usunąć bez myjki dzięki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj