Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

seweryn20    825

No. Wał , skrzynia biegów, układ kierowniczy podnośnik. A poważnie to jak wspomniałem do wymiany będą prawdopodobnie komplety naprawcze cylindrów, panewki korbowodowe bo wypada, korbowody do sprawdzenia i nabicia nowych tulejek, głowice do sprawdzenia a to pokarze co z nimi i oczywiście komplety uszczelek. Jeśli wał będzie kręcił się luźno w głównych to powinno być tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Dobra nowina! Otóż sprawdziłem jeszcze raz i nie jednak nie zablokowało silnika, a winowajcą był rozrusznik - bendix, za pomocą klucza odpaliłem go. Ale sądzę, że jak wypluł olej to też uszkodził silnik. Pewnie pierścienie. Muszę zmierzyć ciśnienie. W obecnej chwili chodzi on na niskich obrotach bo jest zimny, ale czy powinien on lekko kopcić na niebiesko? Chcę się upewnić czy nic poważnego...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Jak jest zimny to kopci ale ty nie masz termostatu to i tak się nie zagrzeje.Ale jak po zagrzaniu będzie kopcił to spala olej czyli pierścienie przegrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Wygląda, że wszystko jest ok. Aż sam jestem zdziwiony...

Bd musiał termostat kupić ;)

Dziękuję bardzo za odpowiedzi ;)


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pawle jestem zdzwiony że robiłeś prace polowe a sie nie zagrzał i bez termostatu to nie robota.Twoja 60-tka na płynie czy na wodzie?.Ja też jedziłem zepsutym termostatem tylko że u mnie było to na wiosce a termostat był cały czas otwarty wiec mało co się nagrzewał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Wszystko jest wyjaśnione w poprzednich potach. Tzn.cały czas jest on na płynie, a termostatu nie ma jak tylko C-360 kupiliśmy (2 lata minimum).

No i przede wszystkim winowajcą był karton i kierowca. Wczoraj go odpaliłem, zapalił bez problemu po naładowaniu akumulatorów ;)


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

Co ma grzanie się ciągnika do braku termostatu? :blink: Jeśli termostatu niema to woda cały czas przepływa i musiała by być zakamieniona bądź zastawiona chłodnica aby się zagrzał.Gdy termostat się zawiesi lub gdy nie otworzy się na czas wówczas woda w chłodnicy jest zimna a w bloku gorąca i wtedy grozi to przegrzaniem.Ja osobiści jeżdżę na wodzie ponieważ lżej pali gdy zaleję ją ciepłą wodą,a chłodnicę w okresie zimowym mam zamknięte z dołu na około 40-50% i nic się nie dzieje kilka lat,przychodzą roztopy karton wyjmuję i wszystko jest ok:) Pawle przegrzanie to może aczkolwiek nie musiało zmienić nieco strukturę odlewu bloku,i podczas ciężkiej pracy może wydmuchiwać uszczelki pod głowicą,ale to jest raczej mało realne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Ja nie osądzam termostatu, odpowiadam jedynie, że nie posiadam ;)

Hm... jakoś wodą zalewać traktor mi nie podchodzi, zawsze stosujemy tylko Petrygo.

Dopiero podczas remontu zobaczysz jaki syf jest w bloku.

http://www.youtube.com/watch?v=hVw586jW09Q Proszę zerknąć 4:00 ;)

Edytowano przez pawelll48

AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Tak powoduje jazda na wodzie.Można destylowaną lać albo deszczówką ale przecież 10 litrów płynu nie majątek i spokój.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POL1    28

Ja jeżdżę na wodzie ale takiego syfu to nie miałem.Jak tuleje wyciągałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1825

Płyn to płyn, tak jak @balcerek1 napisałeś nie majątek te 10 litrów. Najwyżej o litra i kilka piw będzie mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

A jak zapomnisz spuścić wodę to parę litrów gorzałki i skrzynek piwa pójdzie się p----lić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Tato mi opowiadał, że jak była C-330M to nalał wody i był przymrozek, skutkiem czego było pęknięcie - na szczęście udało się to zakleić...

Od tego momentu stosuje tylko płyn, a i mnie na uczył, że lepiej wydać więcej pieniędzy, a kupić coś lepszego ;)

Tak samo było z wyborem pompy hydraulicznej ;) Padł wybór na Zetorowską 33,5l/min ;)

 

PS. Do silnika swojej C-360 nie wejdę, ale sądzę, że poprzedni właściciel także lubił jeździć na wodzie...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawi    0

ja wyciągałem tuleję jakoś z 2 lata temu i takiego syfu nie było ;), jeśli w bloku był taki syf to chłodnica musiała być wymieniana kilka razy :D bo inaczej nie wiem jak ten silnik mógł mieć chłodzenie :rolleyes: Nasza 355 na wodzie chodzi już przeszło 30 lat,heh jak zapomnisz to wiadomo przy dobrych układach klejenie a przy gorszych wymiana silnika :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Siema, czemu mi dmucha powietrze z tego wlewu oleju, myślałem że pierścienie ale wszystkie założone nowe i dalej dmucha, od czego to może być ? Wszystkie uszczelki nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dmucha bo to jest odma silnika tak zwane odpowietrzenie skrzyni korbowej.Dobrze że nie wali dymem ani olejem się nie smarka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Dzięki za odp, teraz już tylko dmucha wcześniej waliło olejem ale to wina pierścieni bo pęknięte. Czyli że ma dmuchać, jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max696    9

Ja się podepnę do tematu i zapytam, czy to jest normalne ze przy niższych obrotach silnika dmucha mocniej a przy większych słabiej( chodzi o c-330) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Normalne. Dwa tłoki zmieniają pojemność skrzyni korbowej przez co raz zasysa a raz tłoczy powietrze wyrównując w ten sposób ciśnienie z atmosferycznym. Im wolniej tym bardziej odczuwalne i pełniejsze. Im szybciej tym mniej to odczuwasz dotykiem a i samo powietrze przepływa w mniejszym stopniu ze względu na swoją bezwładność.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Silnik jest już po kapitalnym remoncie. W trakcie wiosennych prac wypluwał spod korka olej, jak się okazało pierścienie były popękane i jeden zestaw naprawczy był większej średnicy - od zetora, tak więc wydmuchał uszczelkę pod głowicą i pakował ciśnienie do bloku, które przecież musiało gdzieś uciekać...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

ja miałem podobnie że olej leciał ale przez to że ktoś zamiast normalnego oleju do silnika dał nam olej do smażenia itp ludzi którzy brali do większych ciągników chyba miał jeden fendt'a nie chce oszukać ale jakiś z 260km i silnik zatarł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj