Ursusc385

Wydmuchuje olej

Polecane posty

mariusz(ZDUN)    327

cały silnik to pewnie koło 3 tyś żeby zrobić


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

widzę że nie tylko ja poszalałem w ten weekend, tylko mnie to będzie mniej kosztowało :D


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Znając życie panewkom nic nie jest. Przytarłeś tłoki, zablokowało pierścienie w rowkach, kompresja poszła do skrzyni korbowej i wyleciała korkiem razem z olejem. To pierwsza rzecz która sypie się przy przegrzaniu silnika. Głowice zdejmuj, miskę oleju tłoki wyciągaj. Jeśli tylko to poszło to same komplety wymienisz. Cena nie wiem popatrz na allegro. Korbowody odkręcisz to zobaczysz w jakim stanie są panewki i czy wał kręci się luźno.

Edytowano przez seweryn20
  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

weź łoma i przez takie okienko po lewej stronie przy dekielku od sprzęgła i spróbuj pokręcić wałem i zobaczysz co jest.Ale ja widzę że tu musiał nieźle dać bo takiego czegoś to ja nie widziałem


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

No i -seweryn spojrzał i już masz a może tylko przypadek .

Edytowano przez andrzej612b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Dziękuje panu Sewerynowi za konkretną odpowiedź. Ale to mogło spowodować, że rozrusznik nie umie zakręcić?

Edytowano przez pawelll48

AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he no. Jak mówiłeś Paweł kuligi są niebezpieczne.

No niestety. Wał raczej będzie dobry ale modlić się żeby głowica nie padła któraś. Zależy ile szarżował na gorącym. Tłokom na prawdę nie wiele potrzeba a głowice już trzeba przysmażyć dobrze.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Zestawy po 200 zł sztuka głowice po 200 zł sztuka i uszczelki koło 60 zł nowe panewki na wał 45 zł korbowody do kontowania po 20-30 zł sztuka płyn olej i mechanik 5 stówek i pewnie termostatu nie ma bo karton ba chłodnicę się zakłada a to tylko 35 zł oryginał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

To teraz pozostalo silnik zrobic i bratu w rece ciagnika nie dawac :D Bo przez take osoby jak Twoj brat @pawelll mechanicy maja konkretny zarobek, a wlasciciele ciagnikow musza bulic ciezkie pieniadze.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej612b    227

No po remoncie ciągnik będzie jak nówka - czyli żadna strata - he coś tak ...a może to tylko przypadek .

Edytowano przez andrzej612b

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

tylko kup orginalne części a nie podrube a z termostatem to jak kto uważa ja nie mam przynajmiej chłodnica nie zamarznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo trzeba płyn nalać a nie termostat wyrzucać. O roli jaka spełnia termostat poczytaj w temacie temu poświęconemu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusFan1222    23

tylko kup orginalne części a nie podrube a z termostatem to jak kto uważa ja nie mam przynajmiej chłodnica nie zamarznie

@ Tomasz 78 przepraszam ale co ma termostat do zamarzania chłodnicy ? :lol:

@Balcerek te głowice za 200 zł to chyba z gównolitu.


W życiu nie można mieć wszystkiego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Powiem tyle, że wykosztowaliśmy się już w C-360 w listopadzie ponad 2tyś. A jak jeszcze kapitalka dojdzie to już masakra. Termostatu nie było jak już kupiliśmy ją...


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Ale coś jeszcze trzeba będzie kupić? Panewki? Na razie uświadomiłem brata o powadze z sytuacji. Trzeba tylko tacie jeszcze powiedzieć, dzwonić po mechanika i kasę szykować (chyba będzie ściepa na 3 :) - ja nie czuję się winny, ale już wolę dołożyć i kupić lepszy zestaw naprawczy)

 

PS. Z tej firmy mam też pompę hydrauliczną 33,5l/min ;)

Edytowano przez pawelll48

AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Pisałem w poście wyżej.Poszukaj przeczytaj.

Panewki-50 zł

naprawa i kontowanie korbowodów 20-30 zł.

Głowice na sprawdzenie i do zrobienia cały koszt remontu głowic 550 zł

Jak któraś pękła to 200 nówka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Z założonym termostatem i zalanym układem wodą przy wyjeździe w 15 stopniowy mróz na pole woda w chłodnicy zamarznie bo stoi w miejscu dosłownie a jest chłodzona przez wentylator. A czasem nawet to nie pomaga trzeba zasłonić chłodnicę. Dla tego co lepsi magicy wyrzucali go żeby cały czas krążyła i mieszała się z cieplejszą z silnika. Jak by zalanie płynem nie było lepsze. Szkoła starych dziadków co siekierami traktory w kółku reperowali. Dziś takie podejście do sprawy to nic innego jak zacofanie.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelll48    273

Głowice oglądałem i nie są pęknięte.

Ale czy konieczne jest ich remont? i kontowanie korbowodów?

Chodzi mi o to, aby wszystko hulało,a np. sprawdzanie głowic to jest wyrzucanie kasy w błoto - dlatego pytam czy to konieczne.


AgroFoto 28.08.08r-28.08.13r ;)


5 lat minęło :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj