Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Alpak

New Holland 1550 - symbol pasa

Polecane posty

Alpak    0

Czesc.

 

Wie ktos moze jaki powinien byc pas pomiedzy silnikiem a wariatorem od jazdy ?

 

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolx21    22

My zalozylismy pasy od jazdy w naszym NH 1540 od Bizona chyba, ze masz inny uklad jazdy niz w 1540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Tak jak kolega powyżej pisze w 1540 idzie pas od bizona to myśle że uciebie też.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alpak    0

Problem w tym ze kombajn jest 400km odemnie ;/ z tego co pamietam to wlasnie jest tam teraz wsadzony pas o szerokosci 4,5cm (piszecie ze w bizonie jest tez taki czyli HL-3200 i powinno pasowac) ale nie pasuje. Kolo pasowe silnika jest wieksze niz pas przez co napedza go tylko po wewnetrznej stronie i pas sie slizga. Moze jest tu jakis posiadacz 1550 i mogl by sprawdzic jaki ma pas ?

 

Pozdrawiam.

 

EDIT:

Powinien byc pas 51x3320 czyli wychodzi na to ze wiekszy. Teraz pytanie gdzie taki pas dostac ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Kolego w 1540 pasy jezdne są 45*3225 zaś w 1545 też taki czyli jak wbizonie. Pasy 51mm idą na napęd młocarni.Puzniej może sie dowiem od uzytkownika 1550 jak to jest z tym pasem.Jesli masz blisko sklep GRENE to wal tam a oni mają katalogi z pasami do takich kombajnów.

Fakt, uciebie idzie pas 51mm tak jak pisałeś.Dzwoń do grene.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1550    0

do 1550 pas silnik-wariator jest taki

80356025 numer katalogowy

51x3320mm wymiar

do kupienia tu

http://www.agros.biz.pl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1704&category_id=47&option=com_virtuemart&Itemid=4

 

stomiloski mozna tez po numerze katalogowym dostac ale jakosc pozostawia wiele do zyczenia

 

wymien razem z pasem wariator-skrzynia bo moze byc tak ze po wymianie tylko gornego wariator moze wpadac w drgania ktore ''rozkreca kombajn''

 

nie zakladaj pasa od bizona bo za glebowo wlazi w kolo i bedzie sie slizgal i pas ch.. strzeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez szy1993
      Kupował ktoś/ zamawiał dużego CX ? podzielicie się cenami ?
    • Przez Roser17
      Witam tak jak w temacie wyskakuje mi błąd E 15.05 w kombajnie New Holland Tc5060 wiecie o co moze chodzić?
    • Przez Globus
      Witam! Mam problem z silnikiem mercedesa om360, otóż gdy silnik jest gorący po pracy i chcę go odpalić to wogle nie kręci dodam że jak jest zimny to odpali za pierwszym razem. Co może być przyczyną?
      z góry dzięki pozdrawiam
    • Przez StachuDomaski
      witam kombajn spada z obrotow prosze o szybka odpowiedz bo trzeba kosić skosilem 2 zbiorniki jeczmienia jarego i spada z obrotow silnik przeciazenie nawet 130℅ silnika
    • Przez matrixowy
      Jakie macie opinie na temat kombajnu cx 6080 ile kosztuje +/- itp.
×