Gość

Nie włącza się przedni napęd w zetorze 10145

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam wszystkich.

Posiadam zetora 10145 turbo i wszystko współgrało cudownie aż do momentu dnia dzisiejszego. Mianowicie nie załącza się przedni napęd :) . Nie wiem co się mogło stać? Kupiłem go miesiąc temu i jestem zielony w tych tematach :) . Liczę na jakąś pomoc lub wskazówki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz22    1

A żółw zając działa? Jeśli nie to padła mikropomka... Aaa jeśli by Ci padła ta mikropomka to by się jeszcze ślizgał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Żółw zając nie działał mi już wcześniej :) .Też nie wiem z jakiego powodu. A o co chodzi z tym ślizganiem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

A wałek działa.Ciśnienie na mikro pompie możesz sprawdzić z tyłu z prawej strony .Są tam dwie rurki do wałka,odkręcasz jedną z nich i zakładasz manometr.Minimalne ciśnienie to chyba 8 atu ale nie jestem pewny.Nie pamiętam też na którą rurkę się zakłada manometr ale to sobie możesz sprawdzić.

A linka ci wchodzi i wychodzi dobrze.

Jak nie masz żółwia a może i masz pospawanego to ślizganie cię nie obchodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ciśnienia nie sprawdzę bo nie mam manometru. Linka wchodzi i wychodzi dobrze. A wałka szczerze mówiąc nie używałem od kupna ciągnika...

 

A jeżeliby wałek nie działał...???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sprawdziłem wałek i chodzi ale chcąc go zatrzymać za pomocą reduktora w kabinie koło kierownicy to tylko nieznacznie zwolnił...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szybki00    4

Kolego na pierwszy rzut nie jest Ci potrzebny żaden manometr odkręć jeden przewód załóz na niego gumową rureczke i do butelki oczywiście przezroczystej jeśli olej pójdzie z naprawde dobrym ciśnieniem to powinno być w porządku ale...

...ale jeszcze lepiej jakbyś go podpiął do jakiejś prasy czy cos w tym stylu żeby wałek WOM miał naprawde duże obciążenie jeśli wałek sie zatrzyma to masz wszystko jasne. Ale oczywisćie że zegar byłby najlepszy i z tego co kojarze to chyba jest możliwośc podłączenia go przy mikro pompce. A co do żółwia-zająca to nie ma to z napędem nic wspólnego i jak wcześniej wspomniałeś że nie masz w nim półbiegów to najlepiej jakby był wstawiony wałek przelotowy ale to juz musisz sie zwrócić do mechaników od tych spraw i oni pozagladają co masz a co nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Problem rozwiązany.

Powodem tego nie było załączanie przedniego napędu a sam przedni most. Okazało się, że było coś uszkodzone w przednim moście i dlatego nie pracował on jak należy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

Witam odświeżam temat mianowicie mam problem z zetorem 10045 nie działa mi przedni napęd a dokładniej to tak jakby na żółwiu chodził a na zającu nie, miał ktoś coś podobnego ???


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za niskie ciśnienie w układzie mikropompy.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

No musisz zmierzyć ciśnienie jakie daje mikropompa.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

ja mam od zawsze problem z tym ze nie moge albo wlaczyc albo wylaczyc napedu. zacina sie tloczek od kostki wlacznika. wymienilem juz na nowy i robi tak samo. jak wlacze naped to juz nie moge go wylaczyc, linka sie zagina a tloczek nie chce sie wcisnac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Kolego peres100 może po prostu wymień linkę na nową bo do pancerzyka starej mogło napchać się ziemi i innych zanieczyszczeń dlatego może się zacinać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

hmm można gdzieś taki manometr kupić lub zrobić bo nie za bardzo posiadam :P a może ktoś wie czy w tej przystawce która jest przy skrzyni do niej przykręcamy wał jest tam jakieś sprzęgło bo gdy się kopałem nie zwróciłem dokładnie uwagi czy czasami wał od przedniego się kręci a koła nie !! I po za tym wałek wom i wszystko odpowiedzialne za a pompę działa !!!

Edytowano przez pimper21

Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

Kolego peres100 może po prostu wymień linkę na nową bo do pancerzyka starej mogło napchać się ziemi i innych zanieczyszczeń dlatego może się zacinać.

i kostka i linka jest nowa. linka pracuje tylko sam tloczek zacina sie w tej kostce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez toreto
      Witam, wymieniłem końcówki drążka bo miały luzy i teraz jak powinna być ustawiona zbieżność ? Z przodu mam w tej chwili 142cm a z tyłu 143.5cm mierząc na wysokości osi z przodu i z tyłu felgi, opony mam trochę ścięte patrząc od przodu z lewej od środka a z prawej też z lewej od środka. Prosze o pomoc 
    • Przez vailus
      Witam. Zauważyłem wyciek oleju w zetorze crystal 8045 z wału przedniego napędu w miejscu gdzie wchodzi wał do przedniego mostu. Chciałem się zapytać, gdyż nie posiadam schematu przedniego napędu, czy tam znajduje się jakiś simering czy jak to jest uszczelnione i jak zabrać się do tej wymiany? Wystarczy odkręcić tą flansze i obudowę i dojdzie się do tego uszczelnienia czy jest coś więcej do rozbierania? Przewertowałem kilka filmików i na większości jest tylko objaśnione jak jest rozbierana przystawka przy skrzyni, jeśli ktoś by jakiś filmik podsunął byłbym wdzięczny. Pozdrawiam
    • Przez Szulik
      Witam.Dziś podczas orki pojawił sie problem z przednim napędem.Otóż nie ciągnie on równomiernie tylko coś przeskakuje.Czy trzeba go rozbierać?Ijak się do tego zabrać,zwalać cały przedni most,czy wystarczy rozkręcić i półośki wyjda bez problemu.Dzieki za pomoc z góry.
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z przednim mostem w zetorze 8145. Mianowicie gdy jadę i skręcam w lewa stronę coś mi mocno ( głośno) strzela. Czuć drgania na kierownicy. Przy skręcie w prawą stronę tego problemu nie ma. Gdy włączę przedni napęd jest ok, nic nie strzela. Rozebrałem przód i tam znajduję się ta automatyczna blokada w której wymieniłem sprężyny na nowe. Niewiele to pomogło. Czy ktoś miał podobny problem??? Przy pracy z turem bardzo to przeszkadza.  
    • Przez Marekjd5090R
      Witam mam problem z wyłączeniem przedniej osi stało się to po wczorajszej orce nowego kawałka przód załączył się i nie mogę go rozłożyć linka nowa wogóle nie reaguje z 4milimetry podniosła się do góry i  nie mogę jej wcisnąć w przystawce założone są tak zwane kleszcze po zgaszeniu ciągnika po jakieś godzinie napęd puszcza i można nim letko kręcić ale gdy ciągnik zostanie odpalony problem wraca z góry dzięki za odpowiedź
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj