lukaszeekk24

Zetor 10540

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam mam pytanie. Posiadam opony tył 520 70 r38 założyłem na przód opony 14.9 r24 ale przy skręcie w lewo opona chaczy o wał napędowy. Pytanie jakie inne opony mogę założyć na przód żeby się zgrywaly? Traktor zetor 10540. Proszę o odpowiedź. 

 

 

Edytowano przez lukaszeekk24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest to most czeski nie ma tam blokady jak w carraro. 

Chodzi mi to czy mogę założyć opony np. 13.6 r24 jezeli z tyłu mam 520 70 38.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki za odpowiedź. Faktycznie w instrukcji nie są przewidziane opony 13.6 24.Ale problem rozwiązałem inaczej. 

 

Naspawalem na końcu kła płaskownik grubości 0,6 mm tym sposobem ograniczyłem skręt. Odziwo licząc obroty kierownicą w lewo i w prawo jest tyle samo 2 i pół obrotu czyli jest git. Proponuję wszystkim użytkownikom sprawdzenie opon 14.9 r24 czy bendą pasowały bo może być problem z spasowaniem tych opon bo są dość szerokie. Pozdrawiam. 

Dodam że opony to goodeyer radialne. 

 

Edytowano przez lukaszeekk24

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Marcin7745T
      mam problem z zetorem ciężko pali na zimnym długo kręci i robi kupe siwego dymu nim załapie na ciepłym pali dobrze silnik po remoncie, odpalał gdy początek wtrysku był przy gmp bo jak przyspieszyłem było gorzej a ze znaków nie ustawi bo sie nie godzi pewnie był zle rozrząd poznaczony, wcześniej palił dobrze a pompa wtryskowa była max przyśpieszona i wtrysk był prawie 5mm przed gmp i na tyle teraz ustawiłem, glowice zdjęte bo były mokre wtryski i myślałem ze puszcza też na tłoki ale jednak nie, zauważyłem ze są pęknięcia na trzech głowicach pomiędzy otworem wtrysku i zaworem wydechowym były sprawdzane i niby są szczelne ale chyba kupie nowe a i były źle założone uszczelki odwrotni, miało by to znacznie przy odpalaniu ? ktoś doradzi co jest nie tak ?

      jak przenieść temat bo znowu źle dodałem ?

      https://youtube.com/shorts/8qn3dtQzdZE?feature=share
      https://youtu.be/wXqhwmXQjFQ
      https://youtube.com/shorts/xuI-WtauziA?feature=share
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj