artur04c

Claas Arion - Jak awaryjnie podnieść/opuścić tyle ramiona podnośnika ?

Polecane posty

artur04c    14

Witam, jak awaryjnie podnieść lub opuścić tyle ramiona ? Podobno jest taka możliwość, ale gdzie to dokładnie jest ? i od jakiej strony się tam najlepiej dostać? w którym konkretnie miejscu to jest? Pozdrawiam Artur.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Za kołem po lewej stronie patrząc od tyłu, jest rozdzielacz i tam są dwie cewki na ich końcach trzeba wcisnąć i wtedy podnosi albo opuszcza zależy na której cewce przyciśniesz, tak jest w MF ale skrzynie w classie i podnośnik takie same to i rozdzielacz jest w tym samym miejscu, jak coś to Ci jutro mogę zdjęcie zrobić.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Arion 640 z 2008r 

25 minut temu, radekFT675DT napisał:

Za kołem po lewej stronie patrząc od tyłu, jest rozdzielacz i tam są dwie cewki na ich końcach trzeba wcisnąć i wtedy podnosi albo opuszcza zależy na której cewce przyciśniesz, tak jest w MF ale skrzynie w classie i podnośnik takie same to i rozdzielacz jest w tym samym miejscu, jak coś to Ci jutro mogę zdjęcie zrobić.

Super poprosił bym ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

spacer.png

Podprowadziłem te zdjęcie z Internetu, fakt ten claas jest nowszy od mojego i u mnie mogę dojść tylko do początku zbiornika paliwa bo dalej sie nie wcisnę bo koło jest, ale widzę że Radek wysłał, że od spodu powinno być dojście, zaraz pójdę sprawdzić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

To zdjęcie co wysłałem to z mf gdzie bak jest nad skrzynią i dojście jest a w drugim mf mam już bak z boku i tam dojścia też nie ma za dobrego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Zdjęcie od dołu i nie widzę tego, a zbiornik paliwa blokuje dojście. Po prawej stronie widać obudowe filtra oleju to będzie głębiej? Rozmawiałem z pewną osoba to mówiła, że dojście jest od tyłu ciągnika po lewej stronie i niby na wyciągnięcie ręki zeby w razie awarii podnieść/opuścić...

127157245_833713860716929_7000840556736974681_n.jpg

elektrozawor.JPG

U mnie wychodzi na to, że jest taki typ. i węże idące od siłownika łączą się właśnie z tym elektrozaworem. 

 

spacer.png

Na to wychodzi, że to jest to, te czepki na górze się wciska czy trzeba je wykręcić? 

Edytowano przez artur04c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Ramiona się podniosły, ale bardzo słabo bo siłownik pokazał sie na 5 cm i więcej nie chce iść w górę jak cewkę cisnę. Jak podniosę te 5 cm to z błotnika mogę opuścić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radekFT675DT    11

Tak czy tak to pasuje koło odkręcić będzie lepsze dojście, i ewidentnie coś jest nie tak z tą cewką od podnoszenia albo samym rozdzielaczem bo po przyciśnięciu i trzymaniu powinien podnieść do samej góry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RoWi    4

U mnie przyciski z błotnika działają tak że jak nacisnę podnoszenie to podniesie około 5 cm , żeby podnieść kolejne 5 cm należy nacisnąć ponownie itd. tak samo jest z opuszczaniem z błotnika i wynika to z normalnej pracy oraz zachowania bezpieczeństwa..... Ktoś pomyślał o tym żeby nierozgarnięty operator nie zrobił sobie krzywdy...... 

załączam umiejscowienie elektrozaworów do awaryjnego opuszczania podnośnika tylnego

podnośnik.png

Edytowano przez RoWi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

U mnie z błotnika tak zawsze było, że podnosił po 5 cm tylko raptownie EHR odblokowany, a reakcja na ramiona zerowa. Teraz juz jest wszystko w porządku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Prawdopodobnie problem jest związany z awarią, którą teraz zaczynam powoli diagnozować, kawałki plastiku znalazłem w filtrze głównym(opisane winnym temacie), które mogły przyblokować cewki/elektrozawory, ale wymuszenie hydrauliki rozwiązały ten problem z EHR. 

Edytowano przez artur04c

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Czaro_1990
      Witam wie ktoś może od czego jest czujnik zaznaczony na zdjęciu? 

    • Przez Mietuch2
      Witam. Mam dość dziwny problem związany z ciągnikiem Claas Nectis 257 VL. Po odpaleniu na desce wyświetlają się (pikają) dwa trójkąty (zdjęcie), które uniemożliwiają jazdę. Żadne inne kontrolki towarzyszące się nie wyświetlają. Były sprawdzane wszelkie czujniki, przewody, ale bez skutków. Sama deska była także rozbierana. Z instrukcji wynika, że te właśnie trójkąty powinny się pokazać dopiero jak zapali się kontrolka np. ciśnienia oleju, ręcznego, lub błędu elektronicznego i reszta. A nic innego nie wyświetla się. Czy ktoś miał może podobny problem i byłby w stanie pomóc / podpowiedzieć ? Dziękuję 

       

    • Przez michal24041994
      Witam, posiadam classa 697 atz 2008r od jakiegoś czasu zauważyłem brak mocy,ciągnik nie kopci nie szarpie po prostu tak jakby odpadło mu parę koni,pod lekka górkę zamiast 40 wyjeżdża 33 na pusto z ciężarem wiadomo masakra,kiedyś miałem problem,przejrzałem forum wiem ,że sterownik lubi paść,jest jakiś sposób żeby go sprawdzić domowymi sposobami ? Albo polecicie firmę, która to zrobi i nie będzie naprawić sprawnego? Aaa i jeszcze jeden objaw ciągnik zawsze miał obroty 860 a teraz na 940 lecz jak podciągnę pedał w górę to zejdzie do 860 ale kompletnie nic nie grzebałem przy lince, może to być powiązane? 
      Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez ma123
      Witam tak jak w tytule  kupię heder do mercatora 3.60m wschodnia polska 
    • Przez ClaasAres123
      Witam,
      Od pewnego czasu silnik w moim traktorze, pracując na wolnych obrotach, uzyskuje temperaturę maksymalną. Pracując na najwyższych obrotach, pod dużym obciążeniem, temperatura jest ok. Wymieniłem termostat, obydwa czujniki temperatury, lecz na wolnych obrotach dalej się grzeje. Co może być przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj