xx

Poduszka silnika MTZ

Polecane posty

xx    1

Witam, przy wymianie poduszki silnika trzeba tylko odkręcić te dwie sruby po bokach i podlewarowac silnik czy jeszcze coś 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Od spodu są 4 śruby mocujące. Od razu mówię, dostęp do nich jest tragiczny. Ja odkręcałem alternator i kompresor żeby się tam dostać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

O ile na początku miałem wrażenie że się zmniejszyły to po czasie stwierdzam że nie aż tak bardzo. Poduszkę trzeba dobrze wyregulować tą srubą od góry i później dobrać odpowiednie podkładki przy śrubach bocznych.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

W instrukcji jest podany wymiar który trzeba ustawić tymi śrubami.

5-1.jpg

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Dla mnie ten wymiar nie jest do końca logiczny bo to na dobrą sprawę jest wymiar samej poduszki. Ktoś na tej instrukcji poprawiał to ręcznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xx    1

A miałeś śrubę 23 bo u mnie się okazało że u góry są tylko dwie A jak masz to byś napisał na jaki to klucz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xx    1

U mnie w ogóle nie ma gwintu na te śrubę i u góry mam na dwie, też musiałeś poluzować śruby od silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Też mam u góry dwie, ale na dole 4. Nie pamiętam już dokładnie co tam rozkręcałem ale najgorszy był dostęp do tych śrub od dołu. Zwłaszcza do którejś po stronie sprężarki. Żeby ją wkręcić to używałem gumowego wężyka nałożonego na łebek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Z tego co pamiętam, to u mnie wymiar z tej instrukcji wcale nie odpowiadał wymiarowi mojej poduszki. Po dodaniu podkładek ok. 2 mm już zmniejszyły się wibracje i myślę, że na wiosnę jeszcze dołożę.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj