Kozo

Uszczelka pod głowice c 330

Polecane posty

Kozo    0

mam problem z c 330 w ciągu dwóch lat założyłem już trzecią uszczelkę pod głowice ,głowica też nowa i znowu uszczelka poszła objawy za każdym razem inne a w efekcie woda w oleju 

Co może być przyczyną psucia się tych uszczelek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kozo    0

jak tuleje za nisko? w instrukcji napisane jes że jak woda jest w oleju to mogą być uszczelki tulei ale ja się zastanawiam czy to nie wina bloku bo uszczelka psuje się w jednym miejscu jest to możliwe ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    842

Normalnie za nisko osadzone mogą być czyli poniżej płaszczyzny bloku i będzie uszczelkę wydmuchiwać o ile wydmuchuje, prawidłowo osadzone tuleje powinny delikatnie wystawać ponad płaszczyznę bloku i co do tulei to tyle.

Nikt tu raczej domyślać się nie będzie w którym miejscu się psuje ta uszczelka o ile ciągle w jednym i tym samym jak wygląda ta uszczelka zepsuta itd

I właśnie o ile jedynym objawem jest woda w oleju jaka pewność że winna jest własnie uszczelka a nie jak było wspomniane dolne uszczelnienie tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    278

Kuzyn miał tak z C360. Silnik po remoncie a woda poszła do oleju. Mechanik zdjął głowice, wymienił uszczęlkę a mimo to znowu woda poszła do oleju. Przy kolejnym ściąganiu głowic, przypomiał sobie, że jak rozbierał silnik do remontu, to pod jedną tuleją było podłożone kilka podkładek (czy jak to się tam zwie). Po ponownym montażu tulei, tym razem na właściwą wysokość, problem z wodą w oleju znikną.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1699

Może najwyższy czas sprawdzić płaszczyznę bloku czy jest równo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kozo    0

a jest jakaś możliwość sprawdzenia płaszczyzny bloku po ściągnięciu samej głowicy czy trzeba cały blok demontować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    135
21 godzin temu, Roki212 napisał:

 

Nikt tu raczej domyślać się nie będzie w którym miejscu się psuje ta uszczelka o ile ciągle w jednym i tym samym jak wygląda ta uszczelka zepsuta itd

 

Od tego trzeba zacząć,dokonać weryfikacji uszczelki.Zasadniczo objawem " dmuchnięcia" uszczelki głowicy jest przedostawanie się kompresji do układu chłodzenia.Nic o tym mowy nie było , dlatego tym bardziej wskazane byłoby sprawdzenie powierzchni bloku.Zasadnicza sprawa - woda czy płyn w układzie chłodzenia?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pacal122
      Szanowni Państwo, mam pytanie odnośnie c330m, bo przymierzam się do wymiany wieńca koła zamachowego i chciałbym się dowiedzieć: jak wieniec jest zamocowany na kole zamachowym, jak to jest ze sprzęgłem czy jak go wyjmę to potem musi być włożony w tej samej pozycji i ogólnie porady jak dla nowicjusza którym jestem, bo odpalanie przez 15lat na zaciąg to wystarczająco długo żeby go wymienić.
    • Przez HubiSoft
      Ciekawi mnie czy w takim renault cergos 350 na rotacyjnej pompie da rady zwiększyć moc z czym się to wiązało i czy warto? 
    • Przez MFTeam
      witam mam problem z silnikiem Perkins 4 zrobiłem kapitalny remont nowy wal, tuleje, blok i głowica planowana, korbowody i tłoki, pompa paliwowa i wtryski są świeżo po regeneracji i do kolektora wydechowego dostaje się paliwo i czy na małych czy większych obrotach dymi na szaro/niebiesko. Oleju nic nie bierze a już trochę przepracował. Co to może być za przyczyna?
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam ile kosztuje generalny remont silnika w c 330 ? I jaka polecacie pompę hydrauliczna odrazu mówię że pracuje cały czas z turem 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam takie pytanko a mianowicie skąd bierze się taki nagar w układzie chłodniczym w ciągniku, dodam że płyn jest .. najtańszy" ale nie wiem czy to przez to,a i dodam jeszcze że to samo mam w obudowie termostatu, czekam na waszą pomoc, pozdrawiam

      Tutaj zdjęcia, ale już po wyczyszczeniu.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj