artut1232

Amortyzacja kabiny mf6475

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
artut1232    0

Cześć nawalił mi kompresor od amortyzacji kabiny w 6475 czy ktoś naprawiał ten problem ? Cena nowego jest wysoka, rozebrałem stary i znalazłem przyczynę. Otóż w szczotko trzymaczu w silniku rozleciała się jedna szczotka. Ktoś z was wymieniał takie szczotki ? Gdzie kupował ? Prosze o linki do stron itd :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    6327

szukaj może jakiegos zakładu co naprawia elektronarzędzia ewentualnie rozruszniki i alternatory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
22 godziny temu, Uziu92 napisał:

szukaj może jakiegos zakładu co naprawia elektronarzędzia ewentualnie rozruszniki i alternatory

Tak zrobię, ale zauważyłem że nikt tam nie zaglądal i tak jest nadpalony szczotko trzymacz że się rozlecial od wyjmowania szczotek :D kolego jak myślisz jak bym wstawil kompresor za 100 zł i polaczył kabelkami do kostki to będzie ok ? Bo tam w tej skrzynce jest elektro wyłacznik. Wiesz jak wygląda ta skrzynka w środku ? Podpowiem ze od szczotko trzymacza sa trzy kable dwa kable idą na stycznik (zabezpieczenie od przegrzania) cos takiego 

Edytowano przez artut1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    6327

mniej więcej wiem, bo zaglądałem tam w tym roku, pękł mi przewodzik ten powietrzny taki krótki i pompowało ale zaraz uciekało, trochę tam jest tego ustrojstwa, możesz próbować ze zwykłym kompresorkiem np do pompowania kół jak tego się nie uda zrobić, ale ogólnie oryginał jest dostępny, korbanek na pewno ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
Przed chwilą, Uziu92 napisał:

mniej więcej wiem, bo zaglądałem tam w tym roku, pękł mi przewodzik ten powietrzny taki krótki i pompowało ale zaraz uciekało, trochę tam jest tego ustrojstwa, możesz próbować ze zwykłym kompresorkiem np do pompowania kół jak tego się nie uda zrobić, ale ogólnie oryginał jest dostępny, korbanek na pewno ma.

3700 za taki mały kompresor troche sporo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    6327

możesz spróbować. Ja tam prócz wymiany przewodzika i umyciu tego porządnie, wymyciu filterka nic nie robiłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
Przed chwilą, Uziu92 napisał:

możesz spróbować. Ja tam prócz wymiany przewodzika i umyciu tego porządnie, wymyciu filterka nic nie robiłem.

No Oki dzieki za odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    6327

kiedy jak to siądzie to pewnie też bym kombinował coś, najlepiej to było by wsadzić taki kompresorek fabryczny z aut, czasem mercedes taki ma albo audi w bagarzniku do zestawu naprawczego, bo te po 100 zł to nie wiem czy wytrzymają, tam jest w tej amortyzacji nawet 8-9 bar jak kiedyś mierzyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
4 godziny temu, Uziu92 napisał:

kiedy jak to siądzie to pewnie też bym kombinował coś, najlepiej to było by wsadzić taki kompresorek fabryczny z aut, czasem mercedes taki ma albo audi w bagarzniku do zestawu naprawczego, bo te po 100 zł to nie wiem czy wytrzymają, tam jest w tej amortyzacji nawet 8-9 bar jak kiedyś mierzyłem.

O widzisz o ciśnieniu to nie wiedziałem, że takie jest będę coś szukal 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    6327

no sporo tam jest, te takie do pompowania kół na pewno tyle nie nabiją a jak nabiją to pewnie się coś zaraz sfajczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marquez    0

ja ten układ przerabiałem na inny kompresor

ciśnienie wcale nie jest tam aż tak duże, włącznik ciśnieniowy jest tam ustawiony na rozłącznie na 6.5 atm

ja wstawiłem właśnie tam taki kompresor z samochodu osobowego od tylnego zawieszenia tzw. nivomatu, można go kupić w rozsądnej cenie już za 150-200zl, występował w wielu modelach BMW, WV, Audi

i na pewno jego jakość jest dużo lepsza od jakiegoś chińczyka które są np. do pompowani kół, choć jak układ będzie szczelny to i taki chińczyk wytrzyma. Natomiast jak ciągnik ma pneumatykę to można wyrzucić ten kompresor i się śmiało pod nią podłączyć.

Problem jest tylko taki z tym samochodowym, że jest on znacznie większy i ciężko go zmieścić do tej skrzynki pod kabiną - trzeba zmienić rozmieszczenie zaworów wewnątrz, żeby go upchnąć

poniżej masz foto, ewentualnie jak masz pytania to na priv możesz pisać

IMG_20200523_124249.jpg

IMG_20200523_124259.jpg

IMG_20200523_124304.jpg

IMG_20200523_155148.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
Dnia 20.11.2020 o 03:13, marquez napisał:

ja ten układ przerabiałem na inny kompresor

ciśnienie wcale nie jest tam aż tak duże, włącznik ciśnieniowy jest tam ustawiony na rozłącznie na 6.5 atm

ja wstawiłem właśnie tam taki kompresor z samochodu osobowego od tylnego zawieszenia tzw. nivomatu, można go kupić w rozsądnej cenie już za 150-200zl, występował w wielu modelach BMW, WV, Audi

i na pewno jego jakość jest dużo lepsza od jakiegoś chińczyka które są np. do pompowani kół, choć jak układ będzie szczelny to i taki chińczyk wytrzyma. Natomiast jak ciągnik ma pneumatykę to można wyrzucić ten kompresor i się śmiało pod nią podłączyć.

Problem jest tylko taki z tym samochodowym, że jest on znacznie większy i ciężko go zmieścić do tej skrzynki pod kabiną - trzeba zmienić rozmieszczenie zaworów wewnątrz, żeby go upchnąć

poniżej masz foto, ewentualnie jak masz pytania to na priv możesz pisać

 

 

 

 

IMG_20200523_124249.jpg

IMG_20200523_124259.jpg

IMG_20200523_124304.jpg

IMG_20200523_155148.jpg

Dzieki Wielkie:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0

Powód przypalenia szczotek nieszczelny układ napompowałem spręzarka a tam na złączkach uciekające powietrze, kompresor bez przerwy chodzil. Jak zrobię powymieniam na nowe dam znać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0

Wymieniłem końcówki i trochę przewodu na nowe, układ szczelniutki, wstawiam zdjęcia moze komuś sie przyda, dalsza część jak zamontuje resztę 

20201124_150015.jpg

20201124_150006.jpg

20201124_150001.jpg

5 godzin temu, Uziu92 napisał:

przegrzał się

Kolego był u mnie serwis sprężarka wyłacza się po nabiciu 3 atmosfer

Dnia 22.11.2020 o 07:49, artut1232 napisał:

Dzieki Wielkie:)

 

Kolego serwis powiedzial mi ze kompresor wyłacza się po nabiciu 3 atm

Edytowano przez artut1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    6327

to jakoś mało , u mnie w tym zaworku przy szybie było 8 czy 9 bar na full napompowaniu , bo tam masz regulacje twardości amortyzacji i bije w zależności od ustawienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marquez    0

to serwis raczej wprowadził Cię w błąd

kompresor ma się włączyć przy spadku ciśnienia do 4,5atm, a wyłączyć po uzyskaniu 6atm - tak ma być ustawiony włącznik ciśnieniowy 

druga kwestia to ciśnienie na poduszkach - za nie są odpowiedzialne dwa zawory, które mają pokrętła do regulacji ciśnienia

w kabinie masz dwupołożeniowy przycisk i nim aktywujesz który zawór ma podawać ciśnienie, czyli masz ustawienie twarde i miękkie amortyzacji 

miękkie - 2,1atm

twarde - 2,65atm

sprawdź jeszcze szczelność plastikowych zbiorników, które są na lewym i prawym błotniku. Na środku są skręcane i to na nich najczęściej największe nieszczelności są.

image.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
10 godzin temu, marquez napisał:

to serwis raczej wprowadził Cię w błąd

kompresor ma się włączyć przy spadku ciśnienia do 4,5atm, a wyłączyć po uzyskaniu 6atm - tak ma być ustawiony włącznik ciśnieniowy 

druga kwestia to ciśnienie na poduszkach - za nie są odpowiedzialne dwa zawory, które mają pokrętła do regulacji ciśnienia

w kabinie masz dwupołożeniowy przycisk i nim aktywujesz który zawór ma podawać ciśnienie, czyli masz ustawienie twarde i miękkie amortyzacji 

miękkie - 2,1atm

twarde - 2,65atm

sprawdź jeszcze szczelność plastikowych zbiorników, które są na lewym i prawym błotniku. Na środku są skręcane i to na nich najczęściej największe nieszczelności są.

 

image.png

Widzę że kolega głębiej w tym siedzi, a instrukcje obsługi to moze posiadasz ?bo widzę że profesjonalne zdjecie wstawiles chętnie bym kupił 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artut1232    0
5 godzin temu, marquez napisał:

mam instrukcje obsługi PL, wyślij maila na pw

Wysłałem maila, miałeś rację co do atmosfer dzisiaj sprawdzałem, do 6 nabija a przy 4,5 załącza się, drobnie podregulowałem:)

 

20201125_130008.jpg

20201125_130005.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crypto    0

Witam. Czy podpowie ktoś gdzie jest umieszczona ta sprężarka?? Może podrzuci ktoś zdjęcia jak osadzona jest kabina przy układzie pneumatycznym?? chyba kupiłem ciągnik gdzie fabrycznie była amortyzacja pneumatyczna a ktoś to przerobił na mechaniczną. Próbuje to ustalić...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bonex157
      Cześć,
      Potrzebuje sie dowiedzieć jak można zwiększyć wymiary koła zamachowego. Przerabiam ciagnik na silnik ad3.152 i mam problem z tym kołem zamachowym. W moim starym silniku odległość od płyty silnika wynosi 5.3cm a w perkinsie 2-3 cm i w tym tkwi problem, co mogłbym zrobić  z tym? Z gory dziekuje za informacje
    • Przez Mortin
      Witam mam ferdka 6180 dynashift  120km 1996 rok. Problem pojawił się 3 dni temu jechałem ciągnikiem i nagle zaczęły migać na przemian A-C B-D nie działa rewers i nie mam wstecznego i podnośnik nie działa może miał ktoś podobny problem? Przepatrzyłem bezpieczniki wszystkie są dobre przepatrzyłem kostki czy nie są zabrudzone lub czy się jakaś nie rozpieła i nic takiego nie znalazłem i już nie wiem gdzie szukać jakby ktoś mógł coś doradzić. 
    • Przez Mikus47
      Witam posiadam Massey Fergusona 6180. Problem mam taki, że po przekręceniu zapłonu i naciśnięciu sprzęgła zaczynają migać kontrolki parami (A-C) zmiennie z (B-D) nie świecom się kontrolki rewersu oraz nie da się przełączyć pełzaków.
    • Przez marian508
      witam serdecznie poszukuje osłonę przednia dachu do massey ferguson 5445 zaznaczona na zdjęciu może ma ktoś

    • Przez Maseyferguson21
      Witam mam problem ze swoim mf 3680. Nie dawno wymieniłem w nim pompę hydrauliczna i zacząłem likwidować obejścia sterownika. Wszystko działa oprócz wom do elektrozaworu idzie prąd i elektrozawór jest dobry lecz wom stoi w miejscu nawet nie drgnie (jest jakby zablokowany). Bardzo proszę o szybka pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj