Polecane posty

7341Zetor    0

nie wie ktoś przypadkiem co się mogło stać dziś rano padł mi nadmuch w proximie patrzyłem na bezpieczniki i są ok dodam że nie świeci też lampka w kabinie w instrukcji sprawdzałem i pisze że 5 i 6 przekaźnik są od wentylatora tylę że tu koło szyby jest ich 5 więc gdzie może być jeden a i mam pytanie co mogło się stać, gdy włączam światła to na pierwszej pozycji są postojówki a na drugiej mijania mi nie świecą tylko świeci się kontrolka od długich mimo iż te nie są włączone a jak włączam długie to nic się nie dzieje nawet jakbym chciał mrugnąć też nic, dodam tylko że jeżeli przełącze na te pod dachem to one świecą normalnie. włącznik ten dwupozycyjny wymieniłem bezpieczniki ok kable też przekaźniki też chyba ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

mógł się kabel odłączyć od stacyjki tak jak w moim 7540,albo podłącz na krótko.bezpiecznik może być gdzie indziej też.bo mi radio nie działało i miałem koło rozrusznika zamontowany :D


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiu95    9

Nie jestem pewny od czego, ale jeden bezpiecznik jest całkiem z przodu ciągnika, tam w pobliżu zbiorniczka na olej z układu wspomagania kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdynand    0

hah, ostatnio wioze sobie buraczki moja forterrka 9641, i poczulem jakis swad jak by cos sie paliło, a nawiew mialem wlaczany na 1, po jakims czasie stwierdzilem ze jest wlaczony ale nie dziala, na 2 tez nie dziala, a na 3 dziala :SSS, widac mamy podobny problem, trzeba sie jakos za to zabrac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

wujek skończył prace polowe więc wzieliśmy się za rozbieranie jego proximy główkowaliśmy pół dnia ale w końcu doszliśmy co się stało, zaglądaliśmy do schematu instalacji ale tam za cholere nie idzie się połapać więc wziąłem swojego za wzór na szczęście całą proxima ma instalacje kropka w kropke jak 7341 z różnicą że ma jeszcze świece a tak w ogóle to wszystkie proxy tak ciężko palą jak jest koło zera wujek mówi że jakby nie żarowe to koniec. nadmuch to odlutował się kabel między przekaźnikiem pod deską rozdzielczą a nikiem w dachu tam sa 4 kable jeden masa i 3 plusy każdy na inną prędkość wentylatora odpadła masa zlutowaliśmy i jest gitara a światła to taki bajer że akulumator jego opary zjadły kabel plusowy robiło się zwarcie świateł nie było a kontrolka pokazywała że świecą się długie a nie były włączane wzieliśmy zastąpiliśmy wszystkie grubszymi kablami takimi jak u mnie dziwne ale w 7341 wszystkie kable są grubsze dodatkowo tego czarnego peszla włożylismy do węża myślę że będzie spokój. a wracając do instalacji to dopiero 5211 ma instalację 18 lat i zero problemu z instalacją padł tylko przełącznik zespolony kable grube luty porządne wymieniłem jeszcze tylko żaróki na h4 teraz lepiej świecą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARTECH    19
Dnia 3.11.2010 o 19:32, ferdynand napisał:

hah, ostatnio wioze sobie buraczki moja forterrka 9641, i poczulem jakis swad jak by cos sie paliło, a nawiew mialem wlaczany na 1, po jakims czasie stwierdzilem ze jest wlaczony ale nie dziala, na 2 tez nie dziala, a na 3 dziala :SSS, widac mamy podobny problem, trzeba sie jakos za to zabrac

Witam.  Czy kolega mógł by się podzielić jak rozwinął ten problem bo umnie tak samo było a teraz wentylator Klima radio światełko kabiny nie działa   jak rozwiązać problem poradzi mi ktoś ??? Bym prosił o odpowiedz użytkowników Zetor forteera 11441 .,.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj