Sadownikx2

Ursus 2812 stuki, ciężko pali gdy chłodno.

Polecane posty

Sadownikx2    6

Witam Ursus 2812 przy dodawaniu gazu słychać głośne stukanie czym bardziej gwałtowne dodanie gazu tym głośniej stuka, najgłośniej stuka na zimnym silniku na dobrze rozgrzanym cichnie.
Gdy jest chłodniej jak teraz  a w zimie to już w ogóle totalnie ciężko pali, podobno miał tak od nowości.

Przebieg 2200mth 20lat.
Luzy zaworowe ustawione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

ale napewno stuka w silniku? tam pompa tloczkowa tez wydaje stuki. a jak napewno silnik to mógł sie wal urwac ale to długo by nie pochodzil


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    6
27 minut temu, plati napisał:

Palony na samostarcie?

Nie. 
 

 

19 minut temu, robi57362 napisał:

ale napewno stuka w silniku? tam pompa tloczkowa tez wydaje stuki. a jak napewno silnik to mógł sie wal urwac ale to długo by nie pochodzil

Nwm słychać z przodu.  Przy powolnym dodawaniu gazu lub gdy jest mocno rozgrzany nie stuka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2358

nie masz gdzieś drugiego takiego samego w okolicy żeby porownac? możliwe że to sa normalne dźwięki silnika który dostaje dawke paliwa


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rsiejka    61
przemekuliski napisał:

perkins zawsze ciężko pali, szybko obrotowy i problemy znikaja

Nie palą ciężko. Jeden obrót i gada, zimą dwa potrzeba i to na starym rozruszniku, z popsutym automatem. Ja bym właśnie w zapłon celował. Zaznacz sobie ustawienie pompy wtryskowej i spróbuj ja minimame przekręcac do góry. Jeżeli wał by się urwał to by był łomot w silniku. Po odpaleniu cicho, ze dwie sekundy i walenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maarianek88    13

20181208_214253.jpg

Temat ustawienia kąta wtrysku tutaj podany w instrukcji. Wyciągasz gumowy kapsel pod filtrem paliwa na łączeniu bloku ze skrzynią. Szukasz oznaczeń i seger w pompie na literę E. 

Edytowano przez maarianek88
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbycho77    11

Nie chce mi się wierzyć w ten przebieg ,  u mnie mam te same objawy ale  przebieg 6300  i prosi się o remont  . Z takim  przebiegiem jak u ciebie to przy -20 powinien palić od pierwszego  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Zawsze nawet przy małym przebiegu może gdzieś w pompie coś się zaciąć, albo w wtryskiwaczu coś zadziać. Szczególnie przy jakosci naszych paliw.

Dużo zależy też od tego co silnik przeszedł. W okolicznym SKR silnik 3p udalo sie im zabić w pół roku.

Ojca 3p jak byl nowy palił niby dobrze w mrozy, ale dopiero po kilku latach po wymianie wirnika rozrusznika zaczął zapalać naprawdę dobrze. Fabrycznie było z nim coś nie tak.

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbycho77    11

Jak by z pompą było coś nie tak to by i na ciepłym ciężko odpalał . Sprawdź na rozgrzanym silniku czy nie dymi delikatnie z wlewu oleju i z miarki oleju .Silnik mógł  jeździć  z pękniętą rurą od powietrza przy świecy płomieniowej  lubi rozmięknąć od  ropy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj