wojcienty

MTZ 82

Polecane posty

damianraki3    12

Nie opłaca się go naprawiać bo kosztów sobie narobisz. Można kupić wersję 1100 watów mocniejszy jest chociaż jak to ruski na wolnych obrotach nie jest za bogato z voltami. Jak chcesz się pobawić to szukaj jakiegoś boscha z samochodu starszego to ładnie ładuja.

  • Confused 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401
5 godzin temu, damianraki3 napisał:

Nie opłaca się go naprawiać bo kosztów sobie narobisz. Można kupić wersję 1100 watów mocniejszy jest chociaż jak to ruski na wolnych obrotach nie jest za bogato z voltami. Jak chcesz się pobawić to szukaj jakiegoś boscha z samochodu starszego to ładnie ładuja.

Alternator 1100w? Pierwsze słyszę o czymś takim.  Wracając do tematu przewodniego to albo jak kolega wyżej wspomniał kup od samochodu jakiegoś 120A, używany dostaniesz do 150zł śmiało w dobrym stanie.

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
1 godzinę temu, damianraki3 napisał:

standardowy ma 700 watów a w nowych belarusach jest 1150 watów.

Coś ci się posrało.moc altka podana jest w A. Na szrocie używki chodzą po 50zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianraki3    12
jacek3773 napisał:

1 godzinę temu, damianraki3 napisał:

standardowy ma 700 watów a w nowych belarusach jest 1150 watów.

Coś ci się posrało.moc altka podana jest w A. Na szrocie używki chodzą po 50zł

wejdź na aledrogo i sprawdź oferty z alternatorem do mtz i moc się podaje w watach u ruskich, jutro mogę ci wysłać zdjęcie tabliczek znamionowych. Nie obrażaj innych jak sam nie wiesz a poza tym te jednostki można przeliczać.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
packo    11

Chyba nie posrało https://allegro.pl/oferta/alternator-mtz-700w-50a-nowy-9792953886?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czescimaszyn_pla&ev_adgr=Części+do+maszyn+i+innych+pojazdów&gclid=EAIaIQobChMIz6yF2eLc7AIVwgZ7Ch0sfgaREAQYASABEgLvd_D_BwE

A druga sprawa, to jak podzielisz waty przez volty to wyjdą ampery, tak w skrócie ogólnie mówiąc. 700W/14V=50A

Ale fakt, że na ogół to ampery są opisane na alternatorze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miś92    0

Założyłem z sharana 1.9 tdi 150 A i w końcu coś ładuje. 

Minus to, że trzeba będzie zrobić osłonę od wody (deszczu) ponieważ alternator jest zeberkowy a nie jak w ori pełna obudowa

Edytowano przez Miś92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Amperomierz działa?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj