Skocz do zawartości
dzarjan8111

Czujnik ciśnienia oleju na wzmacniaczu

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie

dzarjan8111    5

Jak podłaczyc czujnik ciśnienia oleju na wzmacniacz momentu ? z czujnika wychodzą dwa styki . na dobrym ciśnieniu kontrolka powinna sie świecic czy gasnąc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Davido    28

u mnie w zetorze 16245 na wyłączonym silniku, kontrolka od ciśnienia się świeci, a jak zapalę ciągnik to gaśnie i później podczas jazdy czy na żółwiu czy na zającu się ona nie świeci, czyli przy dobrym ciśnieniu nie powinna się świecić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sadek    448

Tylko czujnik od wzmacniacza to zazwyczaj ma 1 styk, i oczywiście jak jest ciśnienie lampka się nie świeci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Bo to jest czujnik ciśnienia [np od stopu]a nie zaniku ciśnienia.Załóż czujnik zaniku ciśnienia np. taki jak w silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

własnie wiem ze zazwyczaj jest jeden styk bo widziałem w 902 , no ale u mnie jest 2 i jak podłacze jeden do masy a drugi na kontrolke to kontrolka przy właczonym silniku sie zapala a przy wyłączonym gasnie , troche głupio jak cały czas podczas pracy świeci sie kontrolka :/ w 902 gasnie po właczeniu silnika i uzyskaniu odpowiedniego cisnienia... u mnie odwrotnie :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzarjan8111    5

przepraszam za wielokrotną wypowiedz ;/ ale przeglądarka szfankuje :/ ale kto normalny robi wstawia czujnik od którego kontrolka cały czas ma sie świecic :/ wiec jesli tak ma byc to chyba nie będe podłączał na stałe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Ten czujnik jest zły[to jest z stopu z pomp hamulcowych].Kup nowy i załóż.Np.z silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×