• ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez rafa5
      Witam, mam problem w MF 520. A mianowicie w tamte żniwa na koniec zaczął grzać mi się olej hydrauliczny(gotować). Zimą wymieniłem olej hydrauliczny i filtr oleju i nic to nie pomogło. Po ok. pół godzinie koszenia olej w zbiorniku zaczyna się gotować, hydraulika przestaje działać (nie podnosi heder) no i jest problem. Może ktoś coś podpowie w temacie, pozdrawiam
    • Przez Hulaj_
      Witam ,
      pacjent to mf 6180 rok 95 skrzynia dynashift 4 półbiegi revers elektro-hydrauliczny, planuje wymienić olej oraz filtry w skrzyni  i tutaj pojawia się kilka pytań:
      Jaka jest pojemność skrzyni, chodzi oczywiście ile oleju należy dolać przy wymianie?
      Gdzie znajdują się korek spustowy, uzupełniający oraz filtry ?
      Jaki jest zalecany olej do tej skrzyni?
      Ciągnik to nowy nabytek i duży przeskok z ruskiego i 60tki stąd brak wiedzy.
      Pozdrawiam
       
    • Przez tomek14
      Witam posiadam silnik elektryczny 7.5 kw jest on używany do krajzegi . Silnik był połączony w gwiazdę i był zmostkowany i jak ciąłem duże pniaki to silnik stawał a jak przełożyłem na trójkąt czyli usunąłem mostek to już nie stawał i mam pytanie czy jak silnik chodzi na gwieździe to ma pół mocy czyli (3,75) a jak chodzi na trójkącie ma pełne 7,5 kw? Proszę o odpowiedź 
       
    • Przez Adammmmm
      Witam jak w temacie mam problem z mocarnia a mianowicie słabnie przy koszeniu gęstego zborza nawet na najwolniejszej jeździe wymieniłem pas od strony podajników i dalej to samo może ktoś coś podpowie . 
       
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.