News
azxx12

Olej silnikowy renault ceres mwm

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
azxx12    0

Witam jaki olej najlepiej wlac do renault ceres z silnikiem mwm dodam ze silnik jest bez turbiny doradzi mi ktoś cos pilne pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dejwu26    0
39 minut temu, azxx12 napisał:

Witam jaki olej najlepiej wlac do renault ceres z silnikiem mwm dodam ze silnik jest bez turbiny doradzi mi ktoś cos pilne pozdrawiam

A wiesz co było wlane? Chodzi mi o to że jak był 15w to 10w nie bardzo zalać. 

Jeżeli 10w to tak jak kolega wyżej, a jak 15w to może turdus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Alchemik    48
3 godziny temu, Dejwu26 napisał:

A wiesz co było wlane? Chodzi mi o to że jak był 15w to 10w nie bardzo zalać. 

Dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    53

ja leję do renówek i do mercedesa 15W40 Mobil delvac. A Turdusa to mogę polecić ale do c 360.

Edytowano przez sylwek23111
korekta tekstu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    909

fusch, mobil czy shell, nawet ten orlenowski ale nie turdus, bo ostatnimi laty spadł z jakości a cena niemal ta sama co wcześniej wymienione
oczywiście że 10/30, chyba że zimą nie używasz ciągnika to możesz przyoszczędzić i lać 15


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghibli_100    0

Fusch lub mobile delvac ciągnik się nie grzeje i cicho pracuje. A jaki rodzaj 15W czy 10W to zależy czy robisz nim w zimę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pelepele22
      Panowie nie typowa sprawa. Już nie wiem w czym tkwi problem. 
      W  mojej renówce zaczęło ślizgać się sprzęgło. 
      rozpołowiłem wymieniłem łożysko 1 stopnia , ściągnąłem docisk, koło zamachowe zawiozłem do firmy, która zajmuje się regeneracja sprzęgła. Zregenerowali tarcze napinali nowe płytki , skrobali koło zamachowe i docisk jest to sprzęgło dwutarczowe firmy luk. Założyłem ponownie wszystko ustawiłem odległości pierwszy stopień 3 mil drugi 5mm i nie wysprzegla . Nie mogę wrzucić biegu chcąc wrzucić, ciągnik powoli rusza dopiero gdy zaciągnę drugi stopień to w tedy mogę swobodnie wrzucić bieg . Co może być przyczyna bo już ręce opadają 4 razy go rozpolawialem  


    • Przez Mateusz4
      Mam problem z moim aresem a mianowicie skacze mu obrotomierz szczególnie na obrotach powyżej 1800 i większym obciążeniu. Skoki polegają że obrotomierz spada o np 200 obrotów i znów wzrasta i pokazuje rzeczywiste obroty silnika i tak cały czas wskazówka skacze. Prędkość utrzymuje się cały czas stała silnik też nie spada z obrotów o obrotomierz wariuje. Co może być?
    • Przez Radek0979
      Witam, Mam Renault 110-54 z rewersem elektrohydraulicznym. 3 pompy. Rok 1998.  U mnie napęd działa cały czas - nie można go wyłączyć. Czy ktoś może mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się elektrozawór od włączania napędu? Słynny tłoczek w dzielniku chodzi lekko, a mimo to na przystawkę nie podaje ciśnienia oleju. To chyba coś z elektrozaworem tylko który to jest - gdzie go szukać, jest ich sporo na wierzchu skrzyni - czy to któryś z tych?? Z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Bystrovv
      Witam mam nastepujacy problem w moim aresie, z biegiem czasu przestaja dzialac wyjscia hydrauliczne. Ostatnio przy orce tak jaby wyjscia sie zacinaly i przy obrocie plug zatrzymal sie w martwym punkcie zauwazylem ze waz id obrotu wyszedl kekko z zakucua i byl wyciek wiec zakulem waz na nowo dolalem oleju i myslalem ze to sprawe zalatwi ale problem pozostal wtedy uzytkowalem 2 pare wyjsc ktora jest polaczona z przednim tuzem ale olej skierowan jest na tyl. Ciagnik mam od roku a pierwszy objaw niedzialajacych wyjsc pojawil sie we wrzesniu po odpieciu takerzowki ktora mialem na testy i miala hydrauliczna regulacje walu ktora byla podpieta na pierwsza pare. Teraz nie ma reakcji na 1i3 parze wyjsc  i nie slychac przeplywu oleju natomiast na 2 parze słychać przeplyw oleju ale nie obraca pluga. Olej jest czysty stan jest dobry. Prosze o jakas porade moze ktos mial taki problem 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj