Shaytan

Kupie FLIZ na siano.

Polecane posty

Shaytan    0

Witam,potrzebuje dosłownie nie duży kawałek flizu/ewentualnie w lepszej cenie aniżeli nowy/

Potrzebne mi raptem na 80 KOSTEK(nie bel) siana,a kupowanie nowego na taką ilość mi się nie widzi.Ma ktoś może jakis stary gdzieś np porwany abym mógł kupić taniej a sobie wyciąc odpowiednia ilość?.

Bartek933    4561

Fliz przepuści Ci wodę, szkoda siana.

Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Shaytan    0

Witam.

Fliz przepuści?,ja myslalem ze wlasnie to jedyne wyjscie do trzymania siana na dworze.

Podobno taki dobry jest.

Jakis inny pomysł?,jakies sprawdzone praktyki jak można przetrzymac siano?,nie jestem rolnikiem niestety nie mam areałow i magazynów-mam pare owiec i drobiu troche czysto hobbystycznie.

Mam tunel foliowy wolny ale tam woda i tak się skrapla.Układac kostki na palecie i na to plandeka  z tira/plandeka jakaś inna?/folia?.

A może kupic baloty i przykryć?lepiej jak kostka?

Folenka    27

Całą zeszłą zimę trzymaliśmy siano pod flizem i bele były jakby je przed chwilą zebrał z pola, więc to najlepsze wg mnie rozwiązanie. Powodzenia w szukaniu.

Shaytan    0

Tylko widzę że ciężko będzie kupić używany.

A na taką ilość to może taniej wyjdzie postawić wiate na siano

sumek666    4428

80 kostek tych małych? 

To zdecydowanie postaw sobie wiatke tylko nie z blachy.

Shaytan    0

A jakbym wbił 4kolki dał poprzeczki powiedzmy na 60cm od ziemi,na to położyć baloty, tak balotynie kostki I zrobić taki daszek na szybko?I od tego w dół spuscic plandeke tak aby nie ciał deszcz na nie?

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Utwórz nowe...

Ważne informacje