rolnik_profil

Jaki Renault kupić najmniej awaryjny 100-120KM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam. Jak w temacie. Jaki ciągnik Renault kupić aby był mniej awaryjny ? Wyczytałem, że najlepiej silnik MWM i skrzynia mechaniczna z rewersem mechanicznym, taki nie ma półbiegow- zgadza się? Rozumiem, że rewers mechaniczny to taka długa wajcha po lewej stronie. W których modelach to występowało? Czy na przykład model 120.14 mógł posiadać zarówno rewers hydrauliczny jak i mechaniczny bądź nie posiadać wcale? Jak to wszystko rozpoznać?
dziekuje i pozdrawiam 

Edytowano przez rolnik_profil

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igor10246    380

dokładnie, całe mechaniczne słyną z niezawodności, najczęściej jak masz rewers elektrohydrauliczny to masz też 3 półbiegi na każdym biegu, mechaniczne miały tylko 1 półbieg i skrzynie czyli mechaniczne miały 16x16 a elektroniczne 24/8 


Polak, perkusista, rolnik, mechanik amator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak, niezawodność jest jak się trafi zadbany egzemplarz. Kolega ma 120. 14 to już kabina odpada ale silnika nie zdołał zajezdzić. Jeździł z agregatem talerzowym agromasz 3m plus siewnik to czasami przód podnosiło ale ciągał to.. To są naprawdę woły robocze. Ale jak już silnik zdechnie to ponoć koszty są  wysokie. On Go nie robił, dalej silnik cyka. A robił nim z 7 lat na 70 ha jako główny ciągnik. Teraz kupił Aresa 656 RZ. To tamtym paszowoz kręci i obornik wozi. Skrzynia kompletna to chyba około 6 tysięcy za części? Tak patrzyłem na olx 

Edytowano przez tomaszmab

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Bierz wersję 14 typowo mechaniczne, silniki mwm z częściami niema problemu z resztą części jest dużo zamienników ale też dużo jest na olx z wraków. Seria 14 ma rewers tylko mechaniczny z prawej strony kierownicy, podnośnik bierz tylko mechaniczny, jak dobrze poszukasz to znajdziesz z fabryczna klima, no i po zakupie nie zdziw się jak pojawia się wycieki w końcu ma to swoje lata. Z swojej strony mogę powiedzieć że renówki 14 to prawdziwe woły robocze i nie są skomplikowane w budowie i to co lubię najbardziej w niej niskie spalanie

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 9.10.2020 o 15:01, krzykos napisał:

Bierz wersję 14 typowo mechaniczne, silniki mwm z częściami niema problemu z resztą części jest dużo zamienników ale też dużo jest na olx z wraków. Seria 14 ma rewers tylko mechaniczny z prawej strony kierownicy, podnośnik bierz tylko mechaniczny, jak dobrze poszukasz to znajdziesz z fabryczna klima, no i po zakupie nie zdziw się jak pojawia się wycieki w końcu ma to swoje lata. Z swojej strony mogę powiedzieć że renówki 14 to prawdziwe woły robocze i nie są skomplikowane w budowie i to co lubię najbardziej w niej niskie spalanie

Miałem okazje oglądać jeden co miał długą wajchę od rewersu  ale po lewej stronie. Wyglądała identycznie jak te po prawej od biegów. I wydawało mi się, że jest ona mechaniczna. Te nowsze mają przy kierownicy jak przełącznik do kierunkowskazów w samochodzie ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ta wajcha po lewej stronie to chyba od półbiegów (żółw zająć) ale mogę się mylić a w 54 rewers jest przy kierownicy tak jak mówisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

nawet w 54 były skrzynie 16, więc tam też był rewers i połówki mechaniczne
co do elektryki to zwykle był lizak pod kierownicą, choć zdarzały się właśnie takie z przełącznikiem na pulpicie

Renault: Verkaufe Renault Nectra 120-54 gebraucht kaufen - Landwirt.com

 

Renault traktoreiden teknisiä tietoja


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 11.10.2020 o 17:38, izydor6280 napisał:

nawet w 54 były skrzynie 16, więc tam też był rewers i połówki mechaniczne
co do elektryki to zwykle był lizak pod kierownicą, choć zdarzały się właśnie takie z przełącznikiem na pulpicie

Renault: Verkaufe Renault Nectra 120-54 gebraucht kaufen - Landwirt.com

 

Renault traktoreiden teknisiä tietoja

Tutaj mamy .54 i rewers mechaniczny. Zgadza się ?

 

https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-renault-133-54-95r-CID757-IDGW493.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154
8 godzin temu, rolnik_profil napisał:

Tutaj mamy .54 i rewers mechaniczny. Zgadza się ?

 

tak, ale jak na tak młody rocznik to wizualnie nie wygląda ciekawie, mimo ładnych opon, kompletu obciążników i amortyzowanej kabiny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
izydor6280 napisał:

tak, ale jak na tak młody rocznik to wizualnie nie wygląda ciekawie, mimo ładnych opon, kompletu obciążników i amortyzowanej kabiny

Jak to mówią ładne opony to niespodzianka w środku 😂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek1049    188

Panowie co do renowek pytanie, niebieska wajcha to będzie wom tzw zakresy a ta zielona to by było od włączania napędu? 🤔103. 14

IMG_20201103_215554.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Niebieska prędkość wom zielona napęd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj