Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

To pokrętło nie reaguje. Sprawdzałem.  Pod kabiną znajduje się kostka do której dochodzi wąż od przedniego tuza. I odchodzą od tej kostki 2 przewody . Problem w tym że są urwane a nie mogę znaleźć drugiej części gdzie pasowały by te kable. Może czegoś brakować? A może wiecie gdzie je podłączyć? 

Opublikowano

Te kable połączone są z potencjometrem który znajduje się w przednim tuzie w osłonie ramion działa to tak zadajesz na tym pokrętle (potencjometrze) max wysokość w kabinie  drugi potencjometr na tuzie z przodu daje sygnał po przekroczeniu ustawionych wartości  do zaworu odcinającego dopływ oleju który znajduje się pod kabina. Wiązka od przedniego tuza  wychodzi koło napinacz paska alternatora idzie po bloku silnika na wysokości kabiny nad rozrusznikiem odchodzą dwa kable do zaworu odcinającego dopływ oleju najłatwiejszy dostęp do sprawdzenia przez otwór w podłodze kabiny. Mechanicy podczas rozpolawiania zapewne przecięli 2 kable od zaworu odcinajacego bo nie moli sięgnąć wtyczki przynajmniej tak u mnie było ale miałem to szczęście że robiłem coś i dopasowałem te 2 kable  po długościach do wiązk z której były odcięte ii zaczęło dzialac. Pozdrawiam

Opublikowano

Sprawdziłem i rzeczywiście kostka na bloku zaraz za kabiną też rozłączona jest. A pod kabiną od tego zaworu odchodzą dwa przewody i są odcięte razem z końcówkami . I problem mam taki że nie wiem gdzie szukać tych przewodów żeby je połączyć. Może pamiętasz do jakiej wiązki dochodziły mniej więcej.  Ja szukam i nie mogę tego znaleźć .

Opublikowano

Nie szukaj żadnej wolnej kostki bo te kable wychodzą bezpośrednio z wiązki więc musisz znaleźdz ta wiązkę wychodząca od przedniego tuza iść po niej i na wysokości rozrusznika pruć peszel żeby znaleźć w nim odcięte 2 kable innej opcji nie widze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v