Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Posiadam Mtz 80 z 88 roku i maksymalna jego prędkośc to 26km/h przy obrotach 2000,, natomiast drugi Mtz z 85 roku przy 2000 obrotach leci grubo ponad 30km/h dodam że maja takie same opony. Co moze być nie tak że tak wolno jedzie ?

Opublikowano
Dnia 23.09.2020 o 10:20, Bialy8011 napisał:

Większy tryb na tym samym biegu 

 

Raczej jest to nie możliwe w skrzyni jak dobrze sięgam pamięcią to nic nie było robione 

Opublikowano

Z literatury wynika, że MTZ 570, 572, 82H, 82P miały wolniejszą skrzynię, czyli 30 km/h przy 2200 obr./min.

Podczas gdy 82, 550 itd. na zwykłej skrzyni osiągają 30 km/h przy 2000 obr./min.

Opublikowano

Według GPS czy według licznika? Licznikiem to bym się do końca nie sugerował bo mój przy teoretycznych obrotach silnika 2500 ma 34 km/h liczone z GPS a licznik wskazuje chyba 40 jak dobrze pamiętam, ale czy ten obrotomierz nie kłamie to miałbym wiele wątpliwości.

Opublikowano

Z tego co chyba pamiętam to u siebie wymieniałem parę lat temu owy napęd i minimalne obroty jakie mogę uzyskać to 900-1000 więc wydaje mi się, że też mnie rypie o jakieś 200-300. 

Opublikowano

mój MTZ82 z 84 roku na orginalnych oponach leciał 38-40km/h a teraz mam nowe opony belshina 15.5/38 i są niższe niż stare łyse i teraz max prędkość 30-35km/h

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v