Gość

Zetor proxima 85 2011r

Polecane posty

Gość   
Gość

Witam ,mam pytanie odnosnie mojej proximy gdy zapalam ciagnik to bije powietrze zeby dzialaly hamulce i zalaczanie napedu przedniego ,gdy zgasze ciagnik i przyjde za pol godziny i odpale znowu to juz nie ma powietrza w zbiorniku i musze czekac az znowu nabije zeby ruszyc czasami slysze jak naped sie wylacza bo laduje powietrze do butli czym do moze byc spowodowane gdzies uchodzi nspewno mam ta usterke juz dwa lata i tak jezdze bo niewiem co jest a nie ma w okolicy kogo zapytac o to 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    2470

napewno jest nieszczelny uklad jak nabijesz to zgas i sluchaj gdzie syczy powietrze moze w krores gniazdo z tylu dostalo sie troche kurzu i uchodzi gniazdem


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Mam tak samo. Nabiłem powietrza na zimnym silniku, bierzesz płyn do mycia naczyń z wodą. Wlewasz to w spryskiwacz do szyb i psikasz na połączenia. Tam gdzie się pieni to uchodzi powietrze, pamiętaj, abyś to robił na zimnym silniku. U mnie wyszła nieszczelność na uszczelce pierwszego kolanka od sprężarki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ok tak zrobie zapale go nabije powietrza zgasze i wejde pod niego i popryskam czyms i sie okaxe bo cos tam kiedys syczalo to pewnie to a jak uchodzi gdzies na uszczelce to kupi sie takie uszczelki gdziesc i jak sie nazywaja prawidlowo zeby zapytac w agromie 

A druga sprawa czy podczas jazdy z przyczepa dwuosiowa to buja wam traktorem podczas jazdy bo na dlusza trase to jest to uciazliwe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal009    27

Ostatnio robiłem 50 km z pustą  Pronarką 653/2 i lekkie bujanie jest. Gdy śmigam z 6 i 3,5 tonową załadowaną to bujania nie ma.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez jeziosky
      Witam! Mam taki temat do dyskusji;  Oringi na tulejach w Zetorach. Wiadomo że dość często padają w Zetorach uszczelnienia tulei silnikowych.  Jak myślicie dlaczego tak jest? Z mojego doświadczenia, dość skromnego bo dotyczącego tylko dwóch Zetorów wydaję mi się  że oringi są dość luźno pasowane. Tuleje z nowymi uszczelniaczami wpadają w blok właściwie pod swoim ciężarem. Co ciekawe nowe oringi powinny mieć wymiar katalogowy 104x4,2  a mierząc je  mają max 4,0 mm.  Czy ma ktoś doświadczenie z zastosowaniem  innych  uszczelniaczy silikonowych ale grubszych np. 4,4?
    • Przez SPECO
      WITAM !
       
      Mozna powiedzieć że jesli chodzi o ciagniki to jestem "zielony" zakupiłem w ostatnich 5latach 2szt. pierwszy to zetor 5320 2002rok w tym roku zakupiłem model POKAZOWY od zetora z KALISZ-a jest to 2006 z przebigiem 5 Mth - a jeśli chodzi o jego obsługę to jestem ciemny ! Ale powoli sie uczę ! Będą mi słuzyć do odśnieżania zimą no i jakiś lekkich prac leśnych w innych porach - zwożenie dębiny itd. . .
       
       
      Zwracam się z prośbą o jakąś podpowiedz jakich oleji i płynów uzuwacie ?! Czy tylko te podane w książce serwisowej czy może jakiś inne ?? ?? ??
       
       
      Pozdrawiam Radek
    • Przez Marco007
      Witam, zwracam się z zapytaniem do znawców silnika jaki znajduje się w mojej Forterze 11441. Mianowicie postanowiłem zamontować zegar doładowania turbo (chciałem zobaczyć kiedy turbo wstaje bo na niskich obrotach ciężko się rusza - choć ten model tak ma,wiadomo) i mu mojemu zaskoczeniu podczas pracy w pełnym obciążeniu zegar wychyla się na 1,5 bar - co moim zdaniem jest za dużą wartością na ten silnik. I teraz pytanie do was czy to jest norma czy coś szukać A jeżeli tak to gdzie? Dodam że podczas pracy gruszka od zwrotu odpowiedzialnego za ograniczanie ciśnienia nie pracuje a gdy wydłużę sztange tego zaworu to turbo wstaje duuuzo później więc to rozwiązanie odpada. 


    • Przez pudło
      Bardzo wolno opadają ramiona podnośnika (z obciążeniem 500 kg.trwa to ok 20 sekund ) ,Czy jest możliwość jakoś to wyregulować , jeśli tak to podpowiedzcie jak to zrobić ? (przestawianie dźwigienki w kabinie od regulacji szybkości nic nie daje - żadnej reakcji) Gdzie szukać przyczyny?
       
    • Przez klocek1231
      Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy przy mojej forterra 11441. Widzę ze jak np siałem na dwójce na dwóch polbiegach i zawsze szedł sobie leciutko z dużym zapasem mocy, teraz czuję jakbym nie wiadomo jaki wielki siewnik ciągnął za sobą. Jadę na 1800obr i jak dodam gazu to praktycznie juz te obroty ledwo co sie wkręcają... Bardzo wolno... To samo w orce. Orałem zawsze na jedynce z jednym polbiegiem. Teraz w zasadzie musiałem albo z dwoma polbiegami albo na czwórce polowej....  Większość prac polowych wykonywałem zawsze w zakresie 1700-1800 obr Mam wrażenie ze do tych 1600 obr ciągnik  mniej więcej ma podobna moc co zawsze... Problem pojawia sie od 1700 wzwyz. 
       
       
      Ciągnik nie dymi ani nic 
       
       
      Z góry dziękuję za porady 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj