News
xdetherocx

Rozdzielacz białoruś jak podłączyć

Polecane posty

xdetherocx    3
Napisano (edytowany)

Witam nie dawno kupiłem osprzęt typowo budowlany od białoruśki,  przerabiam go pod mtz 82 . Prawie wszystko złożone, pompy nie są oryginalne założone od unhz 750 z przystawką na dwie ,  zbiornik oleju , itp. Problem jest taki że wszystko było w proszku ,nie wiem jak podlaczyć drugi rozdzielacz do obrotu i łap gdyż pompy łącza się w jeden przewód i idą do  głównego rozdzielacza.  Jeszcze jedno pytania , po co są zrobione rozdzielenia na rurkach przykreconych do rozdzielacza , wiadomo Góra-dół siłownik i zostają trzy wolne nyple na dwóch osobnych sekcjach 

20200916_164138.jpg

Edytowano przez xdetherocx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rudi0018
      Witam, mam problem z traktorem Belarus 920 z 2007 roku, a dokładniej z ładowaniem gdy wyłączone są odbiorniki, posiada on dwa akumulatory 12V, instalacja elektryczna jest na 12V, a rozruch na 24V, za pomocą przekaźnika(przetwornicy 14V/28V) znajdującego pod maską pod chłodnicami (bezpiecznik jest dobry), a ten elementy był wymieniany na nowy oryginalny rok temu, to samo alternator, był wymieniany na nowy oryginalny rok temu, to samo działo się na starym alternatorze. Czy ten typ tak ma, czy coś jest nie tak? Najgorsze obciążenie jest przy lampach roboczych, aż przygasa radio, po włączeniu lamp na niskich obrotach.
      Wymieniłem dziś dwa nowe akumulatory i pomierzyłem napięcia w spoczynku i podczas pracy ładowanie. Tak to wygląda:
      Napięcie akumulatorów w spoczynku:
      Lewy: 13,06V
      Prawy: 12,86V
      Wspólnie: 25,9V
      Pracujący traktor na wolnych obrotach (750 obr/min)
      Lewy: 13,5V>14,2V - napięcie stopniowo rosło od momentu odpalenia w ciągu 2 minut tak to wyglądało
      Prawy: 13,05V
      Wspólnie: 27,3V
      Pracujący traktor na wysokich obrotach (2000 obr/min)
      Lewy: 14,36V - napięcie stopniowo rosło od momentu odpalenia w ciągu 2 minut tak to wyglądało
      Prawy: 14,06V
      Wspólnie: 28,3V
      Pracujący traktor na wolnych obrotach (750 obr/min) OBCIĄŻONY (włączone światła mijania, lampy robocze przód i tył oraz wentylator na 2 bieg)
      Lewy: 13,5V
      Prawy: 12,2V
      Wspólnie: 25,8V
      Pracujący traktor na wysokich obrotach (2000 obr/min) OBCIĄŻONY (włączone światła mijania, lampy robocze przód i tył oraz wentylator na 2 bieg)
      Lewy: 13,8V
      Prawy: 12,4V
      Wspólnie: 26,6V
      Pomiary na alternatorze bez obciążenia:
      Wolne obroty: 12,8V
      Wysokie obroty: 14,1V
      Pomiary na alternatorze z włączonymi światłami mijania:
      Wolne obroty: 12,6V
      Wysokie obroty: 14,1V
      Pomiary na alternatorze z włączonymi światłami mijania, lampami roboczymi przód i tył, oraz wentylatorem na 2 biegu:
      Wolne obroty: 11,6V
      Wysokie obroty: 12,7V
      Jeśli mam coś inaczej pomierzyć dajcie znać.
      Zdjęcia alternatora:


    • Przez panmino
      Kupiłem Belarusa 952.2 z rewersem. Na szybie jest naklejka ze schematem biegów. Czwórka ma przekreślony "tor". O co chodzi? W instrukcji ściągniętej ze strony Balarusa mam inny układ biegów. Brak jest naklejki na gałce.


    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponowni
      Pacjent to mtz 952.3 wskaźnik i czujniki temperatury.
      Wskazówka nie wstaje jak się silnik rozgrzeje, dioda/lapka czerwona na górze się nie świeci jak się uruchomi silnik. Wszystkie inne wskaźniki chodzą.
      Wymieniony zestaw wskaźników na nowy (nie chiński ale ten oryginalny) i dalej lipa. 
      Tak patrząc po kablach to są chyba dwa czujniki - jeden w termostacie a drugi bloku głowicy/silnika. Dobrze myślę?
      Jeżeli tak to który mógł paść?
    • Przez zbyszekbrzuze
      Dzisiaj przeglądając internet trafiłem na coś ciekawego.
      REWERS DO MTZ!!
      Kiedyś o tym wspominałem, ale teraz zakłądam specjalny temat.
      **Zwykły rewers zastępujący nasz reduktor:.
      Oczywiście synchroniazowany.


      zestaw kpl Р70-1721020

      Do tego dochodzi wałek wejściowy do skrzyni Р70-1701032:

      Dochodzi parę innych elementów, na dole załączam link do katalogu
       
      **Jest też wersja Rewers + Reduktor. Piszą, że to pasuje również do mechanicznej niesynchronzowanej skrzyni:
      Przeróbka polega na wmontowaniu kompletnego zestawu, dzięki któremu mamy rewers i jeszcze dodatkowo synchronizowany reduktor. W połączeniu z normalną skrzynią daje to 22 biegi do przodu (jeśli nie wyjmiemy zębatki biegu wstecznego).
      Dla chętnych linki.
      Sam rewers:
      http://www.autoopt.ru/auto/catalog/tractor/mtz/mtz-570/87/
      http://mytraktor.by/Pages/Rednarev.html
      Rewers z reduktorem:
      http://mytraktor.by/Pages/Kombinirovany.html
      http://mytraktor.by/Pages/Korpysa.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakomb.html
      http://mytraktor.by/Pages/Revnakombpr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/kombinirovany_redyktor_pr_pr.html
      http://mytraktor.by/Pages/Remont_B-923_part-3.html
      Fajna strona, pokazują nawet jak wzmocnic ruska żeby nie pękał:
      http://mytraktor.by/Pages/Treschina.html
      Więcej mi się nie chce szukać, jeśli ktoś coś znajdzie, to zapraszam do dyskusji.
    • Przez rudi0018
      Witam.
      Kiedy mam podczepioną pod podnośnik ciężką maszynę (pług, agregat, itd.) i chcę ją podnieść to przesuwam dźwignię w tył i muszę ręką trzymać ją w takiej pozycji do końca podziałki, dopóki nie podniesie do końca maszyny. Jeśli tylko przesuwam do końca dźwignię i od razu ją puszczam to dźwignia wraca do połowy i maszyna unosi się nie wiele.
      Czy tak musi być? Trochę męczące jest trzymanie tej dźwigni na każdym uwrociu. (w tym czasie można zmienić bieg)
      Mam monoblock.
      Dziękuję za odpowiedzi.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj