Klimston

Jakie nowe głowice do Ursusa C-360?

Polecane posty

Klimston    8
witam.jakie głowice założyć robię kapitalny remont i tu zgon bo niewiem jakie głowice założyć .moje są popękane myślałem na korusem firma czy jakieś inne ursus lub chelmo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samtech84    101

Jakościowo to najlepiej Waryński teraz robi, chełmno jest OK, ale trzeba zawory docierać bo czasem się lipa trafia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Klimston    8

wiem.tylko chce ograniczyć koszty coś innego jakiś import tylko chce jakieś opinie jak to zdaje egzamin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolid20    98

Broń cie Panie Boże przed korursem. Kupiłem i żałuje do dzisiaj, że nie oddałem starych do regeneracji ale regeneracja 150zl a nowa 200zl i myslalem ze sobie polepsze. W tych nowych trzeba zaślepki dobić bo wypadały mi jedna za drugą i co ciężej ma ciągnik to wywala jedna z uszczelek pod glowica. Teraz robie 60 moze godzine w roku to to olewam juz.


-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MironC360    1
Dnia 15.09.2020 o 20:14, Klimston napisał:

witam.jakie głowice założyć robię kapitalny remont i tu zgon bo niewiem jakie głowice założyć .moje są popękane myślałem na korusem firma czy jakieś inne ursus lub chelmo

 JA ZAKLADAM  CHELMO ORAZ WSZYSTKIE GRATY TEGO PRODUCENTA I JEST OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848
Dnia 15.09.2020 o 21:07, samtech84 napisał:

Jakościowo to najlepiej Waryński teraz robi, chełmno jest OK, ale trzeba zawory docierać bo czasem się lipa trafia.

W Waryńskiego też trzeba docierać zawory

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj