asharot

Wspornik kabiny

Polecane posty

asharot    361

Czy śruby ze zdjęcia mają nakrętki od środka czy gwint jest w obudowie mostu ? Wspornik ma służyć pod ucho siłownika pomocniczego podnośnika.

IMG_20200913_153117.jpg


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bartomat
      Witam, posiadam Renault ares 696
      Borykam się z problemem grzejących się zwolnic i tylnego mostu, po przepracowaniu godziny zwolnice i tylny most robi się gorący, ręką 5 sekund nie idzie utrzymać. 
      Jaka może być przyczyna? Hamulce są odpowietrzone i na 99% nie od nich powstaje temperatura, ciągnik po rozpędzeniu toczy się bez oporu. 
    • Przez Dawid18
      Witam. Mam takie pytanko: Ile może uciągnąć i jaki nacisk maximum może wytrzymać zaczep rolniczy w c-360???
    • Przez vailus
      Witam. W c360 podnośnik przestał reagować. Hydraulika i wom działają bez zarzutu. Ciągnik jeździł w przyczepie z kiprem i później chciałem podnieść do góry i niestety podnośnik w ogóle nie reaguje na ruch wajcha. Dodam że jakoś czas temu wymieniałem drążek skrętny i wspornik podnośnika, ale po złożeniu wszystko było dobrze.
    • Przez vailus
      Witam. Jak zdemontować ten wspornik podnośnika? Odkręciłem dekielki, wyciągnąłem wałek i okazuje się że nie da się tego zewnętrznego walka wyjąć. Zauważyłem że haczy regulacja siłowa o obudowę. Jest jakaś metoda żeby to wyjąć? 

    • Przez DJ_Cybant
      Dzień dobry, od pewnego czasu zajmuję się doprowadzeniem ciągnika Ursus C-360 do jakiegoś rozsądnego stanu. Ciągnik był w miarę sprawny, ale największym mankamentem były i w sumie nadal są dosyć spore wycieki oleju, zarówno z przodu, po środku, jak i z tyłu. No ale do rzeczy. Postanowiłem najpierw wymienić uszczelnienia z tyłu, tj. uszczelkę pod korpusem podnośnika,  wszelkie oringi, uszczelkę pod pokrywą pompy hydraulicznej i uszczelki znajdujące się z tyłu w okolicach WOMu. Po rozebraniu wszystkiego z tyłu do tylnego mostu mam pewien dylemat. Otóż nie wiem do czego są te gwintowane otwory widoczne na zdjęciu, zaznaczone kolorem czerwonym. Szpilki są do montażu korpusu pośredniego, ale czy w tych dziurach coś się przykręca? I jeszcze mam takie pytanie, gdzie założony jest pierścień centrujący o nr katalogowym 0050/61-907/0, bo nie za bardzo wiem gdzie to się znajduje. Od razu z góry przepraszam za wszelkie błędy, nie jestem zawodowym mechanikiem i nie znam tego modelu ciągnika aż tak dobrze. Pierwszy raz jestem na tym forum i na jakimkolwiek forum w ogóle.


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj