Matik7171x

Renault Ares. Czujnik żółw-zając

Polecane posty

Matik7171x    0

Witam. Jak wymienić czujnik zolw-zajac w Renault Ares 540 rx. Wiem gdzie on się znajduje. Czy trzeba spuszczać olej zeby go wymienic ? Ciągnik nie chciał przerzucać zakresów zolw zając gdy się rozgrzał, dlatego zdecydowałem się na wymianę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171x    0
8 minut temu, MarcinZetor8011 napisał:

Jesteś pewny że to czujnik? Nie trzeba spuszczać oleju.

Czytałem tu na forum ze jak jest zapocony to jest jego wina. A jaka moze byc inna przyczyna ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wykręć go i oczyść, jest tam metalowa kulka ,jeśli ją wdusisz powinien być przepływ prądu między pinami,jeśli Go nie ma czujnik uszkodzony. A usterek może być kilka,np.cewka,sterownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171x    0
Dnia 13.09.2020 o 22:57, MarcinZetor8011 napisał:

Wykręć go i oczyść, jest tam metalowa kulka ,jeśli ją wdusisz powinien być przepływ prądu między pinami,jeśli Go nie ma czujnik uszkodzony. A usterek może być kilka,np.cewka,sterownik.

Jak sprawdzić ten przeplyw ? Miernik posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171x    0
Dnia 13.09.2020 o 20:42, MarcinZetor8011 napisał:

Jesteś pewny że to czujnik? Nie trzeba spuszczać oleju.

Wykręciłem czujnik i zaczął lecieć olej, wiec go wkręciłem z powrotem. Jaka ilość jego zleci ? I dla pewności. Olej hydrauliczny to ten sam co w skrzyni biegów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matik7171x    0
47 minut temu, MarcinZetor8011 napisał:

Ten skośny wykrecałes?

 

post-13082-0-13238900-1418308802.jpg

Tak. I zaczął leciec olej (olecialo moze ze 200ml i wkręciłem z powrotem) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skąd tam olej to nie wiem,u siebie jeśli dobrze pamiętam nie było tam oleju. Czujnik działa na zasadzie ze jak przesuniesz dźwignię zmiany biegów na luzie w prawo ,to dzwignia w skrzyni wciska kulkę w czujniku i wtedy prąd przepływa(daje impuls do sterownika).

 

Poszukaj tu na forum w dziale ciągniki,renault i przejrzyj tematy. Na Pewno są tam podobne i dobrze opisane tematy.

Edytowano przez MarcinZetor8011
Uzupełnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj