m3tysek

Zetor 5245 kołki w misce olejowej

Polecane posty

m3tysek    2

Witam przy wymianie uszczelki pod miska olejowa silnika znalazłem na dnie dwa kołki od czego one mogą być bo nie przypominam sobie żeby w silniku takie kołki były dodaje zdjecie

IMG_20200911_203628.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Wyglądają na kołki od klawiatury.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

@Sean raczej nie. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice to przyjrzę się dokładnie ale moim zdaniem to nie jest od klawiatury raczej jakieś łożysko. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Stawiam jednak na kołki od klawiatury, nawet jeżeli ma wszystkie, to ktoś inny mógł już je wstawić. Przynajmniej 60-tka takie właśnie ma, Zetor myślę że podobnie. 6-tka i z 10- 12mm.długi.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046

@Sean nie będę się upierał. 

Jutro zobaczę u siebie czy akurat jest takie cóś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1265

I się Primo nie upieraj, bo ten jeden, to nawet odgniot od jakich kombinerek ma, nabyty przy wyrywaniu. Za miękkie toto na wałek z łożyska, więc tylko kołek 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1265
58 minut temu, PRIMO napisał:

@Sean raczej nie. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice to przyjrzę się dokładnie ale moim zdaniem to nie jest od klawiatury raczej jakieś łożysko

Ano, cuś tam dukam. 
za to Ty niestary, a demencja starcza? 
edit
@PRIMO, to prócz luk w pamięci i zeza masz? No bo nie wiem, cóż tą miną zademonstrować chcesz? 

Edytowano przez bezbarwny
  • Confused 1

You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    2

zgadza się kolek od klawiatury :) jakoś, poprzedniemu właścicielowi musiały wypaść i wkręcił szpilki M6 lol dzięki ;) kamień z serca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    8046
15 minut temu, bezbarwny napisał:

Ano, cuś tam dukam. 
za to Ty niestary, a demencja starcza? 
edit
@PRIMO, to prócz luk w pamięci i zeza masz? No bo nie wiem, cóż tą miną zademonstrować chcesz? 

Wyraźnie napisane że nie upieram się a ty dalej drążysz ten temat bez sensu. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice u zetorka to zobacze co i jak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1265

No jak bez sensu. Skoro Ty z sensem się nie upierasz, to z równym sensem, w Twym przekonaniu Cię podtrzymuję. Jest sens? No jak nic

 

a ten Twój zetor, to jaki?

Edytowano przez bezbarwny

You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj