m3tysek

Zetor 5245 kołki w misce olejowej

Polecane posty

m3tysek    1

Witam przy wymianie uszczelki pod miska olejowa silnika znalazłem na dnie dwa kołki od czego one mogą być bo nie przypominam sobie żeby w silniku takie kołki były dodaje zdjecie

IMG_20200911_203628.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    3438
Napisano (edytowany)

Wyglądają na kołki od klawiatury.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robertb    0

tak jak wyżej kolega pisze, odkręc pokrywki od klawiatury i się okaże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PRIMO    2828

@Sean raczej nie. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice to przyjrzę się dokładnie ale moim zdaniem to nie jest od klawiatury raczej jakieś łożysko. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    3438
Napisano (edytowany)

Stawiam jednak na kołki od klawiatury, nawet jeżeli ma wszystkie, to ktoś inny mógł już je wstawić. Przynajmniej 60-tka takie właśnie ma, Zetor myślę że podobnie. 6-tka i z 10- 12mm.długi.

Edytowano przez Sean

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2828

@Sean nie będę się upierał. 

Jutro zobaczę u siebie czy akurat jest takie cóś. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    3438
Napisano (edytowany)

Musi mieć, to jest głowica od Zetora.  :) i kołki są 6x14mm bodajże.

https://archiwum.allegro.pl/oferta/glowica-silnika-zetor-5211-5245-kompletna-nowa-i6874561034.html

Edytowano przez Sean
  • Thanks 1

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    394

I się Primo nie upieraj, bo ten jeden, to nawet odgniot od jakich kombinerek ma, nabyty przy wyrywaniu. Za miękkie toto na wałek z łożyska, więc tylko kołek 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    394
Napisano (edytowany)
58 minut temu, PRIMO napisał:

@Sean raczej nie. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice to przyjrzę się dokładnie ale moim zdaniem to nie jest od klawiatury raczej jakieś łożysko

Ano, cuś tam dukam. 
za to Ty niestary, a demencja starcza? 
edit
@PRIMO, to prócz luk w pamięci i zeza masz? No bo nie wiem, cóż tą miną zademonstrować chcesz? 

Edytowano przez bezbarwny
  • Confused 1

You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
m3tysek    1

zgadza się kolek od klawiatury :) jakoś, poprzedniemu właścicielowi musiały wypaść i wkręcił szpilki M6 lol dzięki ;) kamień z serca :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    2828
15 minut temu, bezbarwny napisał:

Ano, cuś tam dukam. 
za to Ty niestary, a demencja starcza? 
edit
@PRIMO, to prócz luk w pamięci i zeza masz? No bo nie wiem, cóż tą miną zademonstrować chcesz? 

Wyraźnie napisane że nie upieram się a ty dalej drążysz ten temat bez sensu. 

Jutro u siebie zdejmuje głowice u zetorka to zobacze co i jak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    394
Napisano (edytowany)

No jak bez sensu. Skoro Ty z sensem się nie upierasz, to z równym sensem, w Twym przekonaniu Cię podtrzymuję. Jest sens? No jak nic

 

a ten Twój zetor, to jaki?

Edytowano przez bezbarwny

You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Od klawiatury od rozrządu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Matin2o
      Witam mam problem zrobiłem remont generalny silnika w zetor 7211 i ciśnienie jest za niskie.Na wolnych obrotach i nierozgrzanym silniku wynosi 2 atm,a na większych obrotach i nierozgrzanym silniku 3,5 atm.Mam zamiar wymienić bąka na wymienny filtr oleju, czy to coś da?Mam nowy licznik.Co zrobić aby ciśnienie było większe?
       
      P.S 
      Jakie powinno byc ciśnienie?
    • Przez m3tysek
      Witam, dwie głowice są wilgotne na wydechu albo olej lub paliwo wymienione pierścienie i tuleje dotarły głowice po remoncie nowe wtryskiwacze, została tylko stara pompa. Głowice 1czeska 2 Chełmna i tu jest zagadka gdzie nie przykrece głowicy czeskiej jest sucha tylko w zamiennik jest mokry, nie mam pojęcia dlaczego poprzedni właściciel zamienił głowice. Pompą wtryskową też przyspieszałem i opóźnialem zapłon nic to nie daję, wtryskiwacze dwa podtoczone żeby były głębiej nic nie dało już brak pomysłu


    • Przez mds212
      Witam czy ktos kupowal od tego pana ze Żnina zestaw turbo do zetora i moglby sie pdozielic opinią? https://www.olx.pl/oferta/turbo-zetor-zestaw-6245-oraz-7245-c-360-CID757-IDsCdu3.html#a74f6c7b2e;promoted
    • Przez m3tysek
      witam czy to normalne że on tak dymi przy orce na drugim biegu z plugiem obrotów dwójka? wałek sprzęgłowy ma 16 zębów czyli jest szybszy na każdym biegu od c360 o 1/3 ale nie powinien tak dymić nie czuć żeby miał ciężko, wtryski nowe ustawione na 170 nowe tuleje dotarty, odma sucha dodaje link
       
      Jedyne co mnie zastanawia co to jest między głowica a blokiem wygląda jak pianka nowe uszczelki dokręcone 172Nm


    • Przez m3tysek
      Witam, stałem się szczęśliwym ( już nie do końca) posiadaczem Zetora 5245 zakupiliśmy go zima ogólny przegląd remont podnośnik uszczelnienie wyciekow, remont głowic i takie tam co się dało to zrobione niby wszystko śmiga aż miło, całe żniwa przechodził bez problemu, podorywka tak samo zaczęły się problemy przy orce na głęboko wyciek na łączeniu głowic no to wymiana uszczelki może złej jakości, jedną partię uszczelek druga dalej to samo, głowice znowu zawiozłem do sprawdzenia wszystko dobrze, a się okazało pęknięcie bloku między tulejami na zimnym silniku nie ma śladu pęknięcia aż się nagrzeje ściągnąłem głowice prosto po pracy, ciągnika i tu widok rysy miedzi tulejami:( to co drugi silnik zakupiony wszystko dobrze  nie widać pęknięć   na zimnym silniku rozgrzeje się i cieknie pęknięty między tulejami telefon do sprzedawcy w czwartek jadę wymienić silnik na inny naprawdę jest tak ciężko dostać silnik bez pęknięcia między tulejami?? bolączką zetorow czy mam takie ogromne szczęście?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj