BELARUS820BX

Wspomaganie do c-360

Polecane posty

Witam mam problem ze wspomaganiem w mojej c-360 mam założone hydrauliczne i wszystko działało do puki nie poszła tarcza na sprzęgle ciągnik został rozjechany olej spuszczony pużniej wszystko skręcone i nie ma wspomagania było od powietrzane i nic nawet koła nie skręcały puźniej trochę lepiej bo już skręcały ale ciężko było skręcać ręce bolały żeby ukręcić w jedną stronę   mechanik podejrzewał że to zawór co reguluje ciśnienie więc kazał kupić nowy orbitrol z wbudowanym już zaworem założylismy i dalej nic to samo minimalnie lepiej ale dalej to samo w miejscu żeby skręcić to trzeba się nakręcić jest gorzej jak w 60 bez wspomagania olej w zbiorniczku aż się pieni mechanik podejrzewa że siłownik może jest przyczyną że przepuszcza olej ale sam już nie wiem suchy jest nigdzie nie rzyga może wy coś podpowiecie bo ja już nwm co dalej robić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Minkes    72

Weź zwolnij tego mechanika i powiedz mu żeby się wróżbiarstwem zajął... Sprawdź przewody jak Ci kolega wyżej napisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no przewody zasilające spr i dobrze są podłączone sprawdzę jeszcze tą pompe bo to musi być jakaś pierdoła a ja już nową pompę założyłem i orbitrol i tylko się w koszty wrobiłem a nie potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Jakim olejem jest zalane wspomaganie, gdyby był za gęsty(lepki) olej to się będzie grzał i też nie będzie wspomaganie chodziło? Miałem tak raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marecki2922    517

Ja obstawiam że do układu dostał się jakiś paproch i podparł zawór przelewowy 

Znajdź ten zawór wyjmij wyczyść 


Kupię rozsiewacz do wapna o ładowności 5 ton i więcej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

9

12 godzin temu, BELARUS820BX napisał:

olej w zbiorniczku aż się pieni mechanik podejrzewa że siłownik może jest przyczyną że przepuszcza olej ale sam już nie wiem

Przy przeciekach wewnetrzych może być ciężko kręcić, ale takie rzeczy nie dzieją się raczej nagle, a tymbardziej nie pieni sie od tego olej. 

Po opisie pomysłów mechanika stawiam, że albo do ukladu dostały się zanieczyszczenia, albo mechanik coś zle połączył, może puszcza uszczelnienie na pompie olejowej i łapie powietrze jak ją przeciążył zlym połaczeniem albo eksperymentami....

Kolega poda jak opisane przyłącza są połaczone, co idzie do siłownika itp. Zgadza się to ze schematem dla tego orbitrola?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak sprawa opiera się na tym że mam założoną nową pompę,nowy orbitrol i nowy siłownik i teraz rużnica jest taka że lekko się kreci ale koła nadal nie skręcają podczas jazdy skręcają po kilku obrotach kierownicą ale nwm powietrze szło z przewodów od siłownika i dalej jest problem nie jest to co było nad mienie że moje wspomaganie nie jest orginalne tylko kombinowane pompa jest założona od władymirca i napędzana z wału tak jak tu na zamieszczonym obrazku 

wpx_f72b149518c9eb17f0ca08ca21076395.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Konkrety: 

Jaki orbitrol? Wydajnosc/model

Jakie siłownik założono? Model, lub średnica i skok tloczyska.

Jaki jest problem? Zbyt dużo obrotow potrzeba do skrętu? Nie dziala na wolnych obrotach? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie temat zamknięty przyczyną tak jak pisaliście było lewe powietrze ale ale problem tkwił w pompie nie dawała ciśnienia i nowa pompa. Została założona stara i wszystko jest ok pompa daje ciśnienie olej się już nie pieni moment i układ został odpowietrzony i teraz wspomaganie działa super dziękuje wszystkim za odpowiedzi 

Edytowano przez BELARUS820BX

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj